TIM z dwiema nominacjami do e-Commerce Polska awards 2023


Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
W 11. edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej do ścisłego finału zakwalifikowały się obie propozycje zgłoszone przez TIM – w kategoriach „Best in CSR” oraz „Best in e-commerce B2B” dla podmiotów średnich i dużych.
e-Commerce Polska awards to jeden z najważniejszych konkursów polskiej branży e-commerce. Jego laureatami są największe i najbardziej innowacyjne brandy działające w Polsce. Tegoroczna edycja jest dziewiątą z jedenastu, w której TIM znalazł się w gronie nominowanych do nagrody. Jak dotąd, nominacje czterokrotnie zamieniły się w statuetki: w 2015 (w dwóch kategoriach), 2019 i 2022 roku.
W kategorii „Best in CSR” w 2023 r. uznanie jurorów znalazła strategia ESG Grupy Kapitałowej TIM na lata 2023-2026. Łączy ona dwa obszary e-commerce, w których specjalizują się obie spółki tworzące Grupę: sprzedażowy (TIM SA) i logistyczny (3LP SA). Strategia opiera się na trzech filarach (Trwałe relacje, Innowacyjne działania, Możliwości rozwoju), z których wypływają priorytety, zobowiązania i cele. Cztery z mierzalnych celów zostały określone na poziomie całej Grupy TIM (trzy z nich wspierają realizację celów określonych w ONZ-owskiej Agendzie na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju 2030), zaś kilkanaście pozostałych na poziomie poszczególnych spółek. W tej kategorii z TIM-em o nagrodę rywalizują Allegro, Empik i SIG.
Centrum Usług, nominowane w kategorii „Best in e-commerce B2B”, to jedno z innowacyjnych wdrożeń centrum elektrotechniki TIM.pl. W efekcie w jednym miejscu zebrano funkcje i usługi dla klientów z sektora B2B. W wyniku optymalizacji udoskonalono aż 33 usługi w siedmiu kategoriach. W efekcie Centrum Usług TIM.pl nie stało się wyłącznie miejscem agregacji usługa, lecz platformą ułatwiającą codzienną pracę klientom biznesowym TIM-u. W tej kategorii TIM konkuruje z Allegro, ATLAS & Unity Group oraz marką Klimas.
- Obie tegoroczne nominacje stanowią dowód na uważne wsłuchiwanie się przez TIM w głosy naszych interesariuszy. Bez tego nie moglibyśmy przeprowadzić procesu analizy istotności podczas prac nad nową strategią ESG. Bez regularnych konsultacji z klientami B2B nie rozpoznalibyśmy dobrze ich potrzeb i nie powstałoby Centrum Usług – podkreśla Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że oba nominowane projekty stanowią dopiero wstęp. Prawdziwym wyzwaniem jest zrealizowanie założeń strategii ESG oraz nieustanne udoskonalanie Centrum Usług, by nadążać za potrzebami klientów, a nawet je wyprzedzać – dodaje Piotr Nosal.
Finałowa gala konkursu, podczas której poznamy zwycięzców poszczególnych kategorii (pełna lista nominowanych na https://ecpawards.pl/nominowani/), odbędzie się 21 września 2023 r. w Krakowie.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.