Genesys wybiera KODA Bots - wirtualni asystenci przemówią w języku polskim
Genesys wybiera KODA Bots
Genesys to globalny gracz, który rocznie obsługuje ponad 70 miliardów interakcji klientów w ponad 100 krajach i umożliwia pracę zdalną pracownikom Call i Contact Centers. Teraz, dzięki współpracy z KODA Bots możliwe będą interakcje z wirtualnym asystentem rozmawiającym w języku polskim.
Połączenie automatyzacji obsługi klienta i sztucznej inteligencji to wg Forrester Research jeden z megatrendów w obsłudze klienta na rok 2020. Tu głównie wskazuje się na rozpowszechnianie rozwiązań self service i prescriptive AI. Dzięki nim można w znaczny sposób odciążyć konsultantów a użytkownikom dać spersonalizowaną, szybką pomoc. Połączenie platform Genesys i KODA Bots umożliwi projektowanie inteligentnych interakcji, które dają konwersję na stronie. Spółka z Wrocławia od trzech lat rozwija swój autorski system NLP (ang. natural language processing).
-
Kiedy Google wprowadził język polski w Dialogflow, swoim flagowym produkcie do przetwarzania języka naturalnego, zintegrowaliśmy go z naszą platformą do automatyzacji komunikacji. Dzięki temu klienci Genesys będą teraz mieli do niej dostęp i będą mogli łatwo tworzyć nowe moduły do interakcji z użytkownikami na stronie - mówi Mariusz Pełechaty, CEO KODA Bots.
Klienci kupujący towary czy usługi nie chcą czekać długo na odpowiedź czy rozwiązanie problemu. Automatyzacja komunikacji może nie tylko przyspieszyć reakcje i jeśli jest inteligentna - umożliwi proaktywną komunikację. Tutaj z pomocą przychodzi sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe. Wtedy można zaoferować odpowiednie treści w odpowiednim momencie. I właśnie moduł Predictive Engagement od Genesys poprawia konwersję i interakcje. Pozwala na przykład ocenić, czy użytkownik waha się i szuka dodatkowych informacji, zaraz porzuci koszyk lub opuści stronę. Wtedy do akcji wkracza chatbot. I nie jest to standardowe zapytanie “Cześć, w czym mogę pomóc”. Chatbot nawiązuje rozmowę odnosząc się do konkretnego momentu, w którym znajduje się klient. Skąd wie jak dobrać treści? Dokładnie analizuje kontekst i zachowanie, używa danych pobieranych w czasie rzeczywistym oraz tych historycznych. Dzięki temu rozumie intencje danego użytkownika i może stworzyć jego indywidualny profil.
-
Aby wykorzystać taki profil trzeba szybko nawiązać kontakt. Poszukiwaliśmy partnerów, którzy rozumieją tę technologię i są w stanie dostarczyć narzędzia klasy enterprise. Można powiedzieć, że wspólnie z KODA Bots jesteśmy kompatybilni. Razem możemy oferować skalowalne rozwiązania i odpowiedzieć na rosnący popyt ze strony klientów. Na ten moment szczególnie rośnie on w branży e-commerce. W ciągu najbliższych trzech lat aż 91 proc. organizacji na świecie planuje korzystać z AI w obsłudze klienta - szacuje Marcin Grygielski, Territory Manager w Genesys.
Chatbot lub voicebot, który doskonale przewiduje, co i kiedy powiedzieć sprawia, że klienci czują się właściwie zaopiekowani. I nie chodzi tu tylko o pierwsze wrażenie. Rozmowa może toczyć się dalej bez udziału konsultanta. Już dziś KODA Bots wdraża boty, które samodzielnie obsługują aż 93 procent spraw z zakresu obsługi klienta. Jak przewiduje Garnter, do 2030 roku, ponad miliard interakcji będzie automatycznie załatwianych przez firmowe boty.
Gensesys oferuje klientom to, co najlepsze w technologii Google i Amazon. Genesys Cloud, wiodąca na świecie platforma Contact Center w chmurze publicznej oparta na technologii Amazon Web Services, to kompleksowe rozwiązanie zaprojektowane z myślą o szybkich innowacjach, skalowalności i elastyczności. To bezpieczne rozwiązanie, zbudowane na sprawdzonej i wysoce niezawodnej platformie usług internetownych AWS, oferujące architekturę zbudowaną na dobrze zaprojektowanych mikro-usługach. W swoich rozwiązaniach Genesys kładzie ogromny nacisk na wsparcie sztucznej inteligencji (AI). Jako pierwsza firma, wykorzystała ją do zarządzania pracownikami (WFM, z ang. Workforce Management), używając ponad 27 algorytmów umożliwiających automatyczne prognozowanie i planowanie. Prognozowanie oparte na AI dostarcza wyniki w ciągu 30 sekund, pozwala na planowanie w kilka minut i umożliwia porównywanie lub tworzenie scenariuszy typu "w przypadku kiedy ” (“what if”).
KODA Bots to twórca systemu do automatyzacji komunikacji w firmach (eng. Automated Communication Management System), z którego korzystają takie firmy jak Jeronimo Martins Polska, Santander Consumer Bank, Travelplanet.pl, Semilac, Port Lotniczy Wrocław i wiele innych. Technologia ACMS wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji i autorską platformę integrującą się z dowolnym API do automatyzacji głosowych oraz chatowych procesów komunikacyjnych. Firma należy do Hexe Capital, grupy spółek oferujących rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu w Internecie.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.