Komunikaty PR

Tikkurila Najbardziej Efektywnym Pracodawcą województwa podkarpackiego

2020-11-13  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Olszewska
Tikkurila Polska SA

Mościckiego 23
39-200 Dębica
magdalena.olszewska|tikkurila.com| |magdalena.olszewska|tikkurila.com
539-913-726
www.tikkurilagroup.com

Tikkurila Polska SA znalazła się w gronie głównych laureatów nagrody Dobra Firma 2020 województwa podkarpackiego, przyznanej przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców Polskich, zwyciężając w kategorii Najbardziej Efektywny Pracodawca, firmy duże i średnie

Celem nagród jest wyróżnienie najprężniej działających firm w danym województwie, docenienie wysokich standardów ich działania oraz nagrodzenie liderów – firm będących motorami lokalnej gospodarki. 
Laureaci i zwycięzcy w konkursie Dobra Firma wyłaniani są w 4  kategoriach: Najlepszy Inwestor, Najlepszy Innowator, Najbardziej Efektywna Firma, Najbardziej Efektywny Pracodawca, w podziale na małe oraz średnie i duże przedsiębiorstwa. Kandydaci do nagrody nominowani są przez ekspertów ZPP przy współpracy z renomowaną agencją wywiadu gospodarczego – Info Veriti Polska Sp. z o.o., w oparciu o analizę kilkuletnich wyników finansowych, a także profili działalności, potencjału innowacyjnego i rozwojowego oraz reputacji firm. 

W związku z obecną sytuacja epidemiologiczną, Gala Dobra Firma 2020 woj. podkarpackiego odbyła się wirtualnie. W imieniu Tikkurila Polska SA nagrodę główną – statuetkę niedźwiedzia – w kategorii Najbardziej  Efektywny Pracodawca województwa podkarpackiego 2020, firmy duże i średnie, odebrał Remigiusz Skąpski, Prezes Zarządu. 

„Przyznanie nam przez Szanowną Kapitułę tytułu Efektywny Pracodawca jest dla nas bardzo miłym wyróżnieniem. Jest to również potwierdzenie tego, że podejmowane przez nas na co dzień działania przynoszą wymierne efekty. W imieniu moich Koleżanek i Kolegów oraz własnym, bardzo dziękuję za przyznanie tego tytułu, a mając na uwadze wyjątkowe okoliczności, w których przyszło nam obecnie żyć i pracować, życzę Państwu dużo zdrowia i pogody ducha. Dziękuję serdecznie” – powiedział Remigiusz Skąpski. 

Patronat nad wydarzeniem objął Prezydent Miasta Rzeszowa. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tikkurila Polska SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.