Foxy i UNICEF razem na rzecz szczepień
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
ICT Poland, właściciel marki Foxy, przekaże 250 tysięcy złotych na wsparcie programów szczepień prowadzonych przez UNICEF w najuboższych krajach świata. Tym samym firma po raz kolejny pomoże w realizacji misji największej organizacji humanitarnej działającej na rzecz dzieci.
ICT Poland od lat wspiera działania UNICEF na świecie, a od 2009 r. współpracuje z UNICEF Polska. W tym roku, firma postanowiła przekazać fundusze, aby pomóc najbardziej potrzebującym dzieciom oraz wesprzeć programy szczepień.
Szczepienia to najprostsza, najtańsza i najbardziej efektywna interwencja medyczna ratująca życie dzieci na całym świecie. Dzięki szczepieniom każdego roku udaje się zapobiec śmierci milionów dzieci. Najmłodsi są chronieni przed chorobami takimi jak odra, polio czy tężec.
Pandemia COVID-19 spowodowała znaczne ograniczenia w dostępie do usług medycznych. Ponad 1/3 państw na świecie zgłasza problem w realizacji kampanii rutynowych szczepień. Według najnowszych danych, w kilkudziesięciu krajach wstrzymano 60 kampanii szczepień, co naraża życie setek milionów ludzi - głównie dzieci. Ponad połowa tych państw znajduje się w Afryce.
Jednym ze sposobów na przywrócenie rutynowych szczepień, jest walka z pandemią koronawirusa poprzez zapewnienie sprawiedliwego dostępu wszystkich krajów do szczepionki. Takie działania podejmuje UNICEF. W ramach inicjatywy COVAX, organizacja współpracuje z producentami i partnerami przy zakupie szczepionek przeciwko COVID-19, a także przy ich transporcie, logistyce i przechowywaniu. ICT Poland, właściciel marki Foxy, wesprze UNICEF w tych działaniach.
Podobnie jak w ubiegłych latach nasza firma zdecydowała się wesprzeć akcję szczepień organizowanych przez UNICEF w najuboższych krajach. To działanie jest szczególnie ważne teraz, gdy świat zmaga się ze skutkami pandemii. Głęboko wierzymy, że tylko nasze wspólne działanie pozwoli zapobiegać chorobom i ratować życie dzieci w tych krajach, powiedział Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu ICT Poland.
Współpraca z firmą ICT Poland trwa od wielu lat. Cieszę się, że firma znajduje się w stale rosnącym gronie przedsiębiorstw, które w swojej działalności uwzględniają interesy społeczne. Takie działanie przyczynia się do rozwiązywania problemów występujących na świecie. Pozwala to na osiągnięcie wymiernych i trwałych rezultatów, w tym dokonanie istotnych zmian w życiu dzieci, powiedziała Renata Bem, Zastępca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska.
Dzięki zaangażowaniu darczyńców biznesowych takich jak ICT Poland, UNICEF jest w stanie zwiększyć skalę swoich działań w tak trudnym czasie.
O ICT Poland (marka FOXY)
ICT Poland, właściciel marki Foxy, jest międzynarodową firmą produkującą materiały higieniczne. Firma od lat wspiera działania UNICEF, a z UNICEF Polska współpracuje od 2009 roku. Pierwszą akcją, w którą włączyła się ta firma, był globalny program edukacyjny „Szkoły dla Afryki”. Od 2012 roku ICT Poland wspiera prowadzone przez UNICEF programy szczepień. Stałym elementem współpracy ICT Poland oraz UNICEF Polska jest realizacja programu „Wszystkie Kolory Świata”. Firma finansuje druk materiałów i działania związane z jego realizacją w zaangażowanych w akcję szkołach. Na opakowaniach wybranych produktów marki Foxy, w okresie cyklicznej akcji promocyjnej, umieszczana jest informacja o celu oraz wysokości wsparcia firmy na rzecz UNICEF.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.