TIM z dwiema nominacjami do e-Commerce Polska awards 2023


Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
W 11. edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej do ścisłego finału zakwalifikowały się obie propozycje zgłoszone przez TIM – w kategoriach „Best in CSR” oraz „Best in e-commerce B2B” dla podmiotów średnich i dużych.
e-Commerce Polska awards to jeden z najważniejszych konkursów polskiej branży e-commerce. Jego laureatami są największe i najbardziej innowacyjne brandy działające w Polsce. Tegoroczna edycja jest dziewiątą z jedenastu, w której TIM znalazł się w gronie nominowanych do nagrody. Jak dotąd, nominacje czterokrotnie zamieniły się w statuetki: w 2015 (w dwóch kategoriach), 2019 i 2022 roku.
W kategorii „Best in CSR” w 2023 r. uznanie jurorów znalazła strategia ESG Grupy Kapitałowej TIM na lata 2023-2026. Łączy ona dwa obszary e-commerce, w których specjalizują się obie spółki tworzące Grupę: sprzedażowy (TIM SA) i logistyczny (3LP SA). Strategia opiera się na trzech filarach (Trwałe relacje, Innowacyjne działania, Możliwości rozwoju), z których wypływają priorytety, zobowiązania i cele. Cztery z mierzalnych celów zostały określone na poziomie całej Grupy TIM (trzy z nich wspierają realizację celów określonych w ONZ-owskiej Agendzie na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju 2030), zaś kilkanaście pozostałych na poziomie poszczególnych spółek. W tej kategorii z TIM-em o nagrodę rywalizują Allegro, Empik i SIG.
Centrum Usług, nominowane w kategorii „Best in e-commerce B2B”, to jedno z innowacyjnych wdrożeń centrum elektrotechniki TIM.pl. W efekcie w jednym miejscu zebrano funkcje i usługi dla klientów z sektora B2B. W wyniku optymalizacji udoskonalono aż 33 usługi w siedmiu kategoriach. W efekcie Centrum Usług TIM.pl nie stało się wyłącznie miejscem agregacji usługa, lecz platformą ułatwiającą codzienną pracę klientom biznesowym TIM-u. W tej kategorii TIM konkuruje z Allegro, ATLAS & Unity Group oraz marką Klimas.
- Obie tegoroczne nominacje stanowią dowód na uważne wsłuchiwanie się przez TIM w głosy naszych interesariuszy. Bez tego nie moglibyśmy przeprowadzić procesu analizy istotności podczas prac nad nową strategią ESG. Bez regularnych konsultacji z klientami B2B nie rozpoznalibyśmy dobrze ich potrzeb i nie powstałoby Centrum Usług – podkreśla Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że oba nominowane projekty stanowią dopiero wstęp. Prawdziwym wyzwaniem jest zrealizowanie założeń strategii ESG oraz nieustanne udoskonalanie Centrum Usług, by nadążać za potrzebami klientów, a nawet je wyprzedzać – dodaje Piotr Nosal.
Finałowa gala konkursu, podczas której poznamy zwycięzców poszczególnych kategorii (pełna lista nominowanych na https://ecpawards.pl/nominowani/), odbędzie się 21 września 2023 r. w Krakowie.

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

D. Joński: Nie wiemy, co zrobi Rosja za dwa–trzy lata. Według duńskiego wywiadu może zaatakować kraje nadbałtyckie i musimy być na to gotowi
Zdecydowana większość krajów unijnych wskazuje na potrzebę wzmocnienia zdolności obronnych Europy w obliczu coraz bardziej złożonego geopolitycznego tła. Wywiady zachodnich państw wskazują, że Rosja może rozpocząć konfrontację z NATO jeszcze przed 2030 rokiem. Biała księga w sprawie obronności europejskiej „Gotowość 2030” zakłada m.in. ochronę granic lądowych, powietrznych i morskich UE, a sztandarowym projektem ma być Tarcza Wschód. – W budzeniu Europy duże zasługi ma polska prezydencja – ocenia europoseł Dariusz Joński.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Infrastruktura
W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.