Komunikaty PR

Wielkanocne upominki dla biznesu.

2024-02-05  |  12:00
Biuro prasowe

 

Wielkanoc to świetna okazja do wręczenia upominków pracownikom i partnerom biznesowym. Częstym, a jednocześnie  a jednocześnie zawsze trafionym wyborem, są słodycze reklamowe zamknięte w eleganckim opakowaniu. Producenci słodyczy dla biznesu podpowiadają, jakie prezenty wiodą prym w trwającym sezonie.

Asortyment wielkanocnych słodyczy reklamowych

Czekoladowa pisanka czy zajączek to produkty, które szybko przychodzą na myśl, gdy planujemy zakup słodkich upominków firmowych na Wielkanoc. Jak jednak podkreślają producenci, asortyment słodyczy B2B jest znacznie szerszy, a w grę wchodzą nie tylko różne kształty, ale również smaki upominków. 

W Czekoladowni SLODKIE – jednego z europejskich liderów w produkcji słodyczy reklamowych – powstaje obecnie kilkadziesiąt rodzajów wielkanocnych produktów, które tworzone są na potrzeby polskich i zagranicznych firm. Wśród nich m.in.:

  • słodycze reklamowe z podwójną personalizacją (zdobienia zarówno na opakowaniu jak i bezpośrednio na czekoladzie),

  • pisanki z logo wytłoczonym na czekoladzie,

  • pisanki zawinięte w folię z logo firmy (nowość w Polsce),

  • pralinki w kształcie zajączków z migdałami sprowadzanymi prosto z Sycylii,

  • zestawy nadziewanych, słodkich pisanek w klasycznym pudełeczku na jajka.

Oferta wielkanocna to jednak nie tylko czekoladowe słodkości. SLODKIE oferuje także przygotowanie upominków firmowych w wersji fit. Wśród nich: batoniki musli w kształcie pisanki z logo klienta czy zestawów bakalii w 20 rozmaitych rodzajach. W ofercie polskiego producenta pojawiły się również owocowe galaretki pektynowe, w których ponad 70% składu stanowią owoce.

Słodycze firmowe, czyli kilka słów o brandingu

Upominki biznesowe charakteryzują się wyraźnie zarysowanym brandingiem. Prezenty wręczane zarówno pracownikom jak i partnerom są zwykle tworzone z wykorzystaniem logotypu, claimu czy key visuala danej marki. Pozwala to identyfikować prezent z konkretną firmą i budować relację między obdarowanym a obdarowującym. Wręczane upominki to także wizytówka firmy, z tego względu warto stawiać na prezenty dobrej jakości, które będą tworzyły jak najlepsze konotacje z daną marką. Jakie możliwości w zakresie brandingu mają zamawiający wielkanocne słodycze B2B?

Producenci słodyczy reklamowych z każdym rokiem coraz wyżej podnoszą poprzeczkę w zakresie dostępnej personalizacji – zarówno produktu jak i opakowania. Jak dodaje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE: Nasz klient ma możliwość wykonania kolorowego zdobienia nie tylko na opakowaniu, ale i bezpośrednio na czekoladzie, lizakach czy lentilkach. To jednak jeszcze nie koniec w zakresie możliwości brandowania słodyczy. Nieliczni producenci słodyczy reklamowych oferują dziś także stworzenie unikatowej słodkości na zamówienie konkretnego klienta. W efekcie wielkanocny upominek może być nie tylko w dowolnym smaku i opakowaniu, ale także kształcie. 

Najczęściej wybierane upominki firmowe

Choć produktów w wielkanocnych ofertach personalizowanych słodyczy jest całe mnóstwo, to można wskazać kilka upominków, na które najchętniej decydują się klienci. 

Easter Six, czyli słodkie pisanki w wielkanocnej wytłaczance, to zdecydowanie jeden z najczęstszych wyborów wśród firm zamawiających słodycze do świątecznych upominków dla swoich klientów lub partnerów. Pisanki wykonane z mlecznej czekolady, wypełnione są orzechowym nadzieniem i zamknięte są w brandowanym, klasycznym pudełku na jajka. 

W kategorii topseller SLODKIE znalazły się również wielkanocne pralinki z białej czekolady z nadzieniem z sycylijskich migdałów. Ten produkt reklamowy można personalizować bezpośrednio na czekoladzie, co chętnie wykorzystują zamawiający. Na pralinki można nanieść logo, dowolne hasło, zdjęcie czy grafikę, co daje duże możliwości tworzenia atrakcyjnego upominku wielkanocnego. 

Top 3 zamyka Baranek Bubble, stworzony z gęstej, kremowej czekolady w oryginalnej formie. Produkt dostępny jest w 10 smakach czekolady. Tę słodycz zamówić można w samej folii jak i w pudełeczku.

Jakość w miejsce ilości

Na przestrzeni ostatnich kilku dekad stosunkowo nowym zjawiskiem w branży słodyczy reklamowych jest większe zainteresowanie produktami wyższej jakości. Dzisiejsi, świadomi klienci stawiają na jakość, nawet w czasach kryzysu czy spowolnienia gospodarczego. Polacy chcą nie tylko jeść, ale i obdarowywać innych dobrze i jakościowo – podkreśla Anna Garmada.

Więcej wielkanocnych inspiracji upominkowych dla rynku B2B znaleźć można w nowym katalogu SLODKIE – Wielkanoc 2024. Katalog jest dostępny na stronie producenta. Ilustracje, które stały się bazą dla wielkanocnych opakowań, stworzone zostały przez Polę Augustynowicz.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja Biuro prasowe
2025-05-13 | 12:00

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Już 27-28 maja odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych transformacji gospodarczej i zrównoważonemu rozwojowi – XI edycja konferencji Sustainable
Firma Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej
2025-04-25 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.