Komunikaty PR

Top ekspertów na Gali Interaktywnych 11 grudnia w Warszawie!

2023-12-04  |  11:00
Biuro prasowe

To jedyny taki event, łączący edukację i wydarzenie biznesowe. Podczas całodniowego wydarzenia pojawią się wyjątkowi eksperci i ekspertki, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami Gali. To doskonała okazja do poszerzenia swojej wiedzy z dziedziny finansów, zarządzania, rozwoju czy biznesu online, ale także genialny networking w gronie 250 osób. To również świetna okazja, aby spędzić czas w gronie ludzi zainteresowanych podobnymi tematami i podzielić się swoimi doświadczeniami.

Wydarzenie odbywa się stacjonarnie oraz online na żywo!

Gala Interaktywnych

Wydarzenie odbędzie się 11 grudnia w Digital Knowledge Village w Warszawie. W trakcie wydarzenia, uczestnicy mają możliwość wzięcia udziału w różnorodnych prelekcjach, panelach dyskusyjnych i warsztatach. Jeden z paneli dyskusyjnych poświęcony finansom sygnowany jest przez Sukces Pisany Szminką.

Gala podzielona jest na dwa etapy: ekspercki(10-15.00)  i galowy (16-20.00).

Pomysłodawczynią Gali jest Ola Gościniak - Pomysłodawczyni marki Jestem Interaktywna, ekspertka WordPress, mentorka biznesów online w Interaktywnej Paczce, blogerka, przedsiębiorczyni, wykładowczyni akademicka, autorka e-booków, książek.

Wśród gości specjalnych pojawi się Olga Kozierowska - prezeska Sukcesu Pisanego Szminką, dziennikarka, działaczka społeczna i mentorka, jako prelegentka w wystąpieniu “NIEZALEŻNOŚĆ I SELF-CONCEPT”

Iwona Guzowska,trener biznesowy i mentor rozwoju, Mistrzyni Świata i Europy w boksie i kick-Boxingu poprowadzi power speech  “OBUDŹ SWOJĄ WOJOWNICZKĘ”.

Marta Klepka w wywiadzie porozmawia o roli partnera w biznesie.

Gale wzbogaci koncert charyzmatycznej wokalistki Kasi Wilk.

 

Na Gali Interaktywnych swoją wiedzą podzielą się:

Anna Stępień-Kraska, Edyta Kwiatkowska, Emilia Bartosiewicz - Brożyna, Marta Klepka, Joanna Gacek-Sroka, Krzysztof Bartnik, Ilona Adamska, Agnieszka Gaczkowska, Asia Krukowska, Michał Pabiasz, Dorota Gromada, Magdalena Murat, Nina Wojtyra, Ania Czarnota, Aga Malińska, Anna Uchyla, Ewa Popielarz, Ania Makowska, Agnieszka Pala,  Magdalena Pydych, Dawid Łasiński, Paula Balicka-Zańczak, Izabela Czaplewska,Joanna Rułkowska i inni.

Szczegóły wydarzenia i agenda: https://olagosciniak.pl/gala2023/

Cel Gali Interaktywnych

W czasie Gali Interaktywnych nawiązujemy relacje i zacieśniamy więzi. Uczymy się i rozwijamy, aby jeszcze bardziej wymiatać! A przede wszystkim doceniamy nasze sukcesy, celebrujemy to ile dokonałyśmy (nawet te małe rzeczy) mimo trudów dnia codziennego. Jesteśmy niesamowite, jesteśmy nawet więcej niż wystarczające, jesteśmy ekspertkami!

Gala jest kontynuacją idei wyniesionych z Raportu “Jesteś ekspertką. Uwierz w to!”.

Inne atrakcje

Podczas Gali odbędzie się wyjątkowy pokaz mody, który będzie niesamowitą niespodzianką wizualną i nie tylko,  dla przybyłych gości.

W tym dniu odbędzie się także premiera książki “Chcę WWWięcej”, którą napisało 59 autorek, niesamowitych ekspertek, które podzieliły się swoją wiedzą dotyczącą tworzenia biznesu, marketingu, AI czy rozwoju.

Odbędzie się także finał  konkursu Kursory Roku, uczestnicy poznają zwycięzców w 6 kategoriach, którzy oprócz wyjątkowych statuetek otrzymają niesamowite nagrody.

Ora Gościniak wręczy także medale Jestem Interaktywna, dla dochodowych biznesów online.

Odbędzie się także licytacja charytatywna.

Jeśli zależy Ci na poznaniu nowych ludzi, zdobyciu wiedzy i inspiracji, to Gala Interaktywna będzie dla Ciebie doskonałą okazją.

Szczegóły wydarzenia: https://olagosciniak.pl/gala2023/

Sponsorzy i partnerzy:  LH.pl, Etykietomat, Jestem Interaktywna, Asanka,  Nancy, Biznes od podstaw, Leadit, GirlVosskie, Moxy, Magdalena Murat, Leśny Zakątek, Skrzydła Sukcesu, Crypto4Freedom, #ByćKobitą on Tour, Okee, Anna Diamonds.

 

Patroni medialni: Sukces Pisany Szminką, Warto Znać, Lady Business lub, Business Hub, Kobiety przy Kawie, Feszyn.com, Imperium Kobiet, I love marketing, Nie Hejtuje -Motywuje.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.