FRAIKIN Polska prezentuje nową strategię
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
FRAIKIN Polska działa na rynku od 14 lat i jest w Polsce liderem w unikalnej usłudze - wynajmie pojazdów dostawczych i ciężarowych. Współpracuje z globalnymi dostawcami pojazdów i urządzeń, a także ze stałymi lokalnymi partnerami finansowymi, którzy zapewniają jej stabilność finansowania w oparciu o plany biznesowe na kolejne lata. Partnerzy finansowi umożliwili FRAIKIN Polska zakup kolejnych nowych pojazdów i obecnie ich liczba wynosi ponad 4 000. Są to dostawcze samochody typu furgon, podwozia pojazdów dostawczych i ciężarowych z zabudowami kontenerowymi, skrzyniowymi, izotermicznymi i chłodniczymi, a także takie samochody specjalistyczne, jak: wywrotki, hakowce, śmieciarki, cysterny, bankowozy, ambulanse, wszystkie rodzaje ciągników siodłowych i naczep.
FRAIKIN zarządza również pojazdami specjalistycznymi będącymi własnością klientów. Dysponuje rozbudowaną siecią serwisów partnerskich (ponad 500) oraz zespołami pracowników (również mobilnych) ze specjalistyczną wiedzą. Dlatego w przypadku konieczności wizyty w warsztacie lub awarii pojazdu na drodze, firma szybko reaguje, minimalizując czas naprawy lub niezwłocznie podstawiając pojazd zastępczy z floty ponad 750 dostępnych pojazdów.
Inną przewagą biznesową FRAIKIN Polska jest młoda flota. Podczas gdy średni wiek samochodu dostawczego w Polsce wynosi 14 lat, auta we flocie FRAIKIN mają średnio 3,5 roku. Oznacza to, że ich silniki, spełniają najnowsze normy emisji spalin.
FRAIKIN Polska obsługuje ponad 200 Klientów w wynajmie długoterminowym oraz ponad 1000 Klientów w wynajmie krótkoterminowym. Markę na polskim rynku wyróżnia dodatkowo: nowoczesny warsztat serwisowy w Błoniu, pod Warszawą, który zapewnia mobilne pogotowie techniczne 24h.
- Systematycznie usprawniamy struktury i procesy organizacyjne, poprawiamy poziom świadczonych usług koncentrując się na elastyczności i indywidualnym podejściu do naszych kontrahentów. Intensywnie penetrujemy rynek w poszukiwaniu nowych Klientów, otwierając się również na nowe branże – informuje Michał Iwanek, CEO FRAIKIN Polska.
FRAIKIN Polska w ostatnim czasie nawiązała nowe kontakty biznesowe m.in. z liderem usług pocztowych w Polsce, firmami z branży e-commmerce, z branży spożywczej oraz przedsiębiorstwami świadczącymi usługi komunalne.
- Rozumiemy biznes naszych Klientów, dlatego skupiamy się na minimalizacji czasu wyłączenia pojazdów z użytkowania. Dzięki szerokiej gamie aut, w tym samochodów specjalistycznych w wynajmie oraz zastępczych, oferujemy ciągłość i mobilność floty – dodaje Michał Iwanek.
Grupa FRAIKIN oferuje wysoką jakość i konkurencyjne rozwiązania dla każdej floty handlowej.
Szczyci się ponad 75 letnim doświadczeniem w branży, flotą 60 000 pojazdów i łączeniem wysokiej technologii z ludzkim podejściem. Jako pionier smart outsorcingu, żeby sprostać wymaganiom swoich 7000 Klientów, stawia na ciągłe innowacje i ulepszenia.
- Strategia rozwoju naszej grupy zakłada wiele inwestycji, które umocnią Grupę Fraikin
w branży wynajmu pojazdów dostawczych i ciężarowych w Europie, w tym oczywiście również w Polsce. Polski oddział FRAIKIN jest dla nas bardzo ważnym podmiotem, który wspieramy w każdym aspekcie jego działalności – mówi Philippe Cuoc, Członek Zarządu Grupy FRAIKIN.
Dzień Kuriera – święto branży logistycznej i otwarcie szczytu paczkowego
CEVA Logistics rozwija przewozy multimodalne w Afryce
Girteka dzieli się wnioskami z testów w pełni elektrycznego ciągnika z naczepą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.