Komunikaty PR

Strategiczne porozumienie Authentic i SHEIN w sprawie marki Forever 21

2023-10-30  |  17:00

Authentic Brands Group (Authentic), międzynarodowa firma specjalizująca się w rozwoju marki, marketingu i rozrywce, oraz międzynarodowy internetowy sklep odzieżowy SHEIN poinformowały o zawarciu długoterminowej umowy, w ramach której najważniejsze kategorie artykułów modowych i lifestylowych dla kobiet i mężczyzn czołowej marki Forever 21 pojawią się w SHEIN.

Linia ubrań sygnowana marką Forever 21

Porozumienie przewiduje zaprojektowanie, produkcję i dystrybucję przez SHEIN linii ubrań i dodatków pod marką Forever 21, m.in. odzieży sportowej i strojów kąpielowych. Produkty dostępne pod wspólną marką Forever 21 x SHEIN powstaną z wykorzystaniem wiodącego w branży systemu produkcji SHEIN on-demand, który pomaga ograniczyć ilość niewykorzystanych zapasów magazynowych. Ubrania i dodatki z kolekcji Forever 21 x SHEIN będzie można kupić wyłącznie w sprzedaży internetowej na stronach SHEIN w USA, części krajów Europy i w Australii. Ofertę Forever 21 x SHEIN będzie można znaleźć na stronie shein.com oraz innych kanałach sprzedażowych SHEIN.

Przed ogłoszeniem porozumienia – w sierpniu tego roku – pojawiła się wiadomość o nabyciu przez SHEIN ok. 1/3 udziałów w spółce joint venture SPARC Group (SPARC) utworzonej przez Authentic i Simon Property Group oraz głównego partnera operacyjnego Forever 21 w USA. Jednocześnie SPARC został udziałowcem mniejszościowym SHEIN.

Produkcja w systemie SHEIN on-demand

Dzięki innowacyjnym metodom angażowania konsumentów SHEIN jest w stanie szybko dostarczać najmodniejsze produkty. W warunkach, w których branża handlowa ewoluuje, a fundamentem sprzedaży internetowej stała się interakcja za pośrednictwem kanałów cyfrowych, SHEIN wyznacza nowe standardy komunikacji marki z konsumentempowiedział Jamie Salter, założyciel, prezes i dyrektor generalny Authentic. – Bardzo cieszy nas współpraca z SHEIN, ponieważ doskonale wpisuje się w strategię dystrybucji produktów naszej marki na nowych, kluczowych rynkach.

Z największą radością zaoferujemy klientom SHEIN produkty renomowanej marki Forever 21, wykorzystując nasze zaplecze produkcyjne i sklep internetowypowiedział Donald Tang, prezes SHEIN. – Forever 21 i SHEIN łączy misja, jaką jest dostarczanie naszym klientom ich ulubionych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach. Naszym celem jest zapewnienie dostępu do mody dla wszystkich, a nowa forma współpracy z Authentic doskonale się w niego wpisuję. Nie możemy się doczekać, kiedy będziemy mogli zaprezentować wspólny projekt naszym klientom.

Forever 21 to znana na całym świecie, kreująca trendy sieć sklepów z oryginalną modą. SHEIN to czołowy sklep internetowy stawiający na cyfrowe rozwiązania. Niedawno firma uruchomiła regionalne odsłony portalu SHEIN Marketplace, m.in. w USA. Dzięki połączeniu swoich atutów i zasobów obie marki są gotowe zainicjować nową erę dostępności cyfrowej. Na początku tego miesiąca SHEIN zaaranżował swój pierwszy pop-up store w sklepie Forever 21, zlokalizowanym w centrum handlowym Ontario Mills – odwiedziło go ponad 7 000 gości.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.