TIM z dwiema nominacjami do e-Commerce Polska awards 2023

W 11. edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej do ścisłego finału zakwalifikowały się obie propozycje zgłoszone przez TIM – w kategoriach „Best in CSR” oraz „Best in e-commerce B2B” dla podmiotów średnich i dużych.
e-Commerce Polska awards to jeden z najważniejszych konkursów polskiej branży e-commerce. Jego laureatami są największe i najbardziej innowacyjne brandy działające w Polsce. Tegoroczna edycja jest dziewiątą z jedenastu, w której TIM znalazł się w gronie nominowanych do nagrody. Jak dotąd, nominacje czterokrotnie zamieniły się w statuetki: w 2015 (w dwóch kategoriach), 2019 i 2022 roku.
W kategorii „Best in CSR” w 2023 r. uznanie jurorów znalazła strategia ESG Grupy Kapitałowej TIM na lata 2023-2026. Łączy ona dwa obszary e-commerce, w których specjalizują się obie spółki tworzące Grupę: sprzedażowy (TIM SA) i logistyczny (3LP SA). Strategia opiera się na trzech filarach (Trwałe relacje, Innowacyjne działania, Możliwości rozwoju), z których wypływają priorytety, zobowiązania i cele. Cztery z mierzalnych celów zostały określone na poziomie całej Grupy TIM (trzy z nich wspierają realizację celów określonych w ONZ-owskiej Agendzie na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju 2030), zaś kilkanaście pozostałych na poziomie poszczególnych spółek. W tej kategorii z TIM-em o nagrodę rywalizują Allegro, Empik i SIG.
Centrum Usług, nominowane w kategorii „Best in e-commerce B2B”, to jedno z innowacyjnych wdrożeń centrum elektrotechniki TIM.pl. W efekcie w jednym miejscu zebrano funkcje i usługi dla klientów z sektora B2B. W wyniku optymalizacji udoskonalono aż 33 usługi w siedmiu kategoriach. W efekcie Centrum Usług TIM.pl nie stało się wyłącznie miejscem agregacji usługa, lecz platformą ułatwiającą codzienną pracę klientom biznesowym TIM-u. W tej kategorii TIM konkuruje z Allegro, ATLAS & Unity Group oraz marką Klimas.
- Obie tegoroczne nominacje stanowią dowód na uważne wsłuchiwanie się przez TIM w głosy naszych interesariuszy. Bez tego nie moglibyśmy przeprowadzić procesu analizy istotności podczas prac nad nową strategią ESG. Bez regularnych konsultacji z klientami B2B nie rozpoznalibyśmy dobrze ich potrzeb i nie powstałoby Centrum Usług – podkreśla Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że oba nominowane projekty stanowią dopiero wstęp. Prawdziwym wyzwaniem jest zrealizowanie założeń strategii ESG oraz nieustanne udoskonalanie Centrum Usług, by nadążać za potrzebami klientów, a nawet je wyprzedzać – dodaje Piotr Nosal.
Finałowa gala konkursu, podczas której poznamy zwycięzców poszczególnych kategorii (pełna lista nominowanych na https://ecpawards.pl/nominowani/), odbędzie się 21 września 2023 r. w Krakowie.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.