SLODKIE z platynowym medalem od EcoVadis w top 1% firm na świecie

Najbardziej zaufana na świecie agencja ratingowa z zakresu zrównoważonego rozwoju – EcoVadis – wyróżniła polskiego producenta słodyczy reklamowych platynowym medalem. SLODKIE znalazło się w elitarnym gronie 1% najlepszych firm na świecie. To uhonorowanie naszych starań na rzecz zaangażowania ekologicznego, społecznego i etyki biznesu – komentuje CEO firmy.
Platyna od EcoVadis dla firmy SLODKIE
W styczniu firma SLODKIE, polski producent słodyczy reklamowych, otrzymała wyjątkowe wyróżnienie z ramienia EcoVadis. Prestiżowa, międzynarodowa organizacja działająca w obszarze promocji zrównoważonego rozwoju, przyznała SLODKIE platynowy medal. Producent uplasował się wśród 1% najlepszych firm ocenianych przez EcoVadis w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Ocenie podlegało kilka obszarów, wśród nich: środowisko, praca i prawa człowieka, etyka biznesu oraz zrównoważone zakupy (m.in. relacje z dostawcami). SLODKIE uzyskało 79 na 100 możliwych punktów, co uplasowało firmę w top 1% firm na świecie.
Jesteśmy dumni i niezwykle szczęśliwi z przyznanego nam platynowego medalu! To uhonorowanie naszych starań na rzecz zaangażowania ekologicznego, społecznego i etyki biznesu, które od początku są bliskie DNA naszej firmy. To wyróżnienie traktujemy jako wspólny sukces całego zespołu SLODKIE – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE.
Co oznacza medal?
EcoVadis jest najbardziej zaufaną na świecie agencją ratingową. Ocenia firmy z zakresu zrównoważonego rozwoju biznesu i wykorzystywanych narzędzi do poprawy wydajności w ramach współpracy dla globalnych łańcuchów dostaw. Wyróżnienie EcoVadis to rzetelne i cenione na arenie międzynarodowej potwierdzenie, że dana firma działa w sposób zrównoważony, rozwijając swój biznes w odpowiedzialnym kierunku. Medal EcoVadis, którym cieszy się w gruncie rzeczy niewiele firm w skali świata, to duży zaszczyt dla wyłonionych przedsiębiorców. Jest to też jednocześnie ogromna motywacja nie tylko do utrzymania dotychczasowego poziomu, ale i do dalszych działań. W oczach klientów korzystających z oferty wyróżnionych firm jest to również ważne potwierdzenie, że dane przedsiębiorstwo działa odpowiedzialnie i jest podmiotem godnym zaufania, pozytywnie wyróżniając się na tle konkurencji.
Więcej o zrównoważonym rozwoju SLODKIE
Temat społecznej odpowiedzialności biznesu czy wprowadzania ekologicznych rozwiązań od początku istnienia firmy bliski jest zespołowi SLODKIE. Producent słodyczy reklamowych wysoko na liście priorytetów stawia troskę o pracowników, środowisko naturalne i społeczność lokalną. Inwestycje w szkolenia, wspieranie potrzebujących ze swojego otoczenia, wykorzystywanie surowców pochodzących z recyklingu, projektowanie opakowań w myśl zasady zero waste, wykorzystanie energii pochodzącej z OZE czy sadzenie lasu za każde złożone zamówienie – to tylko niektóre projekty wdrożone przez SLODKIE w ostatnich latach. Przyznany firmie platynowy medal EcoVadis jest najlepszym podsumowaniem i zwieńczeniem odpowiedzialnej działalności firmy.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.