Komunikaty PR

SOUDAL KOLEJNY RAZ DOCENIONY PRZEZ WYKONAWCÓW

2020-10-27  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Na początku października ogłoszono wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku 2020, którego zwycięzcy tradycyjnie zostali wskazani przez samych wykonawców. Firma Soudal – światowy lider w sektorze chemii budowlanej i wielokrotny triumfator Rankingu – otrzymała nagrody w trzech kategoriach: „kleje montażowe w kartuszach”, „masy uszczelniające / silikony” oraz „piany montażowe”. Sukces ten jest potwierdzeniem najwyższej jakości produktów marki Soudal i niezachwianej pozycji firmy na polskim rynku budowlanym.

Tym, co odróżnia Ranking Budowlana Marka Roku od wszystkich innych konkursów w branży w naszym kraju, jest jego obiektywny charakter – o przyznaniu nagród w plebiscycie decydują nie oceny jurorskie, ale opinie wykonawców. Wyłaniając laureatów, fachowcy opierają się na własnej praktyce i biorą pod uwagę trzy kryteria: częstotliwość stosowania marki, najwyższej dostępnej na rynku jakości oraz najlepszej relacji ceny do jakości. W tym roku organizator Rankingu, czyli ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, przeprowadził 2 779 wywiadów z wykonawcami z całej Polski, którzy na co dzień stosują materiały budowlane z danej kategorii. Respondenci odpowiadali na pytania otwarte, tj. samodzielnie wskazywali nazwy marek, które cenią najbardziej.

Wyniki projektu badawczego Budowlana Marka Roku 2020 pokazują, że Soudal jest najczęściej stosowaną przez polskich wykonawców marką w kategoriach „piany montażowe” oraz „masy uszczelniające / silikony”. Jest również marką o najwyższej jakości w porównaniu z konkurencją w kategoriach „piany montażowe” oraz „kleje montażowe”, a także marką o najlepszej relacji ceny do jakości w kategoriach „piany montażowe” oraz „kleje montażowe”. Warto podkreślić, że w segmencie asortymentowym „piany montażowe”, w którym Soudal zwyciężył w każdej kategorii rankingowej, firma ta została wskazana jako najbardziej ceniona marka przez ponad 40% wykonawców i praktycznie zdeklasowała konkurencję.

Prestiżowe nagrody, jakie otrzymaliśmy w ramach tegorocznej edycji projektu, są dla nas nie tylko źródłem wielkiej satysfakcji, ale również zobowiązania. Z perspektywy firmy Soudal tytuły Złota Budowlana Marka Roku 2020 oraz Złoty Champion Roku 2020 przede wszystkim świadczą o ogromnym i niesłabnącym zaufaniu, jakim obdarzyli nas wykonawcy. Dołożymy wszelkich starań, aby również w przyszłości dostarczać im produkty o najwyższej jakości oraz najnowocześniejsze rozwiązania systemowe – mówi Andrzej Kaczor, dyrektor zarządzający Soudal Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.