Komunikaty PR

Foodsharing - idea restauracyjnego trendu dzielenia się jedzeniem przy stole

2021-06-10  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Szatybełko
Agencja kreatywna Od kuchni

Chodakowska 12
03-826 Warszawa
anna.szatybelko|odkuchni.co| |anna.szatybelko|odkuchni.co
665113144
www.odkuchni.co
Do pobrania Zdjęcie ( 12.62 MB )

Foodsharing - na czym polega restauracyjny trend dzielenia się jedzeniem przy wspólnym stole?

 

Celebrowanie wspólnych posiłków łączy ludzi i zmniejsza barierę ograniczania się wyłącznie do własnego talerza. Foodsharing to trend, który po lockdownie ma szansę zrewolucjonizować trendy restauracyjne.

Branża gastronomiczna wraca do działalności stacjonarnej. Goście prześcigają się w rezerwacjach stolików w swoich ulubionych restauracjach, by ponownie móc spotkać się przy wspólnym stole, pełnym ulubionych smaków. Ci, którzy wiedzą z kim chcą spędzić smaczny wieczór, ale nie do końca wiedzą na co mają ochotę, jest rozwiązanie, dobrze znane z lokali w innych częściach Europy - foodsharing. Restauracja Bez Tytułu to lokal, który jako jeden z nielicznych na mapie Warszawy specjalizuje się w tzw. foodsharingu. Specyfika podawania dań według tej idei polega na serwowaniu wielu małych porcji dań na środku stołu, aby każdy z uczestników kolacji mógł spróbować każdej z nich. W końcu dzielenie się jedzeniem i wspólne próbowanie nowych smaków zbliża do siebie ludzi oraz pozwala dzielić się jedzeniem. Restauracja Bez Tytułu mieszcząca się w Śródmieściu Warszawy przy ulicy Poznańskiej to miejsce, w którym poznacie autorską, międzynarodową kuchnię stworzoną przez szefa kuchni Piotra Ceranowicza, uczestnika programu Top Chef realizowanego przez Telewizję Polsat.
 

“W Bez Tytułu tworzę dania inspirowane kuchnią międzynarodową. Pozycje menu są skomponowane tak, aby dania pozwalały na dzielenie się nimi przy wspólnym stole. To miejsce nie tylko do dzielenia się daniami, ale również doświadczeniami i inspiracjami. W końcu nic nie smakuje lepiej jak celebrowanie chwil w dobrym towarzystwie!“ - mówi Piotr Ceranowicz, szef kuchni restauracji Bez Tytułu.
 

Restauracja nie ma tytułu, ponieważ nazwy wyznaczają granice. Podobnie jak w świecie sztuki, to, co nienazwane, uwalnia wyobraźnię. Karta menu restauracji składa się z małych i większych dań, zimnych i ciepłych dodatków oraz słodkich przekąsek. W Bez Tytułu obowiązuje jedna zasada - stół nie jest traktowany jako mebel, lecz jako zaproszenie do spotkania. Jest tu miejsce zarówno na rodzinne przyjęcie, kolację we dwoje, czy wieczornego drinka w gronie przyjaciół. Bez Tytułu to koncept należący do grupy Project Warszawa, pod którego parasolem znajduje się również restauracja Epoka i piekarnia rzemieślnicza Chaud Pain. 

 

 





 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja kreatywna Od kuchni
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.