Future Mind zaprojektował aplikację mobilną dla Super-Pharm
Pełna funkcjonalność e-commerce, program lojalnościowy, nowy, estetyczny wygląd - to tylko niektóre z zalet nowej aplikacji mobilnej sieci aptek i drogerii Super-Pharm. Za doradztwo w zakresie wyboru technologii i stworzenie nowej odsłony aplikacji odpowiada Future Mind.
Super-Pharm Polska od dłuższego czasu przygotowywał się do odświeżenia swojej aplikacji mobilnej. Po miesiącach pracy i testów jest ona gotowa i czeka na pobranie w Google Play i App Store. Jej nowa odsłona powstała z myślą o klientkach i klientach sieci, którzy robią zakupy w wielu kanałach. Dzięki niej użytkownicy mogą przeglądać na swoim smartfonie ofertę drogerii, sprawdzać opinie, filtrować listy, dodawać produkty do ulubionych, kupować i płacić BLIKIEM, kartą lub szybkim przelewem. Konsumenci, którzy wolą zakupy w sklepie stacjonarnym, za jej pośrednictwem, otrzymają specjalne kupony rabatowe oraz będą mogli zbierać punkty za zakupy, które później wymienią na jedną z kilkudziesięciu dostępnych nagród. Nowa aplikacja łączy więc klub lojalnościowy z możliwością złożenia zamówienia.
- Od czasu uruchomienia pierwszej aplikacji Super-Pharm znacznie zmienił się sposób korzystania konsumentów ze smartfonów, a m-commerce zyskał na popularności. Przygotowując aplikację nowej generacji, kierowaliśmy się ideą, w której już niedługo to telefon będzie podstawowym narzędziem robienia zakupów. Bardzo ważne było dla nas to, aby była ona prosta w obsłudze, wygodna a przede wszystkim odpowiadająca na potrzeby naszych klientek i klientów - mówi Maciej Maćkowiak, Digital development manager w Super-Pharm.
Zaledwie po miesiącu od wprowadzenia nowej wersji aplikacji zyskała ona ponad 30 proc. więcej użytkowników. Klientki i klienci Super-Pharm skorzystali z dostępnych w niej kuponów promocyjnych aż 19 500 razy. Ponadto z jej pomocą zrobili ponad 10 tys. zamówień online.
Nową aplikację Super-Pharm przygotowała firma technologiczno-doradcza Future Mind, która w ostatnim czasie stworzyła rozwiązania mobilne między innymi dla Reserved, Sinsay czy Putki. W projekcie dla Super-Pharm Future Mind odpowiadał za doradztwo w obszarze e-commerce i m-commerce oraz wdrożenie i rozwój produktu.
- Współpracując z renomowaną międzynarodową siecią drogerii i aptek stworzyliśmy nowoczesną i przyjazną aplikację mobilną. Obecnie pracujemy nad jej nowymi funkcjonalnościami. Mamy nadzieję, że zostanie ona doceniona przez klientów Super-Pharm – mówi Emil Waszkowski, Head of Digital Consulting, Future Mind.
***
Future Mind to istniejąca od 2008 roku firma doradczo-technologiczna. Tworzy innowacyjne produkty cyfrowe, które kształtują przyszłość niejednej branży. Zespół FM to ponad 100 osób, który składa się programistów, analityków, projektantów UX, specjalistów z doświadczeniem korporacyjnym oraz startupowym. Dzięki unikalnemu, holistycznemu podejściu wspiera klientów w podejmowaniu decyzji strategicznych w obszarze digital oraz w utrzymywaniu produktów przez cały cykl ich życia. Aby zapewnić klientom najwyższą jakość, współpracuje z wyspecjalizowanymi partnerami technologicznymi z całego świata. Zaprojektowane przez ekspertów Future Mind rozwiązania były wielokrotnie nagradzane podczas konkursów branżowych, a dynamiczny wzrost firmy wyróżniony przez takie magazyny jak Forbes i Financial Times.
Więcej na stronie: https://www.futuremind.com/
Kontakt dla mediów:
Marta Bruczuk-Figiel
Starszy Konsultant PR, Clear Communication Group
tel.:+48 518 335 502
email: marta.bruczuk-figiel@clearcom.pl

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.