Komunikaty PR

Fujifilm przedstawia harmonogram rozwoju linii obiektywów wymiennych GF

2021-09-02  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

Po dodaniu trzech nowych szkieł, w tym specjalistycznego obiektywu typu tilt & shift, linię obiektywów z mocowaniem typu G tworzyć będzie 17 modeli, co w jeszcze wyższym stopniu poprawi możliwości oferowane przez średnioformatowy system Fujifilm w zakresie obrazowania ultrawysokiej jakości

TOKIO, 2 września 2021 r. – Koncern FUJIFILM Corporation (Prezes: Teiichi Gogo) przedstawił najnowszy, zaktualizowany harmonogram rozwoju linii obiektywów wymiennych GF przeznaczonych do cyfrowych aparatów bezlusterkowych serii GFX wyposażonych w matrycę średniego formatu, w przybliżeniu 1,7 razy większą niż pełnoklatkowa matryca 35 mm.

Fujifilm zapowiedział dziś również premierę aparatu „FUJIFILM GFX50S II” i sprzedawanego w zestawie z aparatem obiektywu „GF35-70mmF4.5-5.6 WR”, który jest wszechstronnym, a jednocześnie kompaktowym i lekkim standardowym obiektywem zmiennoogniskowym. Wyposażenie obiektywu w wysuwany tubus sprawia, że jest on bardzo poręczny w użytkowaniu i rozszerza zakres okoliczności, w których można korzystać z systemu średnioformatowego.

Pierwszym obiektywem, który dołączy do zaktualizowanego harmonogramu rozwoju tej linii obiektywów, jest jasny obiektyw stałoogniskowy „GF55mmF1.7” (ekwiwalent ogniskowej 44 mm dla formatu 35 mm). Ten model o światłosile F1.7, w połączeniu z płytką głębią ostrości uzyskiwaną dzięki matrycy średniego formatu, pozwala wygenerować rozmycie tła o pięknej, kremowej charakterystyce. Model ten dołącza do innego jasnego obiektywu w linii szkieł z mocowaniem typu G – modelu „FUJINON GF80mmF1.7 R WR”.

Kolejną optyką, która pojawia się w harmonogramie, jest pierwszy ultraszerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy z mocowaniem G - „GF20-35mm” (odpowiednik zakresu ogniskowych 16 mm – 28 mm w pełnoklatkowym formacie 35 mm). Ten szerokokątny zoom, zamocowany na aparacie średnioformatowym, uchwyci najmniejszy nawet szczegół we wspaniałych ujęciach w zakresie od szerokiego do ultraszerokiego kąta dzięki swej niesamowitej rozdzielczości, i z pewnością tchnie nowe życie w kreatywność fotograficzną.

Trzecim obiektywem, nad którym obecnie pracuje Fujifilm, jest obiektyw typu tilt & shift, który ma sprostać oczekiwaniom profesjonalnych fotografów. Jego zadaniem jest odchylanie i przesuwanie płaszczyzny ostrości oraz korekcja zniekształceń perspektywy, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie idealnych wizualnie i pozbawionych zniekształceń fotografii np. architektury przy zachowaniu ultrawysokiej jakości obrazu, którą pozwalają uzyskać tylko obiektywy linii GF. Jest to przez wielu oczekiwany obiektyw do zastosowań profesjonalnych w fotografii komercyjnej i innej.

Obecnie harmonogram rozwoju obiektywów dla serii GFX obejmuje łącznie 17 modeli, które zaspokajają szeroki zakres zróżnicowanych potrzeb klientów i oferują najwyższą możliwą jakość obrazu, którą można uzyskać dzięki matrycom światłoczułym średniego formatu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.