Komunikaty PR

Fujitsu liderem w zakresie transformacji miejsca pracy

2021-04-09  |  19:54
Biuro prasowe
Kontakt

Kinga Woźniakowska
W dobrym tonie. PR



kinga|prwdobrymtonie.pl| |kinga|prwdobrymtonie.pl
+48663416733
prwdobrymtonie.pl
Do pobrania Fujitsu ( 0.09 MB )

Fujitsu zostało uznane liderem w zakresie zarządzania usługami miejsca pracy w Europie w 2021 r. w ramach zestawienia Magic Quadrant Gartnera w kategorii „Ability To Execute”. Tytuł ten został przyznany marce już piąty rok z rzędu.

Już piąty rok z rzędu marka Fujitsu zostaje uznana za lidera na europejskim rynku w raporcie Magic Quadrant – Managed Workplace Service w kategorii „Ability To Execute”. Gartner podkreśla znaczenie rozwiązań, których celem jest transformacja miejsca pracy, wskazując, że zadaniem liderów jest dostarczanie usług i narzędzi, których tworzenie poprzedzone jest doskonałym zrozumieniem wymagań, przed którymi stoją firmy. W raporcie wskazano również, że liderzy umiejętnie dostarczają usługi, mają jasną wizję kierunku, w którym zmierza rynek oraz aktywnie budują swoje kompetencje, tym samym umacniając swoją wybitną pozycję.  

- Fakt uznania marki Fujitsu liderem w zakresie transformacji miejsca pracy jest uhonorowaniem globalnego portfolio rozwiązań Fujitsu Work Life Shift, gdzie proponujemy naszym klientom narzędzia odpowiadające na potrzeby rynku pracy. Przyznanie takiego wyróżnienia jest dla nas potwierdzeniem obrania właściwego kursu, gdzie koncentrujemy się na efektywności pracowników i wysokim komforcie ich pracy – mówi Michał Grzegorzewski, Head of Solution Architects and Services Delivery w Fujitsu Poland.

Wspomniany Fujitsu Work Life Shift opiera się na trzech głównych założeniach: inteligentnej pracy, biura bez granic i zmiany kultury. Każdy z wymienionych filarów ma za zadanie przyświecać nowym rozwiązaniom wprowadzanym w inteligentnych, nowoczesnych i scyfryzowanych miejscach pracy.

W pierwszym założeniu – inteligentnej pracy – wśród najważniejszych z wykorzystywanych technologii warto zwrócić uwagę na sztuczną inteligencję i automatyzację zadań. Ich celem jest odciążenie pracowników od monotonnych, powtarzalnych czynności, na rzecz kreatywnych zadań. Zadaniem rozwiązań tworzonych z myślą o tym filarze jest zwiększenie produktywności i efektywności pracowników.

Biuro bez granic obejmuje rozwiązania, które zachęcają do poszerzania współpracy między pracownikami lub zespołami, wspierają ich w wykonywaniu kreatywnych zadań, jak również umożliwiają większą mobilność stanowisk pracy. Zadaniem technologii wykorzystywanych w obrębie tego filaru jest tworzenie takich rozwiązań, które pomogą pracownikom zachować stałą efektywność pracy zarówno w biurze, jak i poza nim, co jest szczególnie istotne zwłaszcza obecnie podczas kryzysu wywołanego pandemią.

W obrębie trzeciego filaru – zmiany kultury – można wyróżnić wszystkie te technologie, które podnoszą komfort pracy, gwarantują pracownikom dobre warunki pracy i bezpieczeństwo.

Wartość proponowana przez markę Fujitsu jest doceniana nie tylko przez klientów, ale także została dostrzeżona przez kierownictwo ds. Infrastruktury i Operacji w brytyjskiej organizacji rządowej. W Gartner Peer Insights wspomniano: - Fujitsu bardzo aktywnie wspierało firmy w czasie kryzysu wywołanego pandemią, zmieniając typowe procesy w taki sposób, by dostosować je do modelu pracy zdalnej.

Potwierdzeniem tych wniosków jest także fakt, że Fujitsu w perspektywie ostatniego roku wprowadziło nowe i rozszerzone narzędzia do automatyzacji, jak np. SelfOSS, tym samym ograniczając konieczność bezpośredniego kontaktu.

- Duże znaczenie ma dla nas także wzmacnianie powiązań pomiędzy inwestycjami w nowe technologie, innowacyjne rozwiązania a wartością biznesową. W Fujitsu dbamy, by oferowane przez nas systemy i rozwiązania idealnie odpowiadały na potrzeby biznesowe naszych klientów. Dostosowujemy nasze portfolio do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynkowych oraz biznesowych, tym samym zapewniając najwyższy poziom komfortu pracy, jak i optymalizacji kosztów – dodaje Michał Grzegorzewski.

W swoim najnowszym raporcie Gartner ocenił 17 dostawców usług w Europie, których oferta obejmuje zarówno tradycyjny outsourcing, jak i nowe usługi cyfrowego miejsca pracy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI Biuro prasowe
2024-04-26 | 15:00

Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI

Świat goni za AI, prywatne firmy prześcigają się w kolejnych osiągnięciach, a na polskich uczelniach w kwestii edukacji w zakresie sztucznej inteligencji wciąż pozostaje wiele do
IT i technologie Strategiczna współpraca AWS i Deloitte
2024-04-26 | 13:00

Strategiczna współpraca AWS i Deloitte

AWS (Amazon Web Services) i Deloitte, wiodący dostawca usług consultingowych, zawarły nową wieloletnią umowę o strategicznej współpracy, aby pomóc organizacjom na
IT i technologie Zalman Alpha2 36 — efektowne chłodzenie typu AiO
2024-04-26 | 10:10

Zalman Alpha2 36 — efektowne chłodzenie typu AiO

Firma Zalman zaprezentowała nowe systemy chłodzenia z linii Alpha2. Topowym modelem z tej serii jest Alpha2 36 z niemal 40-centymetrowym radiatorem i trzema wentylatorami. Zalman Alpha2 36 to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.