Soudal kolejny raz wybrany przez wykonawców
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr@bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Wzorem lat ubiegłych Soudal znalazł się w gronie laureatów rankingu Budowlana Marka Roku i Champion Roku 2024. Wykonawcy zadecydowali o przyznaniu firmie nagród w trzech kategoriach produktowych: kleje montażowe w kartuszach, piany montażowe oraz silikony.
Ranking Budowlana Marka Roku i Champion Roku jest wyjątkowym konkursem w polskiej branży budowlanej, w którym zwycięzcy wyłaniani są w oparciu o opinie samych wykonawców. W ramach badań ankietowych prowadzonych przez agencję ASM Research Solutions Strategy fachowcy oceniają rozwiązania poszczególnych firm, uwzględniając trzy kryteria: najwyższej jakości w porównaniu do konkurencji, częstotliwości stosowania oraz najlepszej relacji ceny do jakości. Marki wskazywane są przez respondentów spontanicznie, tj. badacze w żaden sposób nie sugerują możliwych odpowiedzi, co gwarantuje rzetelność wyników.
Soudal kolejny raz z rzędu został uhonorowany prestiżowymi nagrodami, jakie przyznawane są w związku z przygotowanym zestawieniem. Firma otrzymała tytuł Złota Budowlana Marka Roku 2024 w kategoriach „piany montażowe” (37,27% respondentów) oraz „silikony” (24,7% respondentów), w obu przypadkach deklasując konkurencję we wszystkich trzech badanach obszarach. Natomiast w kategorii „kleje montażowe w kartuszach” do Soudal powędrował tytuł Srebrna Budowlana Marka Roku 2024 – aż 17,3% respondentów najczęściej stosuje rozwiązania Soudal z tego segmentu produktowego. Ponadto za przodowanie w Rankingu na przestrzeni kilku lat firma została wyróżniona tytułem Zloty Champion Roku 2024 w kategoriach „piany montażowe” i „kleje montażowe w kartuszach” oraz tytułem Srebrny Champion Roku 2024 w kategorii „silikony”.
Jesteśmy dumni z wyników najnowszego zestawienia Budowlana Marka Roku i Champion Roku. To dla nas niezbity dowód, że zaufanie, jakim ponad 50 lat temu wykonawcy obdarzyli Soudal, nie słabnie. I jednocześnie motywacja do dalszej pracy, by rozwiązania, które dostarczamy, były optymalnie dopasowane do potrzeb fachowców i wyzwań związanych z ich codzienną praktyką – mówi Andrzej Chromiak, kierownik ds. produktu w firmie Soudal.
Badania Jabra ujawniają wpływ dźwięków na wydajność i ogólną atmosferę w biurze
Kontri świętuje 18 lat sukcesów w e-commerce
Zbiorniki magazynowe dla rolnictwa. Kiedy warto o nich pomyśleć?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy
– Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.
Infrastruktura
Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich
Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.
IT i technologie
Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.