Komunikaty PR

Żubrówka inspiruje twórców odzieży streetwear’owej i nadaje rytm imprezom muzycz

2023-11-09  |  01:00
Biuro prasowe

Żubrówka x Kamuflage

Co łączy te dwie marki? Obie wspierają w byciu autentycznym i wolnym. Kamuflage oferuje sprzęt, ubrania i akcesoria dedykowane skateboardzistom. Nowa współpraca z marką Żubrówka zaowocuje unikalną linią ubrań, które będą do wygrania w konkursie skierowanym do zainteresowanych marką Żubrówka, pełnoletnich konsumentów.

Aby mieć szansę na wygranie bluzy, t-shirt albo skarpetek, których design nawiązuje swoim charakterem zarówno do dzikości wypływającej z puszczy oraz dzikości drzemiącej w ludziach, wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Jaki jest najlepszy sposób na uwolnienie swojej wewnętrznej dzikości? Szczegóły znajdują się na stronie www.żubrówka.pl.

Bluzy oraz t-shirty są wyprodukowane w specjalnej technologii, dzięki której, elementy nadruku są widoczne również w ciemności. Unikalne ubrania z kolekcji Żubrówka x Kamuflage będą możliwe do zdobycia wyłącznie jako nagroda w konkursie.

 

Jesień w rytmie Żubrówki

Kolaboracja z Kamuflage to nie jedyna akcja skierowana do pełnoletnich konsumentów „młodych duchem”. Październik będzie bogaty w wydarzenia muzyczne organizowane przez największy kolektyw muzyki elektronicznej w Polsce, w których marka Żubrówka będzie uczestniczyć. Cykl imprez, których muzyka opiera się na dziedzictwie gatunków hardcore'owych i radykalnych odmian muzyki rave, od gabberu i trance'u po hardstyle i pumping house, ze szczególnym uwzględnieniem polskich odmian, odbywać się będzie na terenie całej Polski w wybranych miejscach, w których możliwa jest promocja marki i cieszenie się smakiem Żubrówki.

Plan imprez dostępny jest na stronie www.żubrówka.pl oraz kanałach social media marki Żubrówka.

Kolaboracje te są początkiem otwierania się na nowe fascynacje i pasje konsumentów Żubrówki. Żubrówka, trzecia największa marka wódki na świecie*, pokazuje nam, że jest marką zorientowaną na różnorodność i zawsze gotową do tworzenia nowych, ekscytujących doświadczeń.

*https://www.thespiritsbusiness.com/2023/06/the-worlds-biggest-selling-vodka-brands/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.