Komunikaty PR

When U Buy – jedna aplikacja, by zarządzać wszystkimi zakupami online

2024-05-20  |  01:00
Biuro prasowe

Wygoda, oszczędność czasu i lepsza kontrola nad zakupami – gdy coraz więcej kupujemy online, potrzebujemy wygodnego narzędzia do zarządzania procesem zakupów, by nie musieć sprawdzać dziesiątek rozproszonych maili i powiadomień. Z pomocą przychodzi innowacyjna aplikacja When U Buy – platforma, która łączy wiele popularnych sklepów: od Allegro przez Temu po Zalando. W When U Buy zobaczysz wszystkie swoje zakupy od A do Zet!

- When U Buy powstało po to, aby przyjemność z kupowania nie kończyła się na przycisku "kup teraz". To nie tylko wygoda posiadania wszystkich zakupów w jednym miejscu ale również kontrola i bezpieczeństwo naszych pieniędzy wydawanych w internecie – podkreśla Ewa Kraińska, twórczyni i właścicielka When U Buy.

When U Buy to wygoda i kontrola w jednym. Aplikacja automatycznie rozpoznaje zakupy użytkownika z różnych sklepów i zaciąga dane np. nazwę sklepu, datę zamówienia, formę płatności, formę dostawy czy datę zwrotu. W ten sposób można mieć całą swoją historię zakupów w jednym miejscu oraz narzędzie do szybkiego sprawdzania statusu poszczególnych zamówień i zwrotów, które stanowią duży odsetek operacji e-commerce. Aplikacja informuje także o zdarzeniach negatywnych, takich jak brak przesyłki czy brak realizacji zwrotu. 

W When U Buy zintegrowane są obecnie takie giganty e-commerce jak Temu, Zalando, Allegro czy Media Expert jednak aplikacja jest w fazie intensywnego rozwoju i z czasem będą dołączać do niej kolejne marki.

Jakie problemy rozwiązuje When U Buy?

Stworzenie aplikacji, która integruje wiele popularnych sklepów internetowych niesie wiele korzyści dla użytkowników. When U Buy integruje rozproszone informacje z różnych sklepów i gromadzi je w jednym miejscu, dodatkowo informując użytkownika o tych momentach procesu zakupowego, które wymagają jego wzmożonej uwagi – braku przesyłki, upływającym terminie zwrotu czy braku wypłaty środków, gdy zwrot został dokonany. Rozwiązuje to problem współczesnego konsumenta: konieczność sprawdzania wielu różnych aplikacji oraz metod i kanałów, jakimi poszczególne sklepy komunikują się z klientem.

- Mamy natłok tych informacji: o zamówieniu, płatności, przesyłce. Znaleźć tę jedną jedyną, która wzmoże naszą czujność w odpowiednim momencie nie jest łatwo. My nie chcemy angażować użytkowników przy każdym momencie jego zakupów. Nie chcemy być kolejną dawką maili, którą dostaje od sklepu, od przewoźnika itd. Chcemy, żeby konsument mógł śmiało zignorować te wszystkie maile transakcyjne, bo ma wiarygodne narzędzia, które zaalarmuje, jeżeli naprawdę będzie ta uwaga potrzebna – mówi twórczyni aplikacji, która została już doceniona przez rynek jako innowacyjna. When U Buy zdobyła m.in. nominację w prestiżowym konkursie Invest Cuffs, jako start-up roku 2023.

Kiedy robimy wiele zakupów online, łatwo stracić kontrolę nad tym, co zostało już kupione, co jest w drodze, a co jeszcze musimy zakupić. Brak odpowiedniej organizacji może prowadzić do dublowania zamówień, zapomnianych zakupów czy problemów z zarządzaniem budżetem. Śledzenie statusu poszczególnych przesyłek także może być wyzwaniem. Różne sklepy internetowe mogą korzystać z różnych firm kurierskich, co może skomplikować śledzenie przesyłek i zapewnienie, że dotrą one na czas. Kolejnym problemem Zarządzanie zwrotami i reklamacjami może być uciążliwe, zwłaszcza jeśli dokonujemy zakupów w wielu sklepach online. Upewnienie się, że produkty zostały zwrócone w terminie, oraz monitorowanie zwrotów środków na konto może być trudne, jeśli robimy wiele zakupów jednocześnie. 

Tego typu rozwiązanie jest nieocenione zwłaszcza w okresie wzmożonych zakupów, gdy pojawiają się szczególne okazje: Dzień Matki, Dzień Dziecka czy inne święta.

Na czym polega innowacyjność When U Buy?

Innowacja nie musi być najnowszym rozwiązaniem technicznym z zastosowaniem AI czy innych zaawansowanych narzędzi. To czasem dostrzeżenie, że brakuje jakiegoś drobnego rozwiązania i wypełnienie tej luki. When U Buy to innowacyjne rynkowe rozwiązanie, które pozwala agregować zakupy on-line w jednej wygodnej aplikacji, ułatwiając użytkownikom kontrolę nad procesem zakupowym w różnych sklepach. 

Twórczyni aplikacji nie ukrywa, że ma duże ambicje i marzy jej się, by When U Buy po wyjściu z fazy start-upu stał się aplikacją o zasięgu globalnym, wyposażoną w funkcje zwiększające komfort i bezpieczeństwo użytkowników, a także program lojalnościowy, który integruje najważniejsze usługi e-commerce podążające za użytkownikiem, działające na każdym sklepie niezależnie od jego usług i funkcjonalności.

Warto podkreślić, że takiego rozwiązania – osobistego asystenta zakupowego w formie aplikacji - wcześniej na rynku nie było, choć nie brakuje na nim świetnie działających sklepów internetowych. Aplikacja WhenUBuy już w obecnej formie  zwalnia konsumentów z pamiętania o całej zakupowej logistyce  zwłaszcza  ważnych terminach zapisanych w licznych mailach z poszczególnych sklepów, agregując wszystkie potrzebne informacje w jednym miejscu.

- Chciałabym żeby When u Buy z czasem stało się instytutem badawczym dla światowego rynku e-commerce ze względu na unikalną strukturę i zakres danych  - mówi Ewa Kraińska, zwracając uwagę, że When U Buy wykorzystuje innowacyjny sposób na pobieranie szczegółów transakcji zakupowych i zwrotów bez konieczności bezpośredniej integracji ze sklepami via API. Dzięki temu podejściu, to użytkownik udostępnia historię swoich zakupów i zwrotów a When U Buy, już jako start-up, może prezentować zakupy z takich sklepów jak: Allegro, MediaExpert, Zalando czy Temu. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją Biuro prasowe
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

D. Joński: Nie wiemy, co zrobi Rosja za dwa–trzy lata. Według duńskiego wywiadu może zaatakować kraje nadbałtyckie i musimy być na to gotowi

Zdecydowana większość krajów unijnych wskazuje na potrzebę wzmocnienia zdolności obronnych Europy w obliczu coraz bardziej złożonego geopolitycznego tła. Wywiady zachodnich państw wskazują, że Rosja może rozpocząć konfrontację z NATO jeszcze przed 2030 rokiem. Biała księga w sprawie obronności europejskiej „Gotowość 2030” zakłada m.in. ochronę granic lądowych, powietrznych i morskich UE, a sztandarowym projektem ma być Tarcza Wschód. – W budzeniu Europy duże zasługi ma polska prezydencja – ocenia europoseł Dariusz Joński.

Transport

Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.

Infrastruktura

W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.