Komunikaty PR

SLODKIE z platynowym medalem od EcoVadis w top 1% firm na świecie

2024-01-22  |  12:00
Biuro prasowe

 

Najbardziej zaufana na świecie agencja ratingowa z zakresu zrównoważonego rozwoju – EcoVadis – wyróżniła polskiego producenta słodyczy reklamowych platynowym medalem. SLODKIE znalazło się w elitarnym gronie 1% najlepszych firm na świecie. To uhonorowanie naszych starań na rzecz zaangażowania ekologicznego, społecznego i etyki biznesu – komentuje CEO firmy.

Platyna od EcoVadis dla firmy SLODKIE

W styczniu firma SLODKIE, polski producent słodyczy reklamowych, otrzymała wyjątkowe wyróżnienie z ramienia EcoVadis. Prestiżowa, międzynarodowa organizacja działająca w obszarze promocji zrównoważonego rozwoju, przyznała SLODKIE platynowy medal. Producent uplasował się wśród 1% najlepszych firm ocenianych przez EcoVadis w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Ocenie podlegało kilka obszarów, wśród nich: środowisko, praca i prawa człowieka, etyka biznesu oraz zrównoważone zakupy (m.in. relacje z dostawcami). SLODKIE uzyskało 79 na 100 możliwych punktów, co uplasowało firmę w top 1% firm na świecie.

Jesteśmy dumni i niezwykle szczęśliwi z przyznanego nam platynowego medalu! To uhonorowanie naszych starań na rzecz zaangażowania ekologicznego, społecznego i etyki biznesu, które od początku są bliskie DNA naszej firmy. To wyróżnienie traktujemy jako wspólny sukces całego zespołu SLODKIE – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE.

Co oznacza medal?

EcoVadis jest najbardziej zaufaną na świecie agencją ratingową. Ocenia firmy z zakresu zrównoważonego rozwoju biznesu i wykorzystywanych narzędzi do poprawy wydajności w ramach współpracy dla globalnych łańcuchów dostaw. Wyróżnienie EcoVadis to rzetelne i cenione na arenie międzynarodowej potwierdzenie, że dana firma działa w sposób zrównoważony, rozwijając swój biznes w odpowiedzialnym kierunku. Medal EcoVadis, którym cieszy się w gruncie rzeczy niewiele firm w skali świata, to duży zaszczyt dla wyłonionych przedsiębiorców. Jest to też jednocześnie ogromna motywacja nie tylko do utrzymania dotychczasowego poziomu, ale i do dalszych działań. W oczach klientów korzystających z oferty wyróżnionych firm jest to również ważne potwierdzenie, że dane przedsiębiorstwo działa odpowiedzialnie i jest podmiotem godnym zaufania, pozytywnie wyróżniając się na tle konkurencji.

Więcej o zrównoważonym rozwoju SLODKIE

Temat społecznej odpowiedzialności biznesu czy wprowadzania ekologicznych rozwiązań od początku istnienia firmy bliski jest zespołowi SLODKIE. Producent słodyczy reklamowych wysoko na liście priorytetów stawia troskę o pracowników, środowisko naturalne i społeczność lokalną. Inwestycje w szkolenia, wspieranie potrzebujących ze swojego otoczenia, wykorzystywanie surowców pochodzących z recyklingu, projektowanie opakowań w myśl zasady zero waste, wykorzystanie energii pochodzącej z OZE czy sadzenie lasu za każde złożone zamówienie – to tylko niektóre projekty wdrożone przez SLODKIE w ostatnich latach. Przyznany firmie platynowy medal EcoVadis jest najlepszym podsumowaniem i zwieńczeniem odpowiedzialnej działalności firmy. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.