Komunikaty PR

Straszny i słodki „Palec wiedźmy”

2020-10-28  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.07 MB )

W tym dziwnym roku czas Halloween i polskich zaduszek też zapowiada się inaczej. Fit Cake, mimo że cała gastronomia znowu znalazła się w zastoju, w najbliższy weekend chce zaskoczyć swoich klientów nową, limitowaną, słodką serią. Jej główny punkt to „Palec wiedźmy”. Niewykluczone, że jest to palec środkowy.

Wychodzenie z serią o czarach i wiedźmach jest może i trochę ryzykowne, kiedy stosy znowu zaczynają płonąć - mówi Ewelina Choińska, współwłaścicielka Fit Cake. - Ale chcemy trochę odczarować ten mroczny czas dla naszych klientów i dla nas. Poza tym po prostu kochamy to, co robimy. Lubimy się bawić i eksperymentować. Palec wiedźmy będzie dokładany gratis do zamówień z dowozem. Dostępny będzie tylko w piątek i sobotę. Przyszykowaliśmy też inne “straszne” łakocie.

 

Fit Cake to pierwsza polska sieć nie cukierni. Firma wywodzi się z Białegostoku, ale ma już 17 punktów w całej Polsce. Uznanie zdobyła dzięki temu, że jest ideowo i bezkompromisowo fit, to znaczy nie używa do wyrobu swoich produktów cukru, ma w menu produkty bez glutenu oraz dużą ofertę fit deserów dla wegan. Promuje aktywny i zdrowy tryb życia.

„Palec wiedzmy” też jest w tej konwencji, a więc oczywiście bez glutenu, bez cukru, bez laktozy i vege. Poza tym w niecukieniach Fit Cake znajdą się w najbliższy weekend także halloweenowe babeczki i specjalne desery w słoiczkach. Batony natomiast przebrane zostaną w okazjonalne opakowania “handmade”. Będzie więc można kupić batony wampiry, nietoperze i duszki. W ofercie pojawi się też krwisty “straszny” tort, bezglutenowy rzecz jasna. Klienci przy każdym batonie i deserze w słoiczku znajdą krótki wierszyk lub komplement związany z tematyką Halloween i czarów.

Mamy nadzieję, że rozbawią naszych gości, bo, że będą smakować jesteśmy pewni - dodaje Rafał Kościuk, współwłaściciel sieci. - Opracowując te okazjonalne słodycze chcieliśmy też pokazać, że nie tylko tradycyjnie kawiarnie mogą zaskakiwać i straszyć w Halloween. W zabawową konwencję można się też wpisać fit deserami. Przy czym nie tracą one na jakości. Wydaje mi się, że pierwsi w Polsce w naszej branży wychodzimy z taką ofertą. Zależy nam na tym, by zmieniać myślenie Polaków i dawać radość ze zdrowych słodkości.

Więcej szczegółów na temat halloweenowej akcji Fit Cake można znaleźć na Facebooku w wydarzeniu "Odgryź palca wiedźmie!" ttps://www.facebook.com/FitCakeNoSugarNoProblem

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.