Frytunia i Hot-Dog wspinają się na Pałac Kultury i Nauki
Z Warszawy napływają niezwykłe informacje! Na Pałac Kultury wspinają się kultowy żabkowy Hot-Dog i Frytka Żanetka, zaskakując tym przechodniów. W tak humorystyczny i atrakcyjny wizualnie sposób Żabka informuje o otwarciu 11 000. sklepu w Polsce przy ul. Moliera 8 w Warszawie oraz 1000. sklepu w stolicy, w Centrum LiM przy al. Jerozolimskich. Sieć wykorzystała kampanię FOOH, która łączy kreatywność z technologią, by uczcić ten wyjątkowy moment w historii firmy.
Trwa kampania Żabki promująca otwarcie 1000. sklepu w Warszawie i 11 000. sklepu w Polsce. Marka wykorzystuje FOOH (fake out of home) osadzone w warszawskiej scenerii, w której ikoniczni bohaterowie marki – Frytunia (pudełko frytek) i Hot-Dog – wspinają się na Pałac Kultury i Nauki w Warszawie, aby symbolicznie poinformować o otwarciu dwóch wyjątkowych sklepów Żabka w stolicy. Efektowna animacja przedstawiająca ten moment jest prezentowana w mediach społecznościowych Żabki od 19 grudnia br. – dnia otwarcia 11 000. sklepu sieci.
– To dla nas znaczący moment. 11 000 sklepów w Polsce to nie tylko liczba – to także dowód zaufania, jakim darzą nas nasi partnerzy franczyzowi i klienci. Chcieliśmy uczcić ten sukces w sposób nowoczesny, kreatywny i z humorem, dlatego postawiliśmy na kampanię FOOH. Dzięki technologii mogliśmy zrealizować pomysł, który w rzeczywistości byłby niemożliwy – i wzbudzić spore zainteresowanie. Zależało nam na skutecznym i zasięgowym przekazie, który ze względu na swój viralowy potencjał ma się wyróżnić i zaangażować odbiorców – mówi Jarosław Serednicki, Marketing & Digital Director w Żabka Polska.
Kampania w nowoczesny sposób promuje nie tylko nowe sklepy na mapie stolicy, ale także ciepłe przekąski, z którymi Żabka jest kojarzona. Hot-dog to kultowa ciepła przekąska od lat uwielbiana przez klientów sieci Żabka. Potwierdza to fakt, że w 2023 kupiono ich łącznie 80 milionów! Na końcu wyścigu wspinający się Hot-Dog spotyka się z maskotką frytki, reprezentującej tutaj nową erę streetfoodowych produktów, wprowadzonych wraz z rozszerzoną ofertą gastronomiczną – PROSTO Z PIECA. Dziś w ofercie klienci znajdą wiele innych propozycji na ciepło: pizzę, nuggetsy, stripsy z kurczaka, burgery, zapiekanki i oczywiście – frytki.
Film z kampanii FOOH Żabki można obejrzeć pod linkiem: https://www.facebook.com/zabkapolska/videos/617772783939108
Za pomysł i przygotowanie odpowiedzialne były agencja Public Dialog i Studio Animacji Elomate.
Więcej informacji o franczyzie z Żabką: https://www.zabka.pl/franczyza.
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Xiaomi otwiera nowy salon w centrum handlowym Promenada!
DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.