Komunikaty PR

SOUDAL KOLEJNY RAZ DOCENIONY PRZEZ WYKONAWCÓW

2020-10-27  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Na początku października ogłoszono wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku 2020, którego zwycięzcy tradycyjnie zostali wskazani przez samych wykonawców. Firma Soudal – światowy lider w sektorze chemii budowlanej i wielokrotny triumfator Rankingu – otrzymała nagrody w trzech kategoriach: „kleje montażowe w kartuszach”, „masy uszczelniające / silikony” oraz „piany montażowe”. Sukces ten jest potwierdzeniem najwyższej jakości produktów marki Soudal i niezachwianej pozycji firmy na polskim rynku budowlanym.

Tym, co odróżnia Ranking Budowlana Marka Roku od wszystkich innych konkursów w branży w naszym kraju, jest jego obiektywny charakter – o przyznaniu nagród w plebiscycie decydują nie oceny jurorskie, ale opinie wykonawców. Wyłaniając laureatów, fachowcy opierają się na własnej praktyce i biorą pod uwagę trzy kryteria: częstotliwość stosowania marki, najwyższej dostępnej na rynku jakości oraz najlepszej relacji ceny do jakości. W tym roku organizator Rankingu, czyli ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, przeprowadził 2 779 wywiadów z wykonawcami z całej Polski, którzy na co dzień stosują materiały budowlane z danej kategorii. Respondenci odpowiadali na pytania otwarte, tj. samodzielnie wskazywali nazwy marek, które cenią najbardziej.

Wyniki projektu badawczego Budowlana Marka Roku 2020 pokazują, że Soudal jest najczęściej stosowaną przez polskich wykonawców marką w kategoriach „piany montażowe” oraz „masy uszczelniające / silikony”. Jest również marką o najwyższej jakości w porównaniu z konkurencją w kategoriach „piany montażowe” oraz „kleje montażowe”, a także marką o najlepszej relacji ceny do jakości w kategoriach „piany montażowe” oraz „kleje montażowe”. Warto podkreślić, że w segmencie asortymentowym „piany montażowe”, w którym Soudal zwyciężył w każdej kategorii rankingowej, firma ta została wskazana jako najbardziej ceniona marka przez ponad 40% wykonawców i praktycznie zdeklasowała konkurencję.

Prestiżowe nagrody, jakie otrzymaliśmy w ramach tegorocznej edycji projektu, są dla nas nie tylko źródłem wielkiej satysfakcji, ale również zobowiązania. Z perspektywy firmy Soudal tytuły Złota Budowlana Marka Roku 2020 oraz Złoty Champion Roku 2020 przede wszystkim świadczą o ogromnym i niesłabnącym zaufaniu, jakim obdarzyli nas wykonawcy. Dołożymy wszelkich starań, aby również w przyszłości dostarczać im produkty o najwyższej jakości oraz najnowocześniejsze rozwiązania systemowe – mówi Andrzej Kaczor, dyrektor zarządzający Soudal Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2024-07-08 | 12:00

Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm

Grupa Brambles, do której należy CHEP – światowy lider obszaru logistyki łańcucha dostaw – została uznana przez magazyn TIME za jedną z najbardziej zrównoważonych firm na świecie. Czwarta lokata na liście 500
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia

Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.

Ochrona środowiska

Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku

Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.

Handel

Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.