Wielkanocne upominki dla biznesu.
Wielkanoc to świetna okazja do wręczenia upominków pracownikom i partnerom biznesowym. Częstym, a jednocześnie a jednocześnie zawsze trafionym wyborem, są słodycze reklamowe zamknięte w eleganckim opakowaniu. Producenci słodyczy dla biznesu podpowiadają, jakie prezenty wiodą prym w trwającym sezonie.
Asortyment wielkanocnych słodyczy reklamowych
Czekoladowa pisanka czy zajączek to produkty, które szybko przychodzą na myśl, gdy planujemy zakup słodkich upominków firmowych na Wielkanoc. Jak jednak podkreślają producenci, asortyment słodyczy B2B jest znacznie szerszy, a w grę wchodzą nie tylko różne kształty, ale również smaki upominków.
W Czekoladowni SLODKIE – jednego z europejskich liderów w produkcji słodyczy reklamowych – powstaje obecnie kilkadziesiąt rodzajów wielkanocnych produktów, które tworzone są na potrzeby polskich i zagranicznych firm. Wśród nich m.in.:
-
słodycze reklamowe z podwójną personalizacją (zdobienia zarówno na opakowaniu jak i bezpośrednio na czekoladzie),
-
pisanki z logo wytłoczonym na czekoladzie,
-
pisanki zawinięte w folię z logo firmy (nowość w Polsce),
-
pralinki w kształcie zajączków z migdałami sprowadzanymi prosto z Sycylii,
-
zestawy nadziewanych, słodkich pisanek w klasycznym pudełeczku na jajka.
Oferta wielkanocna to jednak nie tylko czekoladowe słodkości. SLODKIE oferuje także przygotowanie upominków firmowych w wersji fit. Wśród nich: batoniki musli w kształcie pisanki z logo klienta czy zestawów bakalii w 20 rozmaitych rodzajach. W ofercie polskiego producenta pojawiły się również owocowe galaretki pektynowe, w których ponad 70% składu stanowią owoce.
Słodycze firmowe, czyli kilka słów o brandingu
Upominki biznesowe charakteryzują się wyraźnie zarysowanym brandingiem. Prezenty wręczane zarówno pracownikom jak i partnerom są zwykle tworzone z wykorzystaniem logotypu, claimu czy key visuala danej marki. Pozwala to identyfikować prezent z konkretną firmą i budować relację między obdarowanym a obdarowującym. Wręczane upominki to także wizytówka firmy, z tego względu warto stawiać na prezenty dobrej jakości, które będą tworzyły jak najlepsze konotacje z daną marką. Jakie możliwości w zakresie brandingu mają zamawiający wielkanocne słodycze B2B?
Producenci słodyczy reklamowych z każdym rokiem coraz wyżej podnoszą poprzeczkę w zakresie dostępnej personalizacji – zarówno produktu jak i opakowania. Jak dodaje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE: Nasz klient ma możliwość wykonania kolorowego zdobienia nie tylko na opakowaniu, ale i bezpośrednio na czekoladzie, lizakach czy lentilkach. To jednak jeszcze nie koniec w zakresie możliwości brandowania słodyczy. Nieliczni producenci słodyczy reklamowych oferują dziś także stworzenie unikatowej słodkości na zamówienie konkretnego klienta. W efekcie wielkanocny upominek może być nie tylko w dowolnym smaku i opakowaniu, ale także kształcie.
Najczęściej wybierane upominki firmowe
Choć produktów w wielkanocnych ofertach personalizowanych słodyczy jest całe mnóstwo, to można wskazać kilka upominków, na które najchętniej decydują się klienci.
Easter Six, czyli słodkie pisanki w wielkanocnej wytłaczance, to zdecydowanie jeden z najczęstszych wyborów wśród firm zamawiających słodycze do świątecznych upominków dla swoich klientów lub partnerów. Pisanki wykonane z mlecznej czekolady, wypełnione są orzechowym nadzieniem i zamknięte są w brandowanym, klasycznym pudełku na jajka.
W kategorii topseller SLODKIE znalazły się również wielkanocne pralinki z białej czekolady z nadzieniem z sycylijskich migdałów. Ten produkt reklamowy można personalizować bezpośrednio na czekoladzie, co chętnie wykorzystują zamawiający. Na pralinki można nanieść logo, dowolne hasło, zdjęcie czy grafikę, co daje duże możliwości tworzenia atrakcyjnego upominku wielkanocnego.
Top 3 zamyka Baranek Bubble, stworzony z gęstej, kremowej czekolady w oryginalnej formie. Produkt dostępny jest w 10 smakach czekolady. Tę słodycz zamówić można w samej folii jak i w pudełeczku.
Jakość w miejsce ilości
Na przestrzeni ostatnich kilku dekad stosunkowo nowym zjawiskiem w branży słodyczy reklamowych jest większe zainteresowanie produktami wyższej jakości. Dzisiejsi, świadomi klienci stawiają na jakość, nawet w czasach kryzysu czy spowolnienia gospodarczego. Polacy chcą nie tylko jeść, ale i obdarowywać innych dobrze i jakościowo – podkreśla Anna Garmada.
Więcej wielkanocnych inspiracji upominkowych dla rynku B2B znaleźć można w nowym katalogu SLODKIE – Wielkanoc 2024. Katalog jest dostępny na stronie producenta. Ilustracje, które stały się bazą dla wielkanocnych opakowań, stworzone zostały przez Polę Augustynowicz.

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

D. Joński: Nie wiemy, co zrobi Rosja za dwa–trzy lata. Według duńskiego wywiadu może zaatakować kraje nadbałtyckie i musimy być na to gotowi
Zdecydowana większość krajów unijnych wskazuje na potrzebę wzmocnienia zdolności obronnych Europy w obliczu coraz bardziej złożonego geopolitycznego tła. Wywiady zachodnich państw wskazują, że Rosja może rozpocząć konfrontację z NATO jeszcze przed 2030 rokiem. Biała księga w sprawie obronności europejskiej „Gotowość 2030” zakłada m.in. ochronę granic lądowych, powietrznych i morskich UE, a sztandarowym projektem ma być Tarcza Wschód. – W budzeniu Europy duże zasługi ma polska prezydencja – ocenia europoseł Dariusz Joński.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Infrastruktura
W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.