Fonmix wzmocni segment elektroniki Galerii Północnej

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Galeria Północna poszerza swoją ofertę handlową w segmencie elektroniki. W warszawskim centrum handlowym niebawem zostanie otwarty sklep sieci Fonmix, informuje dział leasingu GTC S.A.
– Realizując strategię leasingową Północnej, koncentrujemy się dziś w dużej mierze na zróżnicowaniu oferty w kluczowych dla nas segmentach, wprowadzając marki, które rozwijają asortyment, a także sprawiają, że nasi klienci mają jeszcze większy wybór – mówi Katarzyna Żuchowska, Leasing Manager w GTC S.A.
– Fonmix jest tego najlepszym przykładem. Wraz z otwarciem lokalu poszerzymy bowiem dostępną w galerii ofertę urządzeń mobilnych, akcesoriów oraz usług, a także zapewniamy kolejne miejsce, w którym nasi klienci mogą liczyć na fachową poradę w kwestii wyboru telefonu czy jego naprawy – dodaje.
Fonmix to marka, która coraz wyraźniej zaznacza się na polskim rynku centrów handlowych, dysponując wyspami handlowymi oraz lokalami stacjonarnymi w największych obiektach w kraju. Działalność sieci skupia się natomiast na czterech obszarach.
Jest to sprzedaż najnowszych modeli smartfonów i urządzeń mobilnych, urządzeń do nawigacji i monitoringu GPS, akcesoriów (np. szkieł ochronnych, etui, słuchawek, kart pamięci) oraz serwis pogwarancyjny telefonów GSM. Brand na polskim rynku obecny jest od 2008 roku.
Fonmix będzie już 13. lokalem oferującym elektronikę w Północnej. Oprócz Fonmix znaleźć tu można także salony m.in. RTV Euro AGD, iSpot, x-kom czy Media Expert. W galerii dostępni są także tacy teleoperatorzy jak chociażby: T-Mobile, Play, Orange, Plus/Polsat Box czy Virgin Mobile.
Planowany debiut Fonmix w Północnej jest już kolejnym w ostatnim czasie. Wiosną oferta galerii zyskała 300. sklep marki JYSK. Leasing GTC S.A. zapowiedział także otwarcie sklepu sieci Stara Mydlarnia. Oprócz tego, na przestrzeni ostatnich miesięcy przedłużono tu umowy z 9 najemcami, opiewające łącznie na ponad 1600 m kw. W gronie tym znalazły się takie marki jak m.in. Sephora, Vistula, Bytom, Wólczanka czy Pako Lorente.
– Galeria Północna to atrakcyjna biznesowo lokalizacja, którą interesują się dziś zarówno duże polskie i zagraniczne sieci, jak również marki rozwijające się, co widać w ostatnich umowach. Najemców przyciąga do obiektu zarówno coraz szerszy i bardzo chłonny lokalny rynek konsumencki, jaki zapewniamy, jak również rodzinny profil obiektu – mówi Katarzyna Żuchowska.
– Nie bez znaczenia jest także dostępny u nas zestaw marek, dzięki któremu najemcy lokują się w profootfallowym otoczeniu, które zapewnia nie tylko udany debiut, ale przede wszystkim dalszy rozwój. Fakt, że obiekt zyskuje nowych najemców, ale także umacnia relacje z dotychczasowymi, najlepiej pokazuje jego potencjał – dodaje.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.