Flagowy salon INTERSPORT 2.0 w Warszawie otwarty
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Sieć INTERSPORT Polska otworzyła pierwszy w Warszawie salon nowej generacji w formacie INTERSPORT 2.0. Jeden z najnowocześniejszych multibrandowych konceptów sportowych znajduje się w centrum handlowym Westfield Arkadia. Bogata oferta produktowa jest skierowana do osób aktywnych, które regularnie trenują lub dopiero planują rozpocząć swoją sportową przygodę. Sklep został zmodernizowany w oparciu o technologię przyszłości według nowej koncepcji Grupy INTERSPORT, zgodnie z globalnym hasłem „The Heart of Sport” podkreślającym zmianę wizerunku marki oraz motywującym konsumentów do aktywności fizycznej.
Nowa koncepcja sklepów INTERSPORT 2.0 buduje przyszłość brandu, z którym konsumenci identyfikują się oraz wchodzą w interakcję przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów komunikacji. Salon w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia jest drugim tego typu salonem w Polsce. Pierwszy został otwarty w marcu 2019 roku w Galerii Krakowskiej. Dodatkowo, sieć realizuje lokalne projekty unowocześnienia wybranych salonów do formatu INTERSPORT 1.5. Obecnie zmodernizowała w tym formacie cztery sklepy – w centrum handlowym Alfa w Białymstoku, w Galerii Katowickiej, w Avenidzie Poznań i Galerii Północnej
w Warszawie.
Koncept sklepów INTERSPORT 2.0 idealnie wpisuje się w wielokanałową strategię całej Grupy. Jest odpowiedzią na potrzeby klientów nowej generacji, którzy są szczególnie otwarci na nowe technologie, swobodnie poruszają się w sieci połączeń, aktywnie korzystają z urządzeń mobilnych, posiadają konta na wielu portalach społecznościowych i korzystają w procesie zakupowym z wielu kanałów komunikacji. Stworzyliśmy nowoczesne sklepy sportowe z niepowtarzalnym designem. INTERSPORT 2.0 został zbudowany w oparciu o technologię przyszłości według nowej koncepcji Grupy przy ścisłej współpracy z zespołem INTERSPORT International Corp oraz NIKE Europe – powiedział Artur Mikołajko, Prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.
Nowy salon charakteryzuje się nie tylko unikalnym designem, ale również przestrzenią – ponad 1500 m2 – z przyjazną dla klientów nawigacją pomiędzy kluczowymi strefami – WOMEN, MEN i YOUNG ATHLETES. Uwagę na wejściu przykuwa miejsce ekspozycji wybranych produktów z telebimem, a także nowoczesna strefa z interaktywnymi info-kioskami. Całość uzupełnia indywidualny i dynamiczny charakter w każdej z wiodących kategorii sportowych, do których należą sportstyle, bieganie, fitness, outdoor, pływanie, piłka nożna, rowery, tenis oraz narciarstwo zimą wraz z profesjonalnym serwisem. Dodatkowym atutem nowatorskiego konceptu jest dostępność produktów marek premium zaprojektowanych wyłącznie na potrzeby INTERSPORT 2.0.
Chcemy inspirować, doradzać i motywować konsumentów, aby osiągali swoje życiowe cele, zachowali zdrowie i radość z uprawiania sportu. Ponadto, aspirujemy do roli lidera również w kategorii sportowych produktów premium. W naszych salonach znajdziemy najwyższej jakości towary najlepszych marek – dodał Marek Kaczmarek, Wiceprezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.
Spółka INTERSPORT Polska S.A. działa na krajowym rynku artykułów sportowych od 1988 roku, a od 2006 roku jest wyłącznym partnerem biznesowym Grupy INTERSPORT.
Od lipca 2006 roku INTERSPORT Polska S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Wola Gabriela w Warszawie – realizacja przy wykorzystaniu materiałów Dryvit
Ile pieniędzy wydajemy na zakup nowego mieszkania?
Posadzki żywiczne Flowcrete LE – rozwiązania do „zielonych” magazynów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.