Komunikaty PR

Top ekspertów na Gali Interaktywnych 11 grudnia w Warszawie!

2023-12-04  |  11:00
Biuro prasowe

To jedyny taki event, łączący edukację i wydarzenie biznesowe. Podczas całodniowego wydarzenia pojawią się wyjątkowi eksperci i ekspertki, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami Gali. To doskonała okazja do poszerzenia swojej wiedzy z dziedziny finansów, zarządzania, rozwoju czy biznesu online, ale także genialny networking w gronie 250 osób. To również świetna okazja, aby spędzić czas w gronie ludzi zainteresowanych podobnymi tematami i podzielić się swoimi doświadczeniami.

Wydarzenie odbywa się stacjonarnie oraz online na żywo!

Gala Interaktywnych

Wydarzenie odbędzie się 11 grudnia w Digital Knowledge Village w Warszawie. W trakcie wydarzenia, uczestnicy mają możliwość wzięcia udziału w różnorodnych prelekcjach, panelach dyskusyjnych i warsztatach. Jeden z paneli dyskusyjnych poświęcony finansom sygnowany jest przez Sukces Pisany Szminką.

Gala podzielona jest na dwa etapy: ekspercki(10-15.00)  i galowy (16-20.00).

Pomysłodawczynią Gali jest Ola Gościniak - Pomysłodawczyni marki Jestem Interaktywna, ekspertka WordPress, mentorka biznesów online w Interaktywnej Paczce, blogerka, przedsiębiorczyni, wykładowczyni akademicka, autorka e-booków, książek.

Wśród gości specjalnych pojawi się Olga Kozierowska - prezeska Sukcesu Pisanego Szminką, dziennikarka, działaczka społeczna i mentorka, jako prelegentka w wystąpieniu “NIEZALEŻNOŚĆ I SELF-CONCEPT”

Iwona Guzowska,trener biznesowy i mentor rozwoju, Mistrzyni Świata i Europy w boksie i kick-Boxingu poprowadzi power speech  “OBUDŹ SWOJĄ WOJOWNICZKĘ”.

Marta Klepka w wywiadzie porozmawia o roli partnera w biznesie.

Gale wzbogaci koncert charyzmatycznej wokalistki Kasi Wilk.

 

Na Gali Interaktywnych swoją wiedzą podzielą się:

Anna Stępień-Kraska, Edyta Kwiatkowska, Emilia Bartosiewicz - Brożyna, Marta Klepka, Joanna Gacek-Sroka, Krzysztof Bartnik, Ilona Adamska, Agnieszka Gaczkowska, Asia Krukowska, Michał Pabiasz, Dorota Gromada, Magdalena Murat, Nina Wojtyra, Ania Czarnota, Aga Malińska, Anna Uchyla, Ewa Popielarz, Ania Makowska, Agnieszka Pala,  Magdalena Pydych, Dawid Łasiński, Paula Balicka-Zańczak, Izabela Czaplewska,Joanna Rułkowska i inni.

Szczegóły wydarzenia i agenda: https://olagosciniak.pl/gala2023/

Cel Gali Interaktywnych

W czasie Gali Interaktywnych nawiązujemy relacje i zacieśniamy więzi. Uczymy się i rozwijamy, aby jeszcze bardziej wymiatać! A przede wszystkim doceniamy nasze sukcesy, celebrujemy to ile dokonałyśmy (nawet te małe rzeczy) mimo trudów dnia codziennego. Jesteśmy niesamowite, jesteśmy nawet więcej niż wystarczające, jesteśmy ekspertkami!

Gala jest kontynuacją idei wyniesionych z Raportu “Jesteś ekspertką. Uwierz w to!”.

Inne atrakcje

Podczas Gali odbędzie się wyjątkowy pokaz mody, który będzie niesamowitą niespodzianką wizualną i nie tylko,  dla przybyłych gości.

W tym dniu odbędzie się także premiera książki “Chcę WWWięcej”, którą napisało 59 autorek, niesamowitych ekspertek, które podzieliły się swoją wiedzą dotyczącą tworzenia biznesu, marketingu, AI czy rozwoju.

Odbędzie się także finał  konkursu Kursory Roku, uczestnicy poznają zwycięzców w 6 kategoriach, którzy oprócz wyjątkowych statuetek otrzymają niesamowite nagrody.

Ora Gościniak wręczy także medale Jestem Interaktywna, dla dochodowych biznesów online.

Odbędzie się także licytacja charytatywna.

Jeśli zależy Ci na poznaniu nowych ludzi, zdobyciu wiedzy i inspiracji, to Gala Interaktywna będzie dla Ciebie doskonałą okazją.

Szczegóły wydarzenia: https://olagosciniak.pl/gala2023/

Sponsorzy i partnerzy:  LH.pl, Etykietomat, Jestem Interaktywna, Asanka,  Nancy, Biznes od podstaw, Leadit, GirlVosskie, Moxy, Magdalena Murat, Leśny Zakątek, Skrzydła Sukcesu, Crypto4Freedom, #ByćKobitą on Tour, Okee, Anna Diamonds.

 

Patroni medialni: Sukces Pisany Szminką, Warto Znać, Lady Business lub, Business Hub, Kobiety przy Kawie, Feszyn.com, Imperium Kobiet, I love marketing, Nie Hejtuje -Motywuje.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Firma Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność
2025-06-17 | 13:45

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Sieć operacyjna DPD Polska powiększyła się o nowoczesny oddział zlokalizowany w Bydgoszczy. Nowa placówka, mieszcząca się przy ul. Petersona 2, oficjalnie rozpoczęła
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.