Gemini Holding: nowe umowy i przedłużenia w centrach Gemini Park
Nowe otwarcia, przedłużenia i rozbudowy – centra handlowe Gemini Park mogą uznać minione miesiące za udane. Do galerii w Tychach i Bielsku-Białej tylko jesienią br. zawitało sześciu nowych najemców, a we wszystkich trzech obiektach należących do Holdingu przedłużono łącznie 23 umowy obejmujące ponad 8 tys. mkw. GLA.
Centra handlowe Gemini Park w Tarnowie, Tychach i Bielsku-Białej nieustannie rozszerzają swoją ofertę, dbając jednocześnie o długofalowe i owocne relacje z najemcami. Uważne wsłuchiwanie się w potrzeby rynku przynosi efekty, a różnorodny i atrakcyjny tenant-mix znajduje swoje odzwierciedlenie zarówno w stabilnym footfallu obiektów, jak i w liczbie kontraktów podpisanych w ostatnich miesiącach.
Od początku września w galeriach handlowych z portfela Gemini Holding pojawiło się 6 nowych brandów, w tym znane marki takie jak TOUS czy Caseownia w Tychach, Alpine Pro i Crazy Bubble w Bielsku-Białej. W Tarnowie dzięki nowym umowom 4 brandy grupy LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House) pojawią się w najbliższym czasie w centrum w nowych konceptach i na większych powierzchniach. Kolejne nowe otwarcia planowane są w najbliższych miesiącach we wszystkich obiektach: Gemini Park Bielsko-Biała powiększy grono najemców z branży optycznej oraz gastronomicznej, w Tarnowie zawita topowa marka jubilerska, a w Tychach powstanie sala zabaw dla dzieci.
– Ostatnie miesiące to dla centrów Gemini Park niezwykle intensywny leasingowo czas, który przyniósł serię nowych otwarć i przedłużeń. To jednocześnie najlepszy dowód na to, że wciąż się rozwijamy, cieszymy zaufaniem naszych długotrwałych partnerów, a tym samym tworzymy atrakcyjne dla najemców otoczenie biznesowe. Niesłabnący potencjał leasingowy centrów handlowych w Tarnowie, Tychach i Bielsku-Białej doceniają najwięksi gracze na rynku retail, jak i mniejsze, lokalne brandy, dzięki czemu nieustannie wzbogacamy tenant-mix o nowe, doceniane przez konsumentów destynacje zakupowe – mówi Anna Malcharek, Dyrektor Zarządzająca Gemini Holding.
Efektem długofalowej współpracy opartej na partnerstwie są kolejne prolongaty umów najmu. W samym Gemini Park Tychy jesienne przedłużenia dotyczyły ponad 4,5 tys. mkw. Na dłużej w Tychach zostanie dziesięć marek, m. in. wszystkie brandy z portfolio LPP, CCC, Empik czy By Dziubeka, która na większej powierzchni pokazała po raz pierwszy swój najnowszy koncept aranżacyjny.
W trakcie jesieni w tarnowskim Gemini Park umowy przedłużyło 5 najemców, w tym CCC, Empik, T-mobile, a także OCHNIK i salon kosmetyczny Vessuna, które zyskają również nowe, większe powierzchnie w centrum. Natomiast Gemini Park Bielsko-Biała może pochwalić się ośmioma przedłużeniami na łączną powierzchnię ponad 1,8 tys. mkw. Dodatkowo kilka brandów zaprezentuje swoją działalność na nowych, większych powierzchniach – na taki ruch zdecydowały się m.in. takie marki jak Triumph, Douglas czy restauracja Sushi Samuraj. Łącznie prolongaty w ostatnich miesiącach we wszystkich obiektach objęły blisko 8,1 tys. mkw.
– Poprzez realizowaną z powodzeniem strategię komercjalizacji wciąż wzmacniamy nasz tenant-mix, a efektem satysfakcjonującej dla obu stron współpracy są kolejne przebudowy lokali czy przedłużenia, których tej jesieni było aż 23. Przełom 2023 i 2024 roku zapowiada się równie intensywne – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding.
Centra handlowe w Bielsku-Białej, w Tarnowie i Tychach stanowią łącznie aż 131 000 mkw. GLA powierzchni handlowej, w ramach której klienci mogą korzystać ze stale rozwijającej się oferty znanych i cenionych w Polsce marek. Różnorodna strefa gastronomiczno-rozrywkowa skutecznie przyciąga zarówno najmłodszych, jak i dorosłych, a unikalne w skali kraju projekty skierowane do lokalnych społeczności, takie jak Science Point, „Pasaż Odkryć” czy „Okno na kulturę”, na stałe wpisały się popularnonaukowy krajobraz Małopolski i Podbeskidzia. Centra handlowe Gemini Park zdobyły w tym roku aż dwie nagrody w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards. Gemini Park Tarnów zostało nagrodzone w kategorii THE BIGGEST CHALLENGE za proces rekomercjalizacji 11 000 m2 przestrzeni handlowej w funkcjonującym centrum handlowym. Natomiast wśród zwycięzców w kategorii DZIAŁANIA I STRATEGIA CSR ROKU znalazło się Gemini Park Bielsko-Biała ze swoją pionierską inicjatywą otwartego mini-centrum nauki Science Point 2.0.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.