Straszny i słodki „Palec wiedźmy”
W tym dziwnym roku czas Halloween i polskich zaduszek też zapowiada się inaczej. Fit Cake, mimo że cała gastronomia znowu znalazła się w zastoju, w najbliższy weekend chce zaskoczyć swoich klientów nową, limitowaną, słodką serią. Jej główny punkt to „Palec wiedźmy”. Niewykluczone, że jest to palec środkowy.
- Wychodzenie z serią o czarach i wiedźmach jest może i trochę ryzykowne, kiedy stosy znowu zaczynają płonąć - mówi Ewelina Choińska, współwłaścicielka Fit Cake. - Ale chcemy trochę odczarować ten mroczny czas dla naszych klientów i dla nas. Poza tym po prostu kochamy to, co robimy. Lubimy się bawić i eksperymentować. Palec wiedźmy będzie dokładany gratis do zamówień z dowozem. Dostępny będzie tylko w piątek i sobotę. Przyszykowaliśmy też inne “straszne” łakocie.
Fit Cake to pierwsza polska sieć nie cukierni. Firma wywodzi się z Białegostoku, ale ma już 17 punktów w całej Polsce. Uznanie zdobyła dzięki temu, że jest ideowo i bezkompromisowo fit, to znaczy nie używa do wyrobu swoich produktów cukru, ma w menu produkty bez glutenu oraz dużą ofertę fit deserów dla wegan. Promuje aktywny i zdrowy tryb życia.
„Palec wiedzmy” też jest w tej konwencji, a więc oczywiście bez glutenu, bez cukru, bez laktozy i vege. Poza tym w niecukieniach Fit Cake znajdą się w najbliższy weekend także halloweenowe babeczki i specjalne desery w słoiczkach. Batony natomiast przebrane zostaną w okazjonalne opakowania “handmade”. Będzie więc można kupić batony wampiry, nietoperze i duszki. W ofercie pojawi się też krwisty “straszny” tort, bezglutenowy rzecz jasna. Klienci przy każdym batonie i deserze w słoiczku znajdą krótki wierszyk lub komplement związany z tematyką Halloween i czarów.
- Mamy nadzieję, że rozbawią naszych gości, bo, że będą smakować jesteśmy pewni - dodaje Rafał Kościuk, współwłaściciel sieci. - Opracowując te okazjonalne słodycze chcieliśmy też pokazać, że nie tylko tradycyjnie kawiarnie mogą zaskakiwać i straszyć w Halloween. W zabawową konwencję można się też wpisać fit deserami. Przy czym nie tracą one na jakości. Wydaje mi się, że pierwsi w Polsce w naszej branży wychodzimy z taką ofertą. Zależy nam na tym, by zmieniać myślenie Polaków i dawać radość ze zdrowych słodkości.
Więcej szczegółów na temat halloweenowej akcji Fit Cake można znaleźć na Facebooku w wydarzeniu "Odgryź palca wiedźmie!" ttps://www.facebook.com/FitCakeNoSugarNoProblem

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.