Komunikaty PR

Fujifilm przedstawia harmonogram rozwoju linii obiektywów wymiennych GF

2021-09-02  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

Po dodaniu trzech nowych szkieł, w tym specjalistycznego obiektywu typu tilt & shift, linię obiektywów z mocowaniem typu G tworzyć będzie 17 modeli, co w jeszcze wyższym stopniu poprawi możliwości oferowane przez średnioformatowy system Fujifilm w zakresie obrazowania ultrawysokiej jakości

TOKIO, 2 września 2021 r. – Koncern FUJIFILM Corporation (Prezes: Teiichi Gogo) przedstawił najnowszy, zaktualizowany harmonogram rozwoju linii obiektywów wymiennych GF przeznaczonych do cyfrowych aparatów bezlusterkowych serii GFX wyposażonych w matrycę średniego formatu, w przybliżeniu 1,7 razy większą niż pełnoklatkowa matryca 35 mm.

Fujifilm zapowiedział dziś również premierę aparatu „FUJIFILM GFX50S II” i sprzedawanego w zestawie z aparatem obiektywu „GF35-70mmF4.5-5.6 WR”, który jest wszechstronnym, a jednocześnie kompaktowym i lekkim standardowym obiektywem zmiennoogniskowym. Wyposażenie obiektywu w wysuwany tubus sprawia, że jest on bardzo poręczny w użytkowaniu i rozszerza zakres okoliczności, w których można korzystać z systemu średnioformatowego.

Pierwszym obiektywem, który dołączy do zaktualizowanego harmonogramu rozwoju tej linii obiektywów, jest jasny obiektyw stałoogniskowy „GF55mmF1.7” (ekwiwalent ogniskowej 44 mm dla formatu 35 mm). Ten model o światłosile F1.7, w połączeniu z płytką głębią ostrości uzyskiwaną dzięki matrycy średniego formatu, pozwala wygenerować rozmycie tła o pięknej, kremowej charakterystyce. Model ten dołącza do innego jasnego obiektywu w linii szkieł z mocowaniem typu G – modelu „FUJINON GF80mmF1.7 R WR”.

Kolejną optyką, która pojawia się w harmonogramie, jest pierwszy ultraszerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy z mocowaniem G - „GF20-35mm” (odpowiednik zakresu ogniskowych 16 mm – 28 mm w pełnoklatkowym formacie 35 mm). Ten szerokokątny zoom, zamocowany na aparacie średnioformatowym, uchwyci najmniejszy nawet szczegół we wspaniałych ujęciach w zakresie od szerokiego do ultraszerokiego kąta dzięki swej niesamowitej rozdzielczości, i z pewnością tchnie nowe życie w kreatywność fotograficzną.

Trzecim obiektywem, nad którym obecnie pracuje Fujifilm, jest obiektyw typu tilt & shift, który ma sprostać oczekiwaniom profesjonalnych fotografów. Jego zadaniem jest odchylanie i przesuwanie płaszczyzny ostrości oraz korekcja zniekształceń perspektywy, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie idealnych wizualnie i pozbawionych zniekształceń fotografii np. architektury przy zachowaniu ultrawysokiej jakości obrazu, którą pozwalają uzyskać tylko obiektywy linii GF. Jest to przez wielu oczekiwany obiektyw do zastosowań profesjonalnych w fotografii komercyjnej i innej.

Obecnie harmonogram rozwoju obiektywów dla serii GFX obejmuje łącznie 17 modeli, które zaspokajają szeroki zakres zróżnicowanych potrzeb klientów i oferują najwyższą możliwą jakość obrazu, którą można uzyskać dzięki matrycom światłoczułym średniego formatu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.