Komunikaty PR

Strategiczne porozumienie Authentic i SHEIN w sprawie marki Forever 21

2023-10-30  |  17:00

Authentic Brands Group (Authentic), międzynarodowa firma specjalizująca się w rozwoju marki, marketingu i rozrywce, oraz międzynarodowy internetowy sklep odzieżowy SHEIN poinformowały o zawarciu długoterminowej umowy, w ramach której najważniejsze kategorie artykułów modowych i lifestylowych dla kobiet i mężczyzn czołowej marki Forever 21 pojawią się w SHEIN.

Linia ubrań sygnowana marką Forever 21

Porozumienie przewiduje zaprojektowanie, produkcję i dystrybucję przez SHEIN linii ubrań i dodatków pod marką Forever 21, m.in. odzieży sportowej i strojów kąpielowych. Produkty dostępne pod wspólną marką Forever 21 x SHEIN powstaną z wykorzystaniem wiodącego w branży systemu produkcji SHEIN on-demand, który pomaga ograniczyć ilość niewykorzystanych zapasów magazynowych. Ubrania i dodatki z kolekcji Forever 21 x SHEIN będzie można kupić wyłącznie w sprzedaży internetowej na stronach SHEIN w USA, części krajów Europy i w Australii. Ofertę Forever 21 x SHEIN będzie można znaleźć na stronie shein.com oraz innych kanałach sprzedażowych SHEIN.

Przed ogłoszeniem porozumienia – w sierpniu tego roku – pojawiła się wiadomość o nabyciu przez SHEIN ok. 1/3 udziałów w spółce joint venture SPARC Group (SPARC) utworzonej przez Authentic i Simon Property Group oraz głównego partnera operacyjnego Forever 21 w USA. Jednocześnie SPARC został udziałowcem mniejszościowym SHEIN.

Produkcja w systemie SHEIN on-demand

Dzięki innowacyjnym metodom angażowania konsumentów SHEIN jest w stanie szybko dostarczać najmodniejsze produkty. W warunkach, w których branża handlowa ewoluuje, a fundamentem sprzedaży internetowej stała się interakcja za pośrednictwem kanałów cyfrowych, SHEIN wyznacza nowe standardy komunikacji marki z konsumentempowiedział Jamie Salter, założyciel, prezes i dyrektor generalny Authentic. – Bardzo cieszy nas współpraca z SHEIN, ponieważ doskonale wpisuje się w strategię dystrybucji produktów naszej marki na nowych, kluczowych rynkach.

Z największą radością zaoferujemy klientom SHEIN produkty renomowanej marki Forever 21, wykorzystując nasze zaplecze produkcyjne i sklep internetowypowiedział Donald Tang, prezes SHEIN. – Forever 21 i SHEIN łączy misja, jaką jest dostarczanie naszym klientom ich ulubionych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach. Naszym celem jest zapewnienie dostępu do mody dla wszystkich, a nowa forma współpracy z Authentic doskonale się w niego wpisuję. Nie możemy się doczekać, kiedy będziemy mogli zaprezentować wspólny projekt naszym klientom.

Forever 21 to znana na całym świecie, kreująca trendy sieć sklepów z oryginalną modą. SHEIN to czołowy sklep internetowy stawiający na cyfrowe rozwiązania. Niedawno firma uruchomiła regionalne odsłony portalu SHEIN Marketplace, m.in. w USA. Dzięki połączeniu swoich atutów i zasobów obie marki są gotowe zainicjować nową erę dostępności cyfrowej. Na początku tego miesiąca SHEIN zaaranżował swój pierwszy pop-up store w sklepie Forever 21, zlokalizowanym w centrum handlowym Ontario Mills – odwiedziło go ponad 7 000 gości.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania Biuro prasowe
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.