Genesis Rhod 250 - gamingowy twardziel na każdą kieszeń
Genesis Rhod 250 to klawiatura dla graczy, która ma być praktyczna i wytrzymała. Producent postawił na laserowo grawerowane symbole, odporność na zachlapania i 19-klawiszowy anti-ghosting. A to wszystko w cenie, która może pozytywnie zaskoczyć.
Czarno-czerwona konstrukcja Rhod 250 została oparta na membranach, które mają zapewnić wysoką trwałość. Mechanizm anti-ghostingu ma zaś skutecznie radzić sobie z kombinacjami do 19 przycisków włącznie, pozwalając na granie w duetach. Kapsle posiadają grawerowane laserowo symbole, dzięki czemu nie powinny się wycierać w wyniku długotrwałego, intensywnego użytkowania.
Klawiatura Genesis Rhod 250 umożliwia zamianę funkcji klawiszy strzałek i WSAD. Na pokładzie znalazły się także przyciski do sterowania multimediami, a niektóre z nich wzbogacono o grafiki symbolizujące elementy ekwipunku z gier. Całość jest odporna na zachlapania, co podnosi walory praktyczne sprzętu. Nie zabrakło również standardu w postaci blokady klawisza Windows czy antypoślizgowych, składanych stopek.
Przyciski w klawiaturze dla graczy Genesis Rhod 250 charakteryzują się punktem aktywacji na poziomie 2,5 milimetra oraz siłą nacisku równą 55 gramów. Urządzenie łączy się z komputerem przy pomocy kabla USB i zapewnia czas reakcji na poziomie ośmiu milisekund. Sprzęt trafi do sklepowych ofert w ciągu kilku najbliższych dni. Sugerowana cena detaliczna dla klawiatury Genesis Rhod 250 wynosi około 54,9 zł.
Dane techniczne:
- model: Rhod 250
- typ klawiatury: gamingowa
- przełączniki: membranowe
- siła nacisku: 55 g
- punkt aktywacji: 2,5 mm
- czas reakcji: 8 ms
- liczba klawiszy: 104
- liczba klawiszy multimedialnych: 12
- wymiary: 466 x 161 x 33 mm
- interfejs: przewód USB o długości 1,75 m
- obsługiwane systemy operacyjne: Windows XP/Vista/7/8/10, Linux, Android

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.