Komunikaty PR

Żubrówka inspiruje twórców odzieży streetwear’owej i nadaje rytm imprezom muzycz

2023-11-09  |  01:00
Biuro prasowe

Żubrówka x Kamuflage

Co łączy te dwie marki? Obie wspierają w byciu autentycznym i wolnym. Kamuflage oferuje sprzęt, ubrania i akcesoria dedykowane skateboardzistom. Nowa współpraca z marką Żubrówka zaowocuje unikalną linią ubrań, które będą do wygrania w konkursie skierowanym do zainteresowanych marką Żubrówka, pełnoletnich konsumentów.

Aby mieć szansę na wygranie bluzy, t-shirt albo skarpetek, których design nawiązuje swoim charakterem zarówno do dzikości wypływającej z puszczy oraz dzikości drzemiącej w ludziach, wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Jaki jest najlepszy sposób na uwolnienie swojej wewnętrznej dzikości? Szczegóły znajdują się na stronie www.żubrówka.pl.

Bluzy oraz t-shirty są wyprodukowane w specjalnej technologii, dzięki której, elementy nadruku są widoczne również w ciemności. Unikalne ubrania z kolekcji Żubrówka x Kamuflage będą możliwe do zdobycia wyłącznie jako nagroda w konkursie.

 

Jesień w rytmie Żubrówki

Kolaboracja z Kamuflage to nie jedyna akcja skierowana do pełnoletnich konsumentów „młodych duchem”. Październik będzie bogaty w wydarzenia muzyczne organizowane przez największy kolektyw muzyki elektronicznej w Polsce, w których marka Żubrówka będzie uczestniczyć. Cykl imprez, których muzyka opiera się na dziedzictwie gatunków hardcore'owych i radykalnych odmian muzyki rave, od gabberu i trance'u po hardstyle i pumping house, ze szczególnym uwzględnieniem polskich odmian, odbywać się będzie na terenie całej Polski w wybranych miejscach, w których możliwa jest promocja marki i cieszenie się smakiem Żubrówki.

Plan imprez dostępny jest na stronie www.żubrówka.pl oraz kanałach social media marki Żubrówka.

Kolaboracje te są początkiem otwierania się na nowe fascynacje i pasje konsumentów Żubrówki. Żubrówka, trzecia największa marka wódki na świecie*, pokazuje nam, że jest marką zorientowaną na różnorodność i zawsze gotową do tworzenia nowych, ekscytujących doświadczeń.

*https://www.thespiritsbusiness.com/2023/06/the-worlds-biggest-selling-vodka-brands/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania Biuro prasowe
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.