Komunikaty PR

SLODKIE z platynowym medalem od EcoVadis w top 1% firm na świecie

2024-01-22  |  12:00
Biuro prasowe

 

Najbardziej zaufana na świecie agencja ratingowa z zakresu zrównoważonego rozwoju – EcoVadis – wyróżniła polskiego producenta słodyczy reklamowych platynowym medalem. SLODKIE znalazło się w elitarnym gronie 1% najlepszych firm na świecie. To uhonorowanie naszych starań na rzecz zaangażowania ekologicznego, społecznego i etyki biznesu – komentuje CEO firmy.

Platyna od EcoVadis dla firmy SLODKIE

W styczniu firma SLODKIE, polski producent słodyczy reklamowych, otrzymała wyjątkowe wyróżnienie z ramienia EcoVadis. Prestiżowa, międzynarodowa organizacja działająca w obszarze promocji zrównoważonego rozwoju, przyznała SLODKIE platynowy medal. Producent uplasował się wśród 1% najlepszych firm ocenianych przez EcoVadis w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Ocenie podlegało kilka obszarów, wśród nich: środowisko, praca i prawa człowieka, etyka biznesu oraz zrównoważone zakupy (m.in. relacje z dostawcami). SLODKIE uzyskało 79 na 100 możliwych punktów, co uplasowało firmę w top 1% firm na świecie.

Jesteśmy dumni i niezwykle szczęśliwi z przyznanego nam platynowego medalu! To uhonorowanie naszych starań na rzecz zaangażowania ekologicznego, społecznego i etyki biznesu, które od początku są bliskie DNA naszej firmy. To wyróżnienie traktujemy jako wspólny sukces całego zespołu SLODKIE – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE.

Co oznacza medal?

EcoVadis jest najbardziej zaufaną na świecie agencją ratingową. Ocenia firmy z zakresu zrównoważonego rozwoju biznesu i wykorzystywanych narzędzi do poprawy wydajności w ramach współpracy dla globalnych łańcuchów dostaw. Wyróżnienie EcoVadis to rzetelne i cenione na arenie międzynarodowej potwierdzenie, że dana firma działa w sposób zrównoważony, rozwijając swój biznes w odpowiedzialnym kierunku. Medal EcoVadis, którym cieszy się w gruncie rzeczy niewiele firm w skali świata, to duży zaszczyt dla wyłonionych przedsiębiorców. Jest to też jednocześnie ogromna motywacja nie tylko do utrzymania dotychczasowego poziomu, ale i do dalszych działań. W oczach klientów korzystających z oferty wyróżnionych firm jest to również ważne potwierdzenie, że dane przedsiębiorstwo działa odpowiedzialnie i jest podmiotem godnym zaufania, pozytywnie wyróżniając się na tle konkurencji.

Więcej o zrównoważonym rozwoju SLODKIE

Temat społecznej odpowiedzialności biznesu czy wprowadzania ekologicznych rozwiązań od początku istnienia firmy bliski jest zespołowi SLODKIE. Producent słodyczy reklamowych wysoko na liście priorytetów stawia troskę o pracowników, środowisko naturalne i społeczność lokalną. Inwestycje w szkolenia, wspieranie potrzebujących ze swojego otoczenia, wykorzystywanie surowców pochodzących z recyklingu, projektowanie opakowań w myśl zasady zero waste, wykorzystanie energii pochodzącej z OZE czy sadzenie lasu za każde złożone zamówienie – to tylko niektóre projekty wdrożone przez SLODKIE w ostatnich latach. Przyznany firmie platynowy medal EcoVadis jest najlepszym podsumowaniem i zwieńczeniem odpowiedzialnej działalności firmy. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Platige Image otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich Biuro prasowe
2024-05-13 | 19:23

Platige Image otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich

Las Palmas zostaje kolejnym miejscem na mapie świata, gdzie swoją siedzibę uruchamia Platige Image, dołączając do kilkunastu studiów, które otworzyły swoje podwoje na wyspach
Firma Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową
2024-05-07 | 15:25

Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową

Martin Kaczmarski wprowadza nową usługę dla przedsiębiorstw     Blisko 9 na 10 firm z sektora MŚP wystawia faktury z odroczonym terminem płatności. W razie
Firma Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej
2024-05-07 | 13:00

Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej

- Mamy nadzieję, że już wkrótce skończy się tzw. Wolna Amerykanka w sektorze funeralnym. Chodzi przede wszystkim o patologie związane z faktycznym brakiem zatrudnienia w sporej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób

Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.

Transport

Europejski Bank Inwestycyjny stawia na projekty niskoemisyjnej energetyki i bezpieczeństwa. Finansowanie dla Polski to 5 mld euro rocznie

Ponad 85 mld  euro w ciągu ostatnich 20 lat zainwestował w Polsce Europejski Bank Inwestycyjny. Środki te przeznaczono przede wszystkim na budowę infrastruktury: dróg czy kolei. Obecnie najwyższy priorytet mają energetyka oraz bezpieczeństwo. Kolejnym etapem powinna być cyfryzacja oraz inwestycje w nowoczesne technologie i podniesienie innowacyjności. Cel to zwiększenie liczby patentów i licencji powstających w Polsce, a w konsekwencji – wzrost konkurencyjności naszego kraju.

Transport

Przed polskimi firmami transportowymi piętrzą się problemy. Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy działający na unijnym rynku

Jednym z najpoważniejszych problemów firm transportowych jest dziś udział ogromnej liczby pośredników na unijnym rynku. – W sprytny sposób podkupują zlecenia, przetrzymując je do ostatniej chwili, kiedy mogą je dobrze, za niską cenę sprzedać. W efekcie przewoźnik wykonuje fracht o wartości niepokrywającej kosztów takiego transportu – mówi Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce. Jak ocenia, polska branża transportowa jest w tej chwili w kryzysie, wywołanym przez cały szereg nakładających się na siebie czynników, w tym także m.in. spowolnienie w europejskiej gospodarce i wyzwania związane z redukcją emisji. Zakłócenia powodowane ostatnimi protestami i blokowaniem polsko-ukraińskiej granicy tylko te problemy potęgują.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.