Zmiany w Zarządzie INTERPRINT Polska
Firma INTERPRINT Polska z początkiem 2024 roku wprowadziła istotne zmiany w swojej strukturze. Z członkostwa w Zarządzie zrezygnował Holger Dzeia, który od tej pory będzie odpowiadał za ważne projekty sprzedażowe Grupy, w roli Dyrektora ds. Strategicznych Relacji z Klientami.
Do Zarządu firmy dołączyli natomiast nowi członkowie. Cezary Bąbała będzie odpowiedzialny za finanse i administrację, natomiast David Rauchalles zadba o sprzedaż i marketing zarówno dla folii XELIO, jak i papieru dekoracyjnego. Jochen Geiger pozostaje natomiast odpowiedzialny za pion techniczny, jednocześnie przejmując funkcję reprezentanta polskiego Zarządu. Wszyscy trzej Członkowie Zarządu INTERPRINT Polska raportują bezpośrednio i na równych prawach do Zarządu niemieckiej spółki matki.
Cezary Bąbała pracuje w INTERPRINT Polska w dziale kontrolingu od roku 2008. Jego kariera zawodowa rozpoczęła się w 2004 roku w dziale finansowym firmy Philips Polska S.A.
David Rauchalles związany jest z branżą dekorów od 1998 roku. Do zespołu INTERPRINT dołączył w roku 2018. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i relacjach z klientami.
Jochen Geiger od 1998 roku związany jest z zarządzaniem produkcją folii finish. Do INTERPRINT Polska dołączył w 2009 roku jako Dyrektor ds. Technicznych, przejmując odpowiedzialność za obszar produkcji papieru dekoracyjnego i folii finish. Od 2013 roku jest Członkiem Zarządu firmy.
INTERPRINT to jedna z wiodących drukarni papieru dekoracyjnego na świecie, która powstała w 1969 roku w Arnsbergu (Niemcy). Obecnie posiada 9 fabryk produkcyjnych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Firma oferuje innowacyjne rozwiązania dla przemysłu meblarskiego, branży drzwiowej oraz producentów paneli podłogowych.
Więcej: https://www.interprint.com/pl
Platige Image otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich
Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową
Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Mniej niż 2 proc. polskich rzek ma czystą wodę zdatną do picia. Podczas akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci
Z badań Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska wynika, że w latach 2014–2020 zły stan wód odnotowano w 99,5 proc. polskich rzek. Problemem jest także zaśmiecanie rzek i ich okolic. W trakcie corocznych akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci. Rozwijanie powszechnej świadomości i odpowiedzialności za lokalne środowisko to jeden z głównych celów akcji Operacja Czysta Rzeka. Trwa właśnie szósta edycja akcji, w którą angażują się także prywatne firmy.
Infrastruktura
Podczas wojny w Ukrainie całkowicie zniszczono niemal 10 proc. mieszkań i domów. Proces odbudowy potrzebuje odpowiedniej strategii
Łączne szkody w infrastrukturze Ukrainy spowodowane inwazją rosyjską sięgają 157 mld dol. – wynika z obliczeń Kijowskiej Szkoły Ekonomicznej. Bank Światowy wylicza, że całkowity koszt odbudowy Ukrainy w ciągu następnej dekady wyniesie 486 mld dol., przy czym najwięcej pochłonie mieszkalnictwo. – Ukraina potrzebuje kompleksowej strategii odbudowy i renowacji swoich zasobów budowlanych – ocenia Besim Nebiu z Habitat for Humanity International. Jego zdaniem powinna ona od razu uwzględniać problemy w mieszkalnictwie, z którymi jeszcze przed wojną borykały się ukraińskie gminy.
Przemysł
Projekt budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej nabiera tempa. Ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej inwestycji
W maju ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Pierwszy etap badań zakończy się w tym roku, a wyniki zostaną wykorzystane w trwającym procesie projektowania elektrowni przez konsorcjum Westinghouse i Bechtel. – Chcemy dobrze poznać strukturę gruntu, na którym posadowiona będzie elektrownia. Dzięki temu będziemy mogli dopracować sam projekt elektrowni z perspektywy bezpieczeństwa – podkreśla Leszek Hołda, prezes Bechtel Polska.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.