Komunikaty PR

Ważna zmiana u polskiego producenta. TESTER dołącza do TERMETU w ramach Grupy Ka

2024-01-18  |  14:00
Biuro prasowe

TERMET dynamicznie się rozwija - nie tylko nieustannie poszerzając ofertę produktową i korzystając z własnego centrum rozwojowo-badawczego, ale także - dzięki poszerzaniu kompetencji. Temu ostatniemu sprzyja między innymi integracja z firmą TESTER, specjalizującą się w automatyce. Obok sztucznej inteligencji (AI), automatyka pojawia się już w każdym nowoczesnym projekcie technologicznym, znajdując zastosowane również w branży instalacyjno-grzewczej. Co więcej, integracja obu podmiotów to szansa dla branży na współpracę z jeszcze większą organizacją, której celem jest wzmocnienie obecności na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych.  

Kompetencje przyszłości

TESTER to przede wszystkim kompetentny zespół inżynierów projektujących elektroniczne układy automatyki i sterowania. To także produkcja zaawansowanych układów zarządzających pracą urządzeń grzewczych TERMET.

- Dzięki wzmocnieniu zespołu ściśle wyspecjalizowanym personelem, nabyliśmy kompetencje nie tylko do projektowania, konfigurowania i utrzymania systemów automatyki, ale również potencjał rozwoju w kierunku AI, co jest bez wątpienia zgodne z trendami rynkowymi.  Nowoczesny park maszynowy w połączeniu z mocno profilowaną wiedzą, to inwestycja w przyszłość oraz eliminacja ryzyka w przypadku outsourcingu tego typu procesów – komentuje Damian Majer, Wiceprezes Zarządu Termet S.A.

- Zaawansowana automatyka m.in. w urządzeniach grzewczych staje się w dzisiejszym świecie standardem. Naszym celem jest podwojenie korzyści poprzez łączenie technologii - automatyki oraz AI. Dążymy do tego, aby dzięki zastosowaniu odpowiednich układów sterowania wspieranych przez AI, nasze urządzenia mogły same rozpoznawać i minimalizować błędy dzięki zbieraniu i analizie danych. Zdecydowanie jest to kierunek, którym powinniśmy podążać, mając na uwadze rozwój układów hybrydowych, których działanie powinno opierać się na algorytmach, które same będą decydować choćby o wyborze źródła ciepła w odniesieniu do warunków atmosferycznych oraz cen mediów, tak aby nasze rozwiązanie zawsze było optymalne pod względem komfortu, wydajności i oszczędności – dodaje Żaneta Lisowska, Group Category Manager Heating Ferro Grouop/ Termet S.A.

Więcej: https://www.termet.com.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma When U Buy – jedna aplikacja, by zarządzać wszystkimi zakupami online Biuro prasowe
2024-05-20 | 01:00

When U Buy – jedna aplikacja, by zarządzać wszystkimi zakupami online

Wygoda, oszczędność czasu i lepsza kontrola nad zakupami – gdy coraz więcej kupujemy online, potrzebujemy wygodnego narzędzia do zarządzania procesem zakupów, by nie musieć
Firma Wkrótce otwarcie nowego zakładu produkcyjnego foliQ
2024-05-16 | 01:00

Wkrótce otwarcie nowego zakładu produkcyjnego foliQ

W czwartek, 23 maja br. nastąpi oficjalne otwarcie nowego zakładu produkcji nawozów dolistnych foliQ w Aleksandrowie Kujawskim. To kluczowa inwestycja dla Agrii Polska, która
Firma Dwie na trzy firmy należące do kobiet utrzymują się na rynku ponad 3 lata
2024-05-14 | 16:20

Dwie na trzy firmy należące do kobiet utrzymują się na rynku ponad 3 lata

Wśród biznesów zakładanych przez kobiety aż 85 proc. jest w stanie przetrwać pierwsze dwa lata działalności. Najbardziej decydujący jest drugi rok prowadzenia firmy, jednak

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.