Strategiczne porozumienie Authentic i SHEIN w sprawie marki Forever 21
Authentic Brands Group (Authentic), międzynarodowa firma specjalizująca się w rozwoju marki, marketingu i rozrywce, oraz międzynarodowy internetowy sklep odzieżowy SHEIN poinformowały o zawarciu długoterminowej umowy, w ramach której najważniejsze kategorie artykułów modowych i lifestylowych dla kobiet i mężczyzn czołowej marki Forever 21 pojawią się w SHEIN.
Linia ubrań sygnowana marką Forever 21
Porozumienie przewiduje zaprojektowanie, produkcję i dystrybucję przez SHEIN linii ubrań i dodatków pod marką Forever 21, m.in. odzieży sportowej i strojów kąpielowych. Produkty dostępne pod wspólną marką Forever 21 x SHEIN powstaną z wykorzystaniem wiodącego w branży systemu produkcji SHEIN on-demand, który pomaga ograniczyć ilość niewykorzystanych zapasów magazynowych. Ubrania i dodatki z kolekcji Forever 21 x SHEIN będzie można kupić wyłącznie w sprzedaży internetowej na stronach SHEIN w USA, części krajów Europy i w Australii. Ofertę Forever 21 x SHEIN będzie można znaleźć na stronie shein.com oraz innych kanałach sprzedażowych SHEIN.
Przed ogłoszeniem porozumienia – w sierpniu tego roku – pojawiła się wiadomość o nabyciu przez SHEIN ok. 1/3 udziałów w spółce joint venture SPARC Group (SPARC) utworzonej przez Authentic i Simon Property Group oraz głównego partnera operacyjnego Forever 21 w USA. Jednocześnie SPARC został udziałowcem mniejszościowym SHEIN.
Produkcja w systemie SHEIN on-demand
– Dzięki innowacyjnym metodom angażowania konsumentów SHEIN jest w stanie szybko dostarczać najmodniejsze produkty. W warunkach, w których branża handlowa ewoluuje, a fundamentem sprzedaży internetowej stała się interakcja za pośrednictwem kanałów cyfrowych, SHEIN wyznacza nowe standardy komunikacji marki z konsumentem – powiedział Jamie Salter, założyciel, prezes i dyrektor generalny Authentic. – Bardzo cieszy nas współpraca z SHEIN, ponieważ doskonale wpisuje się w strategię dystrybucji produktów naszej marki na nowych, kluczowych rynkach.
– Z największą radością zaoferujemy klientom SHEIN produkty renomowanej marki Forever 21, wykorzystując nasze zaplecze produkcyjne i sklep internetowy – powiedział Donald Tang, prezes SHEIN. – Forever 21 i SHEIN łączy misja, jaką jest dostarczanie naszym klientom ich ulubionych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach. Naszym celem jest zapewnienie dostępu do mody dla wszystkich, a nowa forma współpracy z Authentic doskonale się w niego wpisuję. Nie możemy się doczekać, kiedy będziemy mogli zaprezentować wspólny projekt naszym klientom.
Forever 21 to znana na całym świecie, kreująca trendy sieć sklepów z oryginalną modą. SHEIN to czołowy sklep internetowy stawiający na cyfrowe rozwiązania. Niedawno firma uruchomiła regionalne odsłony portalu SHEIN Marketplace, m.in. w USA. Dzięki połączeniu swoich atutów i zasobów obie marki są gotowe zainicjować nową erę dostępności cyfrowej. Na początku tego miesiąca SHEIN zaaranżował swój pierwszy pop-up store w sklepie Forever 21, zlokalizowanym w centrum handlowym Ontario Mills – odwiedziło go ponad 7 000 gości.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.