Komunikaty PR

Tikkurila Najbardziej Efektywnym Pracodawcą województwa podkarpackiego

2020-11-13  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Olszewska
Tikkurila Polska SA

Mościckiego 23
39-200 Dębica
magdalena.olszewska|tikkurila.com| |magdalena.olszewska|tikkurila.com
539-913-726
www.tikkurilagroup.com

Tikkurila Polska SA znalazła się w gronie głównych laureatów nagrody Dobra Firma 2020 województwa podkarpackiego, przyznanej przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców Polskich, zwyciężając w kategorii Najbardziej Efektywny Pracodawca, firmy duże i średnie

Celem nagród jest wyróżnienie najprężniej działających firm w danym województwie, docenienie wysokich standardów ich działania oraz nagrodzenie liderów – firm będących motorami lokalnej gospodarki. 
Laureaci i zwycięzcy w konkursie Dobra Firma wyłaniani są w 4  kategoriach: Najlepszy Inwestor, Najlepszy Innowator, Najbardziej Efektywna Firma, Najbardziej Efektywny Pracodawca, w podziale na małe oraz średnie i duże przedsiębiorstwa. Kandydaci do nagrody nominowani są przez ekspertów ZPP przy współpracy z renomowaną agencją wywiadu gospodarczego – Info Veriti Polska Sp. z o.o., w oparciu o analizę kilkuletnich wyników finansowych, a także profili działalności, potencjału innowacyjnego i rozwojowego oraz reputacji firm. 

W związku z obecną sytuacja epidemiologiczną, Gala Dobra Firma 2020 woj. podkarpackiego odbyła się wirtualnie. W imieniu Tikkurila Polska SA nagrodę główną – statuetkę niedźwiedzia – w kategorii Najbardziej  Efektywny Pracodawca województwa podkarpackiego 2020, firmy duże i średnie, odebrał Remigiusz Skąpski, Prezes Zarządu. 

„Przyznanie nam przez Szanowną Kapitułę tytułu Efektywny Pracodawca jest dla nas bardzo miłym wyróżnieniem. Jest to również potwierdzenie tego, że podejmowane przez nas na co dzień działania przynoszą wymierne efekty. W imieniu moich Koleżanek i Kolegów oraz własnym, bardzo dziękuję za przyznanie tego tytułu, a mając na uwadze wyjątkowe okoliczności, w których przyszło nam obecnie żyć i pracować, życzę Państwu dużo zdrowia i pogody ducha. Dziękuję serdecznie” – powiedział Remigiusz Skąpski. 

Patronat nad wydarzeniem objął Prezydent Miasta Rzeszowa. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tikkurila Polska SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.