TIM z dwiema nominacjami do e-Commerce Polska awards 2023
Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
W 11. edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej do ścisłego finału zakwalifikowały się obie propozycje zgłoszone przez TIM – w kategoriach „Best in CSR” oraz „Best in e-commerce B2B” dla podmiotów średnich i dużych.
e-Commerce Polska awards to jeden z najważniejszych konkursów polskiej branży e-commerce. Jego laureatami są największe i najbardziej innowacyjne brandy działające w Polsce. Tegoroczna edycja jest dziewiątą z jedenastu, w której TIM znalazł się w gronie nominowanych do nagrody. Jak dotąd, nominacje czterokrotnie zamieniły się w statuetki: w 2015 (w dwóch kategoriach), 2019 i 2022 roku.
W kategorii „Best in CSR” w 2023 r. uznanie jurorów znalazła strategia ESG Grupy Kapitałowej TIM na lata 2023-2026. Łączy ona dwa obszary e-commerce, w których specjalizują się obie spółki tworzące Grupę: sprzedażowy (TIM SA) i logistyczny (3LP SA). Strategia opiera się na trzech filarach (Trwałe relacje, Innowacyjne działania, Możliwości rozwoju), z których wypływają priorytety, zobowiązania i cele. Cztery z mierzalnych celów zostały określone na poziomie całej Grupy TIM (trzy z nich wspierają realizację celów określonych w ONZ-owskiej Agendzie na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju 2030), zaś kilkanaście pozostałych na poziomie poszczególnych spółek. W tej kategorii z TIM-em o nagrodę rywalizują Allegro, Empik i SIG.
Centrum Usług, nominowane w kategorii „Best in e-commerce B2B”, to jedno z innowacyjnych wdrożeń centrum elektrotechniki TIM.pl. W efekcie w jednym miejscu zebrano funkcje i usługi dla klientów z sektora B2B. W wyniku optymalizacji udoskonalono aż 33 usługi w siedmiu kategoriach. W efekcie Centrum Usług TIM.pl nie stało się wyłącznie miejscem agregacji usługa, lecz platformą ułatwiającą codzienną pracę klientom biznesowym TIM-u. W tej kategorii TIM konkuruje z Allegro, ATLAS & Unity Group oraz marką Klimas.
- Obie tegoroczne nominacje stanowią dowód na uważne wsłuchiwanie się przez TIM w głosy naszych interesariuszy. Bez tego nie moglibyśmy przeprowadzić procesu analizy istotności podczas prac nad nową strategią ESG. Bez regularnych konsultacji z klientami B2B nie rozpoznalibyśmy dobrze ich potrzeb i nie powstałoby Centrum Usług – podkreśla Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że oba nominowane projekty stanowią dopiero wstęp. Prawdziwym wyzwaniem jest zrealizowanie założeń strategii ESG oraz nieustanne udoskonalanie Centrum Usług, by nadążać za potrzebami klientów, a nawet je wyprzedzać – dodaje Piotr Nosal.
Finałowa gala konkursu, podczas której poznamy zwycięzców poszczególnych kategorii (pełna lista nominowanych na https://ecpawards.pl/nominowani/), odbędzie się 21 września 2023 r. w Krakowie.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.