Zmiany w Zarządzie INTERPRINT Polska
Firma INTERPRINT Polska z początkiem 2024 roku wprowadziła istotne zmiany w swojej strukturze. Z członkostwa w Zarządzie zrezygnował Holger Dzeia, który od tej pory będzie odpowiadał za ważne projekty sprzedażowe Grupy, w roli Dyrektora ds. Strategicznych Relacji z Klientami.
Do Zarządu firmy dołączyli natomiast nowi członkowie. Cezary Bąbała będzie odpowiedzialny za finanse i administrację, natomiast David Rauchalles zadba o sprzedaż i marketing zarówno dla folii XELIO, jak i papieru dekoracyjnego. Jochen Geiger pozostaje natomiast odpowiedzialny za pion techniczny, jednocześnie przejmując funkcję reprezentanta polskiego Zarządu. Wszyscy trzej Członkowie Zarządu INTERPRINT Polska raportują bezpośrednio i na równych prawach do Zarządu niemieckiej spółki matki.
Cezary Bąbała pracuje w INTERPRINT Polska w dziale kontrolingu od roku 2008. Jego kariera zawodowa rozpoczęła się w 2004 roku w dziale finansowym firmy Philips Polska S.A.
David Rauchalles związany jest z branżą dekorów od 1998 roku. Do zespołu INTERPRINT dołączył w roku 2018. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i relacjach z klientami.
Jochen Geiger od 1998 roku związany jest z zarządzaniem produkcją folii finish. Do INTERPRINT Polska dołączył w 2009 roku jako Dyrektor ds. Technicznych, przejmując odpowiedzialność za obszar produkcji papieru dekoracyjnego i folii finish. Od 2013 roku jest Członkiem Zarządu firmy.
INTERPRINT to jedna z wiodących drukarni papieru dekoracyjnego na świecie, która powstała w 1969 roku w Arnsbergu (Niemcy). Obecnie posiada 9 fabryk produkcyjnych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Firma oferuje innowacyjne rozwiązania dla przemysłu meblarskiego, branży drzwiowej oraz producentów paneli podłogowych.
Więcej: https://www.interprint.com/pl
Elektro-Partner Kraków z ofertą bezpłatnych konsultacji elektrycznych
Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.