Komunikaty PR

TaniaKsiazka.pl i Bee.pl na wysokich miejscach w rankingu Opineo 2020

2020-10-16  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.1 MB )

Według rankingu Opineo 2020 białostocka księgarnia TaniaKsiazka.pl jest jednym z pięciu najlepszych sklepów internetowych w Polsce. Zajęła również po raz kolejny pierwsze miejsce w kategorii Książki. Ponadto tuż za podium w kategorii Żywność uplasował się, debiutujący w zestawieniu, inny e-commerce spółki Glosel, czyli Bee.pl – zakupy online dla całej rodziny.

To już tradycja, że TaniaKsiazka.pl co roku święci triumfy w Rankingu Opineo. Sklep z wynikiem ponad 28 tys. nowych opinii oraz średnią ocen na poziomie 4,82 utrzymał pozycję lidera w swojej kategorii. Uzyskane noty sprawiły, że białostocka księgarnia internetowa znalazła się też na piątym miejscu w zestawieniu najlepszych e-commerce w Polsce.

– Zwycięstwa w rankingu Opineo mają dla nas wyjątkową wartość, ponieważ o tym, kto znajdzie się na szczycie, decydują sami klienci. Dlatego chcielibyśmy podziękować im za zaufanie, jakim nas obdarzyli oraz zapewnić, że nadal będziemy ciężko pracować, aby sprostać ich wymaganiom. Wszystkie ich opinie, które przyczyniły się do naszego sukcesu traktujemy jako potwierdzenie, że zmierzamy w dobrym kierunku – mówi Łukasz Kierus, współwłaściciel TaniaKsiazka.pl.

FMCG w e-handlu rośnie w siłę
To jednak nie koniec sukcesów spółki Glosel – w tym roku w zestawieniu Opineo pojawił się także sklep Bee.pl i zajął wysokie, czwarte miejsce w kategorii Żywność.
– Widzimy ogromny potencjał, jaki posiada w sobie sektor FMCG w branży e-commerce. Ostatnie wydarzenia związane z pandemią sprawiły, że nabrał on jeszcze większego rozpędu, a kupowanie żywności w internecie dla wielu Polaków stało się zwykłą codziennością – tłumaczy Łukasz Kierus i dodaje: – Bee.pl to sklep oferujący zakupy dla całej rodziny: żywność, kosmetyki, produkty do sprzątania, prania oraz te potrzebne w każdym domu. Rośniemy na dynamicznym trendzie, a wyróżnienie Opineo jest jasnym sygnałem, że robimy to coraz lepiej.

E-commerce w transformacji

Tegoroczna, jedenasta edycja rankingu Opineo, przebiegła pod znakiem zmian, jakie dokonują się w handlu internetowym pod wpływem sytuacji związanej z COVID-19. Twórcy raportu piszą o tym, że “e-commerce to wielki wygrany pandemii” i zwracają szczególną uwagę na firmy, które potrafiły wykorzystać swoją szansę. A było i jest o co walczyć, bo szacowana wartość tego rynku w Polsce w 2020 wyniesie ponad 70 mld zł, zaś według prognoz, w ciągu najbliższych 2-3 lat, udział e-commerce w ogólnym handlu detalicznym w naszym kraju wzrośnie do 10%.

Jak powstaje Ranking Sklepów Internetowych Opineo?

Po zrealizowanych zakupach, klienci e-sklepów wystawiają opinię w Opineo.pl, biorąc pod uwagę: szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta oraz jakość zapakowania przesyłki. Deklarują ponadto, czy poleciliby ten sklep internetowy swoim znajomym. Dzięki temu Opineo.pl zgromadziło już 17,5 miliona opinii na temat sklepów, produktów i usług. Jest to podstawa przygotowania rankingu i nagrodzenia najlepszych sklepów Laurem Opineo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.