Tikkurila Najbardziej Efektywnym Pracodawcą województwa podkarpackiego
Tikkurila Polska SA
Mościckiego 23
39-200 Dębica
magdalena.olszewska|tikkurila.com| |magdalena.olszewska|tikkurila.com
539-913-726
www.tikkurilagroup.com
Tikkurila Polska SA znalazła się w gronie głównych laureatów nagrody Dobra Firma 2020 województwa podkarpackiego, przyznanej przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców Polskich, zwyciężając w kategorii Najbardziej Efektywny Pracodawca, firmy duże i średnie.
Celem nagród jest wyróżnienie najprężniej działających firm w danym województwie, docenienie wysokich standardów ich działania oraz nagrodzenie liderów – firm będących motorami lokalnej gospodarki.
Laureaci i zwycięzcy w konkursie Dobra Firma wyłaniani są w 4 kategoriach: Najlepszy Inwestor, Najlepszy Innowator, Najbardziej Efektywna Firma, Najbardziej Efektywny Pracodawca, w podziale na małe oraz średnie i duże przedsiębiorstwa. Kandydaci do nagrody nominowani są przez ekspertów ZPP przy współpracy z renomowaną agencją wywiadu gospodarczego – Info Veriti Polska Sp. z o.o., w oparciu o analizę kilkuletnich wyników finansowych, a także profili działalności, potencjału innowacyjnego i rozwojowego oraz reputacji firm.
W związku z obecną sytuacja epidemiologiczną, Gala Dobra Firma 2020 woj. podkarpackiego odbyła się wirtualnie. W imieniu Tikkurila Polska SA nagrodę główną – statuetkę niedźwiedzia – w kategorii Najbardziej Efektywny Pracodawca województwa podkarpackiego 2020, firmy duże i średnie, odebrał Remigiusz Skąpski, Prezes Zarządu.
„Przyznanie nam przez Szanowną Kapitułę tytułu Efektywny Pracodawca jest dla nas bardzo miłym wyróżnieniem. Jest to również potwierdzenie tego, że podejmowane przez nas na co dzień działania przynoszą wymierne efekty. W imieniu moich Koleżanek i Kolegów oraz własnym, bardzo dziękuję za przyznanie tego tytułu, a mając na uwadze wyjątkowe okoliczności, w których przyszło nam obecnie żyć i pracować, życzę Państwu dużo zdrowia i pogody ducha. Dziękuję serdecznie” – powiedział Remigiusz Skąpski.
Patronat nad wydarzeniem objął Prezydent Miasta Rzeszowa.
![Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_657317725,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
![Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1095848486,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
![Nowa era w branży imprez firmowych](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_32581699,w_211,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nowa era w branży imprez firmowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Prawo
![](https://www.newseria.pl/files/11111/john-schnobrich-flpc9-vocj4-unsplash,w_274,_small.jpg)
Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia
Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.
Ochrona środowiska
Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/chave-branza-kosmetyczna-foto,w_133,_small.jpg)
Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.
Handel
Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ijhars-sklepy-foto2-1,w_133,r_png,_small.png)
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.