Firmowe upominki na 2023 rok. Premiera katalogu Novelties od SLODKIE
Agencja Od kuchni
Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co
SLODKIE, polska marka znajdująca się w europejskiej czołówce w branży słodyczy reklamowych, wydała nowy katalog produktowy na 2023 rok. W Novelties zaprezentowano cały asortyment słodkich nowości, które już niebawem trafią do przedsiębiorców i konsumentów na całym świecie! Sprawdź, które słodkości zakrólują w firmach w nowym roku!
Dla branży słodyczy reklamowych 2023 rok rozpoczął się jeszcze w grudniu. 122 – tyle słodkich produktów pojawiło się w najnowszym katalogu Novelties, którego premiera odbyła się na początku stycznia. W katalogu SLODKIE dostępnym na stronie producenta znajdziemy słodkie gadżety reklamowe rekomendowane dla firm na ten rok. Wśród nich m.in. apetyczne bakalie w puszce, zestawy personalizowanych czekoladowych medali, eleganckie praliny z belgijskiej czekolady, a także zestawy rzemieślniczych karmelków czy herbat. Producent zapewnia, że słodkie gadżety reklamowe ujęte w najnowszym katalogu zostały stworzone zarówno z myślą o spotkaniach firmowych, jak i o konferencjach, imprezach masowych, prezentach dla partnerów biznesowych czy pracowników. Jak zapewnia zespół SLODKIE, okazji w ciągu roku do wręczania apetycznych słodkości jest całe mnóstwo.
Mamy nadzieję, że nasze nowe połączenia smakowe, ciekawe projekty i innowacyjne rozwiązania spotkają się z uznaniem nie tylko polskich, ale i zagranicznych firm. Przygotowując ten katalog, chcieliśmy skoncentrować się jednak nie tylko na standardowym przedstawieniu nowej oferty, ale także na wartości edukacyjnej dla naszych odbiorców. Jest to swego rodzaju odpowiedź na potrzeby dzisiejszych, coraz bardziej świadomych konsumentów, którzy chcą wiedzieć, skąd pochodzi nasza czekolada, z jakich materiałów stworzone są opakowania czy jak realizujemy w praktyce kwestie ekologistyki – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE.
Firma SLODKIE w swoich działaniach od dawna aktywnie stawia na zrównoważony rozwój i podejście w nurcie CSR, modyfikując swoją ofertę, ale i edukując w zakresie proekologicznym. Producent wykorzystuje w 100% biodegradowalną folię oraz materiały pochodzące z recyklingu. SLODKIE posiada ponadto Certyfikat Cocoa Horizons świadczący o wykorzystywaniu składników pochodzących ze zrównoważonych upraw kakaowców oraz stosowaniu etycznych praktyk. Jak dodaje Anna Garmada: jako pierwsi w Europie zaoferowaliśmy lizaki wyłącznie z papierowymi patyczkami, które wprost pokochali nasi stali Klienci! Wszystkie nasze papierowe opakowania posiadają międzynarodowy certyfikat FSC, będący gwarantem, że surowiec ten pochodzi z kontrolowanych wycinek lub recyklingu.
Katalog Novelties jest dostępny do pobrania na stronie internetowej www.slodkie.com. Dokument jest dostępny w kilku wariantach językowych. Za projekt katalogu oraz zdjęcia odpowiada agencja kreatywna Od kuchni.

Zawody, które wracają do łask – przegląd niszowych, ale potrzebnych profesji

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków
Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF) – uruchomiony po pandemii COVID-19 – wygasa w sierpniu 2026 roku. Europosłowie w przyjętej niedawno rezolucji postulują, by przedłużyć ten termin o 18 miesięcy dla kluczowych projektów bliskich ukończenia. To szczególnie ważne dla Polski, która przez trzy lata – przez spór poprzedniego rządu z Komisją Europejską – miała zablokowany dostęp do środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Jednocześnie rezolucja wzywa do większej przejrzystości wydawanych funduszy.
Polityka
Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów

Zdaniem byłego wicepremiera i ministra finansów, prof. Grzegorz Kołodki, trumpizm wzmacnia pewne trendy nacjonalizmu, populizmu ekonomicznego i handlowego nie tylko w Ameryce, ale także w innych państwach. W ocenie ekonomisty Trump i trumpizm będą mieli negatywne skutki dla światowych procesów demograficznych, społecznych, kulturowych i ekonomicznych. Prezydentura Trumpa nie skupia się na rozwiązywaniu najważniejszych światowych problemów, takich jak m.in. migracja, zimna wojna, czy też ocieplenie klimatu.
Konsument
Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.