Komunikaty PR

Frytunia i Hot-Dog wspinają się na Pałac Kultury i Nauki

2024-12-20  |  12:45
Biuro prasowe

Z Warszawy napływają niezwykłe informacje! Na Pałac Kultury wspinają się kultowy żabkowy Hot-Dog i Frytka Żanetka, zaskakując tym przechodniów. W tak humorystyczny i atrakcyjny wizualnie sposób Żabka informuje o otwarciu 11 000. sklepu w Polsce przy ul. Moliera 8 w Warszawie oraz 1000. sklepu w stolicy, w Centrum LiM przy al. Jerozolimskich. Sieć wykorzystała kampanię FOOH, która łączy kreatywność z technologią, by uczcić ten wyjątkowy moment w historii firmy.

Trwa kampania Żabki promująca otwarcie 1000. sklepu w Warszawie i 11 000. sklepu w Polsce. Marka wykorzystuje FOOH (fake out of home) osadzone w warszawskiej scenerii, w której ikoniczni bohaterowie marki – Frytunia (pudełko frytek) i Hot-Dog – wspinają się na Pałac Kultury i Nauki w Warszawie, aby symbolicznie poinformować o otwarciu dwóch wyjątkowych sklepów Żabka w stolicy. Efektowna animacja przedstawiająca ten moment jest prezentowana w mediach społecznościowych Żabki od 19 grudnia br. – dnia otwarcia 11 000. sklepu sieci.

– To dla nas znaczący moment. 11 000 sklepów w Polsce to nie tylko liczba – to także dowód zaufania, jakim darzą nas nasi partnerzy franczyzowi i klienci. Chcieliśmy uczcić ten sukces w sposób nowoczesny, kreatywny i z humorem, dlatego postawiliśmy na kampanię FOOH. Dzięki technologii mogliśmy zrealizować pomysł, który w rzeczywistości byłby niemożliwy – i wzbudzić spore zainteresowanie. Zależało nam na skutecznym i zasięgowym przekazie, który ze względu na swój viralowy potencjał ma się wyróżnić i zaangażować odbiorców – mówi Jarosław Serednicki, Marketing & Digital Director w Żabka Polska.

Kampania w nowoczesny sposób promuje nie tylko nowe sklepy na mapie stolicy, ale także ciepłe przekąski, z którymi Żabka jest kojarzona. Hot-dog to kultowa ciepła przekąska od lat uwielbiana przez klientów sieci Żabka. Potwierdza to fakt, że w 2023 kupiono ich łącznie 80 milionów! Na końcu wyścigu wspinający się Hot-Dog spotyka się z maskotką frytki, reprezentującej tutaj nową erę streetfoodowych produktów, wprowadzonych wraz z rozszerzoną ofertą gastronomiczną – PROSTO Z PIECA. Dziś w ofercie klienci znajdą wiele innych propozycji na ciepło: pizzę, nuggetsy, stripsy z kurczaka, burgery, zapiekanki i oczywiście – frytki.

Film z kampanii FOOH Żabki można obejrzeć pod linkiem: https://www.facebook.com/zabkapolska/videos/617772783939108

Za  pomysł i przygotowanie odpowiedzialne były agencja Public Dialog i Studio Animacji Elomate.

Więcej informacji o franczyzie z Żabką: https://www.zabka.pl/franczyza.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.