Komunikaty PR

Wielkanocne upominki dla biznesu.

2024-02-05  |  12:00
Biuro prasowe

 

Wielkanoc to świetna okazja do wręczenia upominków pracownikom i partnerom biznesowym. Częstym, a jednocześnie  a jednocześnie zawsze trafionym wyborem, są słodycze reklamowe zamknięte w eleganckim opakowaniu. Producenci słodyczy dla biznesu podpowiadają, jakie prezenty wiodą prym w trwającym sezonie.

Asortyment wielkanocnych słodyczy reklamowych

Czekoladowa pisanka czy zajączek to produkty, które szybko przychodzą na myśl, gdy planujemy zakup słodkich upominków firmowych na Wielkanoc. Jak jednak podkreślają producenci, asortyment słodyczy B2B jest znacznie szerszy, a w grę wchodzą nie tylko różne kształty, ale również smaki upominków. 

W Czekoladowni SLODKIE – jednego z europejskich liderów w produkcji słodyczy reklamowych – powstaje obecnie kilkadziesiąt rodzajów wielkanocnych produktów, które tworzone są na potrzeby polskich i zagranicznych firm. Wśród nich m.in.:

  • słodycze reklamowe z podwójną personalizacją (zdobienia zarówno na opakowaniu jak i bezpośrednio na czekoladzie),

  • pisanki z logo wytłoczonym na czekoladzie,

  • pisanki zawinięte w folię z logo firmy (nowość w Polsce),

  • pralinki w kształcie zajączków z migdałami sprowadzanymi prosto z Sycylii,

  • zestawy nadziewanych, słodkich pisanek w klasycznym pudełeczku na jajka.

Oferta wielkanocna to jednak nie tylko czekoladowe słodkości. SLODKIE oferuje także przygotowanie upominków firmowych w wersji fit. Wśród nich: batoniki musli w kształcie pisanki z logo klienta czy zestawów bakalii w 20 rozmaitych rodzajach. W ofercie polskiego producenta pojawiły się również owocowe galaretki pektynowe, w których ponad 70% składu stanowią owoce.

Słodycze firmowe, czyli kilka słów o brandingu

Upominki biznesowe charakteryzują się wyraźnie zarysowanym brandingiem. Prezenty wręczane zarówno pracownikom jak i partnerom są zwykle tworzone z wykorzystaniem logotypu, claimu czy key visuala danej marki. Pozwala to identyfikować prezent z konkretną firmą i budować relację między obdarowanym a obdarowującym. Wręczane upominki to także wizytówka firmy, z tego względu warto stawiać na prezenty dobrej jakości, które będą tworzyły jak najlepsze konotacje z daną marką. Jakie możliwości w zakresie brandingu mają zamawiający wielkanocne słodycze B2B?

Producenci słodyczy reklamowych z każdym rokiem coraz wyżej podnoszą poprzeczkę w zakresie dostępnej personalizacji – zarówno produktu jak i opakowania. Jak dodaje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE: Nasz klient ma możliwość wykonania kolorowego zdobienia nie tylko na opakowaniu, ale i bezpośrednio na czekoladzie, lizakach czy lentilkach. To jednak jeszcze nie koniec w zakresie możliwości brandowania słodyczy. Nieliczni producenci słodyczy reklamowych oferują dziś także stworzenie unikatowej słodkości na zamówienie konkretnego klienta. W efekcie wielkanocny upominek może być nie tylko w dowolnym smaku i opakowaniu, ale także kształcie. 

Najczęściej wybierane upominki firmowe

Choć produktów w wielkanocnych ofertach personalizowanych słodyczy jest całe mnóstwo, to można wskazać kilka upominków, na które najchętniej decydują się klienci. 

Easter Six, czyli słodkie pisanki w wielkanocnej wytłaczance, to zdecydowanie jeden z najczęstszych wyborów wśród firm zamawiających słodycze do świątecznych upominków dla swoich klientów lub partnerów. Pisanki wykonane z mlecznej czekolady, wypełnione są orzechowym nadzieniem i zamknięte są w brandowanym, klasycznym pudełku na jajka. 

W kategorii topseller SLODKIE znalazły się również wielkanocne pralinki z białej czekolady z nadzieniem z sycylijskich migdałów. Ten produkt reklamowy można personalizować bezpośrednio na czekoladzie, co chętnie wykorzystują zamawiający. Na pralinki można nanieść logo, dowolne hasło, zdjęcie czy grafikę, co daje duże możliwości tworzenia atrakcyjnego upominku wielkanocnego. 

Top 3 zamyka Baranek Bubble, stworzony z gęstej, kremowej czekolady w oryginalnej formie. Produkt dostępny jest w 10 smakach czekolady. Tę słodycz zamówić można w samej folii jak i w pudełeczku.

Jakość w miejsce ilości

Na przestrzeni ostatnich kilku dekad stosunkowo nowym zjawiskiem w branży słodyczy reklamowych jest większe zainteresowanie produktami wyższej jakości. Dzisiejsi, świadomi klienci stawiają na jakość, nawet w czasach kryzysu czy spowolnienia gospodarczego. Polacy chcą nie tylko jeść, ale i obdarowywać innych dobrze i jakościowo – podkreśla Anna Garmada.

Więcej wielkanocnych inspiracji upominkowych dla rynku B2B znaleźć można w nowym katalogu SLODKIE – Wielkanoc 2024. Katalog jest dostępny na stronie producenta. Ilustracje, które stały się bazą dla wielkanocnych opakowań, stworzone zostały przez Polę Augustynowicz.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.