Komunikaty PR

Bezpłatne szkolenie online - strategia NGO, pozyskiwanie środków

2022-01-10  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

IPED
Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym

Trębacka 4
00-074 Warszawa
iped|kig.pl| |iped|kig.pl
+48 22 630 98 01
www.iped.pl

Zapraszamy na kolejne szkolenie z cyklu Efektywne NGO 2. 

24-25 stycznia odbędzie się 2-dniowe szkolenie, podczas którego eksperci z Instytutu Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym oraz Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego przybliżą w formie online kwestie związane z konsultacjami publicznymi i nie tylko. Szkolenie będzie prowadzone metodami aktywnymi z pełnym zaangażowaniem uczestników w ćwiczenia warsztatowe, w związku z czym osoby uczestniczące muszą posiadać komputer/smartfon z mikrofonem (mile widziana również kamera).

Zgłoszenia online: https://iped.pl/formularz-zgloszeniowy3,5.html

Szczegółowy zakres tematyczny szkolenia:

  1. strategiczne planowanie celów: misja i wizja, system wartości etycznych, diagnoza sytuacji społeczno-ekonomicznej, ewaluacja;
  2. strategiczne planowanie działań: metodologia opracowywania planów działań i harmonogramów, model CANVAS wykres Gantta, określanie ryzyka;
  3. proces stanowienia prawa w Polsce i udział NGO w konsultacjach publicznych: źródła prawa, podstawy prawne konsultacji publicznych, zasady budowania stanowiska do projektu aktu prawnego;
  4. pozyskiwanie środków na wzmocnienie NGO: analiza problemów i potrzeb NGO, współpraca z administracją publiczną i sektorem prywatnym (w tym crowdfunding), zasady i tryby związane z pozyskiwaniem środków, konkursy grantowe.

Każdy z bloków szkoleniowych wzbogacony został o praktyczne ćwiczenia w mniejszych grupach. Podczas szkolenia stawiamy na wymianę zdań i pomysłów oraz dzielenie się swoimi doświadczeniami.

Celem szkolenia jest podniesienie wśród jego uczestników umiejętności eksperckich niezbędnych do udziału w procesie legislacyjnym, tak aby mieli oni realny wpływ na zmiany zachodzące w polskim prawie.

Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Szkolenie prowadzone jest za pośrednictwem platformy Zoom.

Każdy uczestnik szkolenia ma również możliwość skorzystania z bezpłatnych, indywidualnych konsultacji z naszymi trenerami. 

Projekt dofinansowany jest z Funduszy Europejskich. Więcej informacji na www.iped.pl/efektywne-ngo-2.html

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Fundusze unijne Pułapki unijnych dotacji – jak uniknąć błędów i skutecznie rozliczać projekty? Biuro prasowe
2024-09-12 | 14:00

Pułapki unijnych dotacji – jak uniknąć błędów i skutecznie rozliczać projekty?

Rafał Wiśniewski, ekspert z firmy Roseti, od lat pomaga przedsiębiorstwom w pozyskiwaniu i rozliczaniu funduszy unijnych. W rozmowie opowiada o najczęstszych pułapkach,
Fundusze unijne Nowe nabory na dofinansowania z UE. Eksperci wyjaśnią, jak złożyć wniosek
2024-07-11 | 09:00

Nowe nabory na dofinansowania z UE. Eksperci wyjaśnią, jak złożyć wniosek

W połowie lipca ruszają nabory na dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej na transformację firm w kierunku Gospodarki Obiegu Zamkniętego (GOZ). Mogą one uzyskać nawet 100 proc.
Fundusze unijne Jak zmieniła się polska przedsiębiorczość przez 20 lat w Unii Europejskiej
2024-04-30 | 13:00

Jak zmieniła się polska przedsiębiorczość przez 20 lat w Unii Europejskiej

1 maja 2004 roku Polska przystąpiła do Unii Europejskiej. Tego dnia spełniło się jedno z największych marzeń kilku pokoleń Polek i Polaków. Pamiętamy te łzy wzruszenia z powodu

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.

Ochrona środowiska

KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.

Handel

Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.