Komunikaty PR

Genesys wybiera KODA Bots - wirtualni asystenci przemówią w języku polskim

2020-05-27  |  07:00
Biuro prasowe

Genesys wybiera KODA Bots

 

Genesys to globalny gracz, który rocznie obsługuje ponad 70 miliardów interakcji klientów w ponad 100 krajach i umożliwia pracę zdalną pracownikom Call i Contact Centers. Teraz, dzięki współpracy z KODA Bots możliwe będą interakcje z wirtualnym asystentem rozmawiającym w języku polskim. 

 

Połączenie automatyzacji obsługi klienta i sztucznej inteligencji to wg Forrester Research jeden z megatrendów w obsłudze klienta na rok 2020. Tu głównie wskazuje się na rozpowszechnianie rozwiązań self service i prescriptive AI. Dzięki nim można w znaczny sposób odciążyć konsultantów a użytkownikom dać spersonalizowaną, szybką pomoc. Połączenie platform Genesys i KODA Bots umożliwi projektowanie inteligentnych interakcji, które dają konwersję na stronie. Spółka z Wrocławia od trzech lat rozwija swój autorski system NLP (ang. natural language processing).

 

  • Kiedy Google wprowadził język polski w Dialogflow, swoim flagowym produkcie do przetwarzania języka naturalnego, zintegrowaliśmy go z naszą platformą do automatyzacji komunikacji. Dzięki temu klienci Genesys będą teraz mieli do niej dostęp i będą mogli łatwo tworzyć nowe moduły do interakcji z użytkownikami na stronie - mówi Mariusz Pełechaty, CEO KODA Bots.

 

Klienci kupujący towary czy usługi nie chcą czekać długo na odpowiedź czy rozwiązanie problemu. Automatyzacja komunikacji może nie tylko przyspieszyć reakcje i jeśli jest inteligentna - umożliwi proaktywną komunikację. Tutaj z pomocą przychodzi sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe. Wtedy można zaoferować odpowiednie treści w odpowiednim momencie. I  właśnie moduł Predictive Engagement od Genesys poprawia konwersję i interakcje. Pozwala na przykład ocenić, czy użytkownik waha się i szuka dodatkowych informacji, zaraz porzuci koszyk lub opuści stronę. Wtedy do akcji wkracza chatbot. I nie jest to standardowe zapytanie “Cześć, w czym mogę pomóc”. Chatbot nawiązuje rozmowę odnosząc się do konkretnego momentu, w którym znajduje się klient. Skąd wie jak dobrać treści? Dokładnie analizuje kontekst i zachowanie, używa danych pobieranych w czasie rzeczywistym oraz tych historycznych. Dzięki temu rozumie intencje danego użytkownika i może stworzyć jego indywidualny profil.

 

  • Aby wykorzystać taki profil trzeba szybko nawiązać kontakt. Poszukiwaliśmy partnerów, którzy rozumieją tę technologię i są w stanie dostarczyć narzędzia klasy enterprise. Można powiedzieć, że wspólnie z KODA Bots jesteśmy kompatybilni. Razem możemy oferować skalowalne rozwiązania i odpowiedzieć na rosnący popyt ze strony klientów. Na ten moment szczególnie rośnie on w branży e-commerce. W ciągu najbliższych trzech lat aż 91 proc. organizacji na świecie planuje korzystać z AI w obsłudze klienta - szacuje Marcin Grygielski, Territory Manager w Genesys. 


 

Chatbot lub voicebot, który doskonale przewiduje, co i kiedy powiedzieć sprawia, że klienci czują się właściwie zaopiekowani. I nie chodzi tu tylko o pierwsze wrażenie. Rozmowa może toczyć się dalej bez udziału konsultanta. Już dziś KODA Bots wdraża boty, które samodzielnie obsługują aż 93 procent spraw z zakresu obsługi klienta. Jak przewiduje Garnter, do 2030 roku, ponad miliard interakcji będzie automatycznie załatwianych przez firmowe boty.




 

Gensesys oferuje klientom to, co najlepsze w technologii Google i Amazon. Genesys Cloud, wiodąca na świecie platforma Contact Center w  chmurze publicznej oparta na technologii Amazon Web Services, to kompleksowe rozwiązanie zaprojektowane z myślą o szybkich innowacjach, skalowalności i elastyczności. To bezpieczne rozwiązanie, zbudowane na sprawdzonej i wysoce niezawodnej platformie usług internetownych AWS, oferujące architekturę zbudowaną na dobrze zaprojektowanych mikro-usługach. W swoich rozwiązaniach Genesys kładzie ogromny nacisk na wsparcie sztucznej inteligencji (AI). Jako pierwsza firma, wykorzystała ją  do zarządzania pracownikami (WFM, z ang. Workforce Management), używając ponad 27 algorytmów umożliwiających automatyczne prognozowanie i planowanie. Prognozowanie oparte na AI dostarcza wyniki w ciągu 30 sekund, pozwala na planowanie w kilka minut i umożliwia porównywanie lub tworzenie scenariuszy typu "w przypadku kiedy ” (“what if”). 

 

KODA Bots to twórca systemu do automatyzacji komunikacji w firmach (eng. Automated Communication Management System), z którego korzystają takie firmy jak Jeronimo Martins Polska, Santander Consumer Bank, Travelplanet.pl, Semilac, Port Lotniczy Wrocław i wiele innych. Technologia ACMS wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji i autorską platformę integrującą się z dowolnym API do automatyzacji głosowych oraz chatowych procesów komunikacyjnych. Firma należy do Hexe Capital, grupy spółek oferujących rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu w Internecie.








 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.