GAM3RS_X prezentuje ramówkę H1 '22!
W wyniku dynamicznego rozwoju oraz w odpowiedzi na potrzeby klientów, ze struktur Fantasyexpo wyodrębniony zostaje zespół gamingowo-esportowy, w efekcie tworząc nowy brand “GAM3RS_X”. Team będzie kontynuował działania w sferze esportu i gamingu w Polsce oraz Europie, a już dziś G_X prezentuje swoją “ramówkę” na pierwsze półrocze 2022.
Fantasyexpo ma nieoceniony wkład w rozwój polskiej branży esportowej. W ciągu ostatnich dziewięciu lat agencja zorganizowała kilkadziesiąt turniejów LAN-owych, kilkaset wydarzeń online oraz była odpowiedzialna za polskie transmisje z najważniejszych międzynarodowych eventów m.in. Mistrzostw Świata w CS:GO i League of Legends. Zespół, który przez minioną dekadę tworzył ww. projekty, niejednokrotnie wyznaczając nowe standardy w polskim esporcie, staje się fundamentem nowego brandu w grupie Fantasyexpo - GAM3RS_X.
W pierwszym półroczu 2022 GAM3RS_X rozpocznie “formatowanie gamingu i esportu”. Pod tą tajemniczą nazwą kryje się pięć monumentalnych projektów skupiających się zarówno wokół gier należących do kanonu cyfrowej rywalizacji, jak również tytuły wybijające się z esportowej klasyki. Otwiera to zupełnie nową przestrzeń marketingową dla marek endemicznych oraz nieendemicznych, które z sukcesem będą mogły rozwijać swój wizerunek nowoczesnej firmy i wejść w świat nieograniczonych możliwości gamingu.
Fani “tradycyjnego” esportu znajdą w ramówce transmisję z Mistrzostw Świata w CS:GO - PGL Major Antwerp 2022 oraz ich kwalifikacji - turniejów RMR, całość odbędzie się na przełomie kwietnia i maja. Podobnie jak pod koniec 2021 roku, G_X nabyło prawa do relacjonowania turnieju w ośmiu krajach: Polsce, Litwie, Łotwie, Czechach, Słowacji, Estonii, Bułgarii oraz Rumunii. Ponadto, zespół odpowiedzialny za GAM3RS_X po latach wróci do organizowania drużynowych zawodów w League of Legends, również w formie LAN-owej!
W szpiglu przede wszystkim znajdą się formaty własne, łączące świat cyfrowy z rzeczywistością i angażujące różne społeczności, które we krwi mają zakorzenioną rywalizację. Virtual Cycling Challenge skupi się na miłośnikach kolarstwa oraz wirtualnych wyścigach, zapewniając im przestrzeń do konkurencji nawet w sezonie zimowym. Virtual Dancer dotrze do miłośników tańca dzięki serii eventów w największych miastach w Polsce, angażując “generację Z” za pomocą wyzwań na najpopularniejszej platformie w tej grupie wiekowej - TikToku. Natomiast wydarzenie Game Jam Booster, czerpiące garściami z koncepcji hackatonu, wesprze rozwój utalentowanych programistów, jednocześnie umożliwiając markom wyjątkową widoczność w wirtualnym świecie, stworzonym i rozwijanym przez młodych twórców.
Gaming i esport zarówno na świecie jak i w Polsce, ma coraz mocniejszą pozycję, dlatego wiele firm dostrzega w tym obszarze ogromny potencjał marketingowy. Lata doświadczeń i znajomość branży doprowadziły nas do stworzenia GAM3RS_X, dzięki któremu jesteśmy w stanie dostarczać markom profesjonalne i innowacyjne rozwiązania z obszaru cyfrowej rywalizacji, crossując świat realny z wirtualnym. Naszym celem jest stałe budowanie świadomości, że gaming to obszar nieograniczonych możliwości, pozbawiony barier, a odpowiednio zaimplementowany w strategie marketingowe pozycjonuje marki jako nowoczesne. W GAM3RS_X bawimy się esportem i formatujemy gaming na nowo, a ja mocno wierzę w team, który będzie tworzyć te niezapomniane projekty łączące lifestyle z gamingiem i esportem! - wypowiedź Karolina Diakowska, Managing Director of GAM3RS_X
Branża gamingowa nie zatrzymuje się i dalej rozwija na wielu płaszczyznach. Uważam, że jest jeszcze bardziej obecna w naszym codziennym życiu niż kilka lat temu. Dlatego w GAM3RS_X chcemy zaprezentować innowacyjne podejście do cyfrowej rywalizacji udowadniając, że gaming może być dla każdego - niezależnie od wieku, płci, zainteresowań, czy niepełnosprawności - dla nas nie ma żadnych barier. To przełoży się na kilka bardzo interesujących formatów gamingowych, ale oczywiście także chcemy zadbać o zapalonych miłośników esportowych, dostarczając im wysokooktanowych emocji m.in. poprzez transmisję BLAST Premier, ale nie tylko. O jednej rzeczy na pewno już słyszeliście! - mówi Bartosz Wilczek, Head of Esports of GAM3RS_X
Wszystkie formaty własne mają charakter cykliczny i będą pojawiać się w kolejnych ramówkach. GAM3RS_X ma w planach rozwój obecnych i tworzenie nowych formatów, które zostaną ogłoszone już w najbliższych miesiącach jako “Ramówka GAM3RS_X na H2 ‘22”. G_X można śledzić na:
-
Facebook: www.facebook.com/gam3rsx
-
Twitter: www.twitter.com/gam3rs_x
-
Instagram: www.instagram.com/gam3rs_x/
-
Discord: https://discord.gg/GdA2VuBKVp

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.