Komunikaty PR

Żubrówka inspiruje twórców odzieży streetwear’owej i nadaje rytm imprezom muzycz

2023-11-09  |  01:00
Biuro prasowe

Żubrówka x Kamuflage

Co łączy te dwie marki? Obie wspierają w byciu autentycznym i wolnym. Kamuflage oferuje sprzęt, ubrania i akcesoria dedykowane skateboardzistom. Nowa współpraca z marką Żubrówka zaowocuje unikalną linią ubrań, które będą do wygrania w konkursie skierowanym do zainteresowanych marką Żubrówka, pełnoletnich konsumentów.

Aby mieć szansę na wygranie bluzy, t-shirt albo skarpetek, których design nawiązuje swoim charakterem zarówno do dzikości wypływającej z puszczy oraz dzikości drzemiącej w ludziach, wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Jaki jest najlepszy sposób na uwolnienie swojej wewnętrznej dzikości? Szczegóły znajdują się na stronie www.żubrówka.pl.

Bluzy oraz t-shirty są wyprodukowane w specjalnej technologii, dzięki której, elementy nadruku są widoczne również w ciemności. Unikalne ubrania z kolekcji Żubrówka x Kamuflage będą możliwe do zdobycia wyłącznie jako nagroda w konkursie.

 

Jesień w rytmie Żubrówki

Kolaboracja z Kamuflage to nie jedyna akcja skierowana do pełnoletnich konsumentów „młodych duchem”. Październik będzie bogaty w wydarzenia muzyczne organizowane przez największy kolektyw muzyki elektronicznej w Polsce, w których marka Żubrówka będzie uczestniczyć. Cykl imprez, których muzyka opiera się na dziedzictwie gatunków hardcore'owych i radykalnych odmian muzyki rave, od gabberu i trance'u po hardstyle i pumping house, ze szczególnym uwzględnieniem polskich odmian, odbywać się będzie na terenie całej Polski w wybranych miejscach, w których możliwa jest promocja marki i cieszenie się smakiem Żubrówki.

Plan imprez dostępny jest na stronie www.żubrówka.pl oraz kanałach social media marki Żubrówka.

Kolaboracje te są początkiem otwierania się na nowe fascynacje i pasje konsumentów Żubrówki. Żubrówka, trzecia największa marka wódki na świecie*, pokazuje nam, że jest marką zorientowaną na różnorodność i zawsze gotową do tworzenia nowych, ekscytujących doświadczeń.

*https://www.thespiritsbusiness.com/2023/06/the-worlds-biggest-selling-vodka-brands/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.