Komunikaty PR

Tarczyński publikuje raport z działalności w obszarze marketingu sportowego

2022-05-05  |  10:00
Biuro prasowe

Tarczyński aktywnie działa w marketingu sportowym. Firma jest głównym sponsorem klubu sportów amerykańskich Panthers Wrocław oraz drużyny futbolu o tej samej nazwie – najlepszej w Polsce i jednej z najlepszych w Europie. Sponsoruje również wrocławski stadion – Tarczyński Arena Wrocław, lokalnych sportowców i wydarzenia sportowe, w tym Runmageddon, angażując się jednocześnie w projekty e-sportowe. Wielowymiarowe zaangażowanie, a także jego skalę i aspiracje przedstawia „Raport z działalności w obszarze marketingu sportowego”, który właśnie opublikowała marka. 

 

Dlaczego właśnie sport? Pasja, która zaowocowała projektem na europejską skalę

 

Tarczyński to jedna z nielicznych firm prywatnych w Polsce, która tak mocno inwestuje w sponsoring sportu. Jak podkreślają założyciele marki:

 

Zaangażowanie to wynika z rodzinnej pasji do sportów amerykańskich, od których zaczęła się nasza przygoda, ale i przekonania, że w przedsiębiorstwach takich jak nasze liczy się nie tylko biznes. Kluczowe jest także nierozerwalne połączenie aktywności fizycznej ze zrównoważonym odżywianiem, a tym samym z produktami spożywczymi, które są naszą domeną – tłumaczy Jacek Tarczyński, prezes zarządu Tarczyński S.A. Jak dodaje: Z roku na rok rozwijamy nasze działania sponsoringowe, ponieważ to m.in. dzięki nim możemy jeszcze szerzej realizować naszą misję inspirowania do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze. Pozwala nam to osiągać wyznaczone cele biznesowe, ale jednocześnie spełniać założenia społecznej odpowiedzialności biznesu.

 

Zaangażowanie sportowe marki realizowane jest obecnie w czterech kluczowych obszarach obejmujących: sporty amerykańskie, wspieranie lokalnych sportowców i wydarzeń o charakterze sportowym, sponsoring tytularny Tarczyński Arena Wrocław oraz e-sport. 

 

Współprace, które piszą spektakularne historie

 

Producent popularnych wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych od lat jest głównym sponsorem futbolistów Panthers Wrocław oraz klubu sportów amerykańskich o tej samej nazwie. Wspiera ich zarówno w rozwoju, jak i działaniach promocyjnych, wspólnie z nimi pisząc historię tej dyscypliny w Polsce. To m.in. dzięki zaangażowaniu sponsorskiemu drużyna futbolistów Panthers jest dzisiaj najlepszą w Polsce i jedną z najlepszych w Europie. Potwierdzeniem jest chociażby to, że Pantery jako jedyny zespół biało-czerwonych toczą zmagania w European League of Football, będącej odpowiednikiem piłkarskiej Ligi Mistrzów. W 2021 roku dotarli do półfinału rozgrywek. O najważniejsze futbolowe trofeum na Starym Kontynencie Panthers powalczą również w tym sezonie, bijąc zapewne ubiegłoroczne rekordy oglądalności, kiedy to ligowe zmagania na wrocławskim Stadionie Olimpijskim na trybunach oglądało blisko 15 tys. osób, a telewizyjne transmisje śledziło średnio ok. 250 tys. widzów. W tym roku po raz pierwszy rozgrywki będą dostępne na żywo również w polskiej telewizji.

 

Tarczyński wspiera też lokalnych sportowców i wydarzenia sportowe – Runmageddon, zimowy Bieg Piastów czy turniej Giganci Siatkówki to tylko kilka z inicjatyw, z którymi wiąże się marka. Pod jej skrzydłami znajduje m.in. Marcel Kozaczkiewicz (Wicemistrz Polski w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Młodzieży w Triathlonie) czy LKS Barycz Sułów (lokalna drużyna piłkarska). Do niedawna producent sponsorował także trzykrotnego indywidualnego Mistrza Świata w żużlu – Taia Woffindena. To oczywiście nie jedyni sportowcy, za którymi stoi rodzinna firma z Ujeźdźca Małego. 

 

Od 2021 roku marka została również wieloletnim sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena Wrocław. To wyraz przywiązania do regionu i wspierania lokalnych społeczności Dolnego Śląska, której właściciele sami są częścią. 

 

Tarczyński stawia również na rewolucję w świecie e-sportu, w którym aktywnie działa od 2020 roku. Do tej pory zaangażowanie to opierało się na dwóch flagowych projektach, które przyniosły sukces marce w tym obszarze. Mowa o własnym studiu streamingowym na platformie Twitch – Tarczyński Studio Live oraz drużynie Tarczyński Protein Team. Przed producentem na pewno kolejne e-sportowe wyzwania realizowane w przyszłości.

 

Co znajdziemy w raporcie?

 

Najnowsza publikacja firmy łączy wszystkie przedsięwzięcia realizowane w obszarze marketingu sportowego. W raporcie znajdziemy szeroki opis zaangażowania w ramach każdej z czterech kluczowych kategorii, a także komentarze eksperckie, statystyki oraz dalsze sportowe aspiracje firmy. 

 

Raport można pobrać na: grupatarczynski.pl/sponsoring-sportu/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE Biuro prasowe
2025-01-13 | 11:00

Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE

Magic Tape pozwala w krótkim czasie osiągnąć efekt długiej i gęstej fryzury nawet w przypadku rzadkich włosów. Specjalistką od tej metody jest Agnieszka
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen

Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują  wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.

Prawo

Pracodawcy apelują o usprawnienie wydawania zezwoleń na pracę cudzoziemcom. Nowe regulacje tylko w części w tym pomogą

Projekt ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Polski został przyjęty w grudniu przez rząd i trafił już do Sejmu. Nowe przepisy zakładają pełną elektronizację wnioskowania i wydawania zezwoleń na pracę i rezygnację z testu rynku pracy. Niekoniecznie jednak oznacza to większą otwartość na pracowników z zagranicy. – To nie zmiana jakościowa, ale co najwyżej próba sanacji przeciążonego systemu – ocenia dr Michał Szypniewski z kancelarii BKB Baran Książek Bigaj.

IT i technologie

Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji ma wystartować w tym roku. Polskie wojsko coraz szerzej korzysta z tej technologii

– Opracowujemy koncepcję funkcjonowania Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji. Szkolimy też odpowiednio naszych inżynierów, współpracujemy z uczelniami wyższymi w tym aspekcie, aby mieć gotowy odpowiedni potencjał intelektualny – mówi gen. dyw. Karol Molenda, dowódca Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni. Nowa formacja będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie rozwiązań AI na potrzeby działań militarnych. Podobne instytucje są już powoływane przez inne kraje NATO.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.