SOUDAL KOLEJNY RAZ DOCENIONY PRZEZ WYKONAWCÓW
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Na początku października ogłoszono wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku 2020, którego zwycięzcy tradycyjnie zostali wskazani przez samych wykonawców. Firma Soudal – światowy lider w sektorze chemii budowlanej i wielokrotny triumfator Rankingu – otrzymała nagrody w trzech kategoriach: „kleje montażowe w kartuszach”, „masy uszczelniające / silikony” oraz „piany montażowe”. Sukces ten jest potwierdzeniem najwyższej jakości produktów marki Soudal i niezachwianej pozycji firmy na polskim rynku budowlanym.
Tym, co odróżnia Ranking Budowlana Marka Roku od wszystkich innych konkursów w branży w naszym kraju, jest jego obiektywny charakter – o przyznaniu nagród w plebiscycie decydują nie oceny jurorskie, ale opinie wykonawców. Wyłaniając laureatów, fachowcy opierają się na własnej praktyce i biorą pod uwagę trzy kryteria: częstotliwość stosowania marki, najwyższej dostępnej na rynku jakości oraz najlepszej relacji ceny do jakości. W tym roku organizator Rankingu, czyli ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, przeprowadził 2 779 wywiadów z wykonawcami z całej Polski, którzy na co dzień stosują materiały budowlane z danej kategorii. Respondenci odpowiadali na pytania otwarte, tj. samodzielnie wskazywali nazwy marek, które cenią najbardziej.
Wyniki projektu badawczego Budowlana Marka Roku 2020 pokazują, że Soudal jest najczęściej stosowaną przez polskich wykonawców marką w kategoriach „piany montażowe” oraz „masy uszczelniające / silikony”. Jest również marką o najwyższej jakości w porównaniu z konkurencją w kategoriach „piany montażowe” oraz „kleje montażowe”, a także marką o najlepszej relacji ceny do jakości w kategoriach „piany montażowe” oraz „kleje montażowe”. Warto podkreślić, że w segmencie asortymentowym „piany montażowe”, w którym Soudal zwyciężył w każdej kategorii rankingowej, firma ta została wskazana jako najbardziej ceniona marka przez ponad 40% wykonawców i praktycznie zdeklasowała konkurencję.
Prestiżowe nagrody, jakie otrzymaliśmy w ramach tegorocznej edycji projektu, są dla nas nie tylko źródłem wielkiej satysfakcji, ale również zobowiązania. Z perspektywy firmy Soudal tytuły Złota Budowlana Marka Roku 2020 oraz Złoty Champion Roku 2020 przede wszystkim świadczą o ogromnym i niesłabnącym zaufaniu, jakim obdarzyli nas wykonawcy. Dołożymy wszelkich starań, aby również w przyszłości dostarczać im produkty o najwyższej jakości oraz najnowocześniejsze rozwiązania systemowe – mówi Andrzej Kaczor, dyrektor zarządzający Soudal Sp. z o.o.
Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm
![Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_657317725,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
![Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1095848486,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Prawo
![](https://www.newseria.pl/files/11111/john-schnobrich-flpc9-vocj4-unsplash,w_274,_small.jpg)
Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia
Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.
Ochrona środowiska
Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/chave-branza-kosmetyczna-foto,w_133,_small.jpg)
Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.
Handel
Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ijhars-sklepy-foto2-1,w_133,r_png,_small.png)
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.