TaniaKsiazka.pl i Bee.pl na wysokich miejscach w rankingu Opineo 2020
Według rankingu Opineo 2020 białostocka księgarnia TaniaKsiazka.pl jest jednym z pięciu najlepszych sklepów internetowych w Polsce. Zajęła również po raz kolejny pierwsze miejsce w kategorii Książki. Ponadto tuż za podium w kategorii Żywność uplasował się, debiutujący w zestawieniu, inny e-commerce spółki Glosel, czyli Bee.pl – zakupy online dla całej rodziny.
To już tradycja, że TaniaKsiazka.pl co roku święci triumfy w Rankingu Opineo. Sklep z wynikiem ponad 28 tys. nowych opinii oraz średnią ocen na poziomie 4,82 utrzymał pozycję lidera w swojej kategorii. Uzyskane noty sprawiły, że białostocka księgarnia internetowa znalazła się też na piątym miejscu w zestawieniu najlepszych e-commerce w Polsce.
– Zwycięstwa w rankingu Opineo mają dla nas wyjątkową wartość, ponieważ o tym, kto znajdzie się na szczycie, decydują sami klienci. Dlatego chcielibyśmy podziękować im za zaufanie, jakim nas obdarzyli oraz zapewnić, że nadal będziemy ciężko pracować, aby sprostać ich wymaganiom. Wszystkie ich opinie, które przyczyniły się do naszego sukcesu traktujemy jako potwierdzenie, że zmierzamy w dobrym kierunku – mówi Łukasz Kierus, współwłaściciel TaniaKsiazka.pl.
FMCG w e-handlu rośnie w siłę
To jednak nie koniec sukcesów spółki Glosel – w tym roku w zestawieniu Opineo pojawił się także sklep Bee.pl i zajął wysokie, czwarte miejsce w kategorii Żywność.
– Widzimy ogromny potencjał, jaki posiada w sobie sektor FMCG w branży e-commerce. Ostatnie wydarzenia związane z pandemią sprawiły, że nabrał on jeszcze większego rozpędu, a kupowanie żywności w internecie dla wielu Polaków stało się zwykłą codziennością – tłumaczy Łukasz Kierus i dodaje: – Bee.pl to sklep oferujący zakupy dla całej rodziny: żywność, kosmetyki, produkty do sprzątania, prania oraz te potrzebne w każdym domu. Rośniemy na dynamicznym trendzie, a wyróżnienie Opineo jest jasnym sygnałem, że robimy to coraz lepiej.
E-commerce w transformacji
Tegoroczna, jedenasta edycja rankingu Opineo, przebiegła pod znakiem zmian, jakie dokonują się w handlu internetowym pod wpływem sytuacji związanej z COVID-19. Twórcy raportu piszą o tym, że “e-commerce to wielki wygrany pandemii” i zwracają szczególną uwagę na firmy, które potrafiły wykorzystać swoją szansę. A było i jest o co walczyć, bo szacowana wartość tego rynku w Polsce w 2020 wyniesie ponad 70 mld zł, zaś według prognoz, w ciągu najbliższych 2-3 lat, udział e-commerce w ogólnym handlu detalicznym w naszym kraju wzrośnie do 10%.
Jak powstaje Ranking Sklepów Internetowych Opineo?
Po zrealizowanych zakupach, klienci e-sklepów wystawiają opinię w Opineo.pl, biorąc pod uwagę: szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta oraz jakość zapakowania przesyłki. Deklarują ponadto, czy poleciliby ten sklep internetowy swoim znajomym. Dzięki temu Opineo.pl zgromadziło już 17,5 miliona opinii na temat sklepów, produktów i usług. Jest to podstawa przygotowania rankingu i nagrodzenia najlepszych sklepów Laurem Opineo.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.