Gas Station Simulator cieszy się dużym zainteresowaniem
DRAGO entertainment – producent i deweloper gier PC – prezentuje zainteresowanie swoim autorskim tytułem, Gas Station Simulator. Wishlista symulatora renowacji i rozbudowy zniszczonej stacji benzynowej wzrosła do ponad 30 tys. zapisów na liście życzeń platformy Steam. Premiera projektu planowana jest na Q1 2021 roku. Studio podsumowało także pozostałe tytuły ze swojego portfolio produkcyjnego, co pozwoliło na odnotowanie ponad 100 tys. zapisów na wszystkich wishlistach krakowskiej spółki.
Prace produkcyjne nad Gas Station Simulator DRAGO entertainment rozpoczęło w Q4 2019 roku. Tytuł od jego zaprezentowania, w niecałe dwa miesiące osiągnął ponad 10 tys. zapisów użytkowników Steam. Jednocześnie, już w pierwszym miesiącu obecności na platformie, produkcja znalazła się na Global Top Wishlist.
- Fanów Gas Station Simulator wciąż przybywa. Aktualnie wishlista projektu wynosi ponad 30 tys. zapisów. Liczba użytkowników wzrosła m.in. po naszej prezentacji dema gry w ramach jesiennej edycji Festiwalu Steam. – mówi Joanna Tynor, prezes zarządu DRAGO entertainment. – Podsumowaliśmy także nasze pozostałe projekty. Wishlisty wszystkich tytułów z naszego portfolio produkcyjnego zdobyły ponad 100 tys. zapisów. Jesteśmy zadowoleniu z osiągniętego wyniku. To dla nas potwierdzenie, że przyjęta przez nas strategia produkcji jest właściwa, a nasze projekty mają potencjał na sukces sprzedażowy. Część zapowiedzianych przez nas tytułów przekażemy graczom już w pierwszym półroczu 2021 – dodaje.
Produkcja GSS umożliwia graczom wejście do wirtualnego świata, w którym ich głównym zadaniem jest rozbudowa zniszczonej stacji benzynowej oraz renowacja, zarówno samego budynku, jak i dojazdu oraz terenu wokół. Użytkownik musi wyposażyć stację w niezbędne urządzenia, wprowadzić sprzedaż podstawowych towarów potrzebnych kierowcom oraz kontynuować rozbudowę stacji o dalsze usługi i towary zwiększające zyski i atrakcyjność unikalnej stacji.
Obecnie studio pracuje nad bezpłatnym prologiem Gas Station Simulator, w którym gracze będą mogli przejść przez pierwsze tryby rozgrywki. – Skupiamy się nad tym, aby wszystkie prezentowane przez nas tytuły spełniały wymagania pod kątem mechaniki i gameplay’ u. Dlatego też większość premier naszych produkcji poprzedzać będzie bezpłatny prolog. Chcemy w ten sposób otrzymać - cenne dla nas - sugestie graczy, tak aby produkcje finalnie były maksymalnie dopracowane i spełniały oczekiwania odbiorców – mówi Lucjan Mikociak, szef i jeden z założycieli DRAGO entertainment.
Przy komercjalizacji Gas Station Simulator studio współpracuje z Movie Games, notowanym na NewConnect udziałowcem DRAGO entertainment. Premiera pełnej wersji gry planowana jest na Q1 2021 roku.
Spółka we wrześniu br. przeprowadziła emisję akcji, w której pozyskała od inwestorów łącznie 2 mln zł. Pozyskane z kampanii crowdinvestingowej środki studio przeznacza m.in. na rozwój aktualnie powstających kilku produkcji z gatunku symulatorów. W pierwszej połowie przyszłego roku do sprzedaży trafi, oprócz wspomnianego Gas Station Simulator, także Food Truck Simulator oraz Winter Survival Simulator.
Obecnie DRAGO entertainment przygotowuje się do debiutu na rynku NewConnect, który jest planowany do końca 2020 roku.
Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023
DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.