Genesis Helium 300BT ARGB - brzmienie bardziej osobiste

Nowoczesne głośniki to nie tylko źródło dźwięku, ale i element wystroju wnętrza. Głośniki Genesis Helium 300BT ARGB mają wpisywać się w ten trend, oferując nie tylko potężne brzmienie, lecz także możliwość personalizacji.
Genesis Helium 300BT ARGB to głośniki stereo, które można połączyć z komputerem zarówno przewodowo, jak również korzystając z interfejsu Bluetooth. Producent wyposażył je w podświetlenie ARGB, nad którym użytkownik ma mieć pełną kontrolę. Biegnące wokół membran pasy LED mają współpracować z systemami iluminacji popularnych producentów płyt głównych. Na liście kompatybilnych znalazły się m.in. Polychrome RGB, Mystic Light Sync, RGB Fusion i Aura Sync.
Głośniki Genesis Helium 300BT ARGB posiadają karbonowe wykończenie, które wpisują się w aktualne trendy. Konstrukcyjnie mamy do czynienia z systemem Bass Reflex, a użytkownik może niezależnie regulować głośność zestawu i basu przy pomocy stosownych pokręteł. Obok nich, na bocznym panelu, wyprowadzono złącza RCA i mini-jack 3,5 mm oraz umieszczono przyciski sterujące trybem pracy i podświetleniem. Jest też włącznik systemu oszczędzania energii (ECO).
Całkowita moc zestawu wynosi 24 W, a pasmo przenoszenia 100 Hz - 20 kHz ma przełożyć się na wysoką jakość brzmienia. Głośniki Genesis Helium 300BT ARGB są już dostępne w sprzedaży. Chętni muszą liczyć się z wydatkiem rzędu około 299 zł.
Dane techniczne:
- moc RMS: 24 W (2 x 12 W)
- pasmo przenoszenia: 100 Hz - 20 kHz
- komunikacja: przewodowa (mini-jack 3,5 mm), RCA, bezprzewodowa (Bluetooth)
- złącza: dźwięk (mini-jack 3,5 mm, RCA), USB (podświetlenie ARGB)
- wymiary: 200 x 85 x 105 mm
- długości przewodów:
- pomiędzy głośnikami: 135 cm
- zasilającego: 135 cm
- sygnałowego: 110 cm

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.