Komunikaty PR

Getin Bank ponownie doceniony za jakość obsługi w projekcie Instytucja Roku

2021-10-04  |  12:40

Getin Bank, po dwóch falach badania projektu Instytucja Roku organizowanego przez portal mojebankowanie.pl, uplasował się na pierwszym miejscu w zestawieniu banków z najlepszą jakością obsługi w kanałach zdalnych. Znalazł się także na drugim miejscu w kategorii najlepsza jakość obsługi w placówce.

 

Bardzo ważne jest dla nas, aby każdy kontakt klienta z bankiem był satysfakcjonujący
i skutkował załatwieniem wszystkich spraw, niezależnie od wybranego kanału kontaktu.
Rozumiemy, że klienci mają różne preferencje, dlatego dbamy o to, by bankowanie było proste i przyjemne zarówno dla tych, którzy wolą bankowość mobilną, jak i zwolenników tradycyjnej wizyty w placówce. Stawiamy na stały rozwój i doskonalenie jakości obsługi, dlatego każde kolejne wyróżnienie to dla nas powód do dumy. To także potwierdzenie, że opracowane przez nas rozwiązania są skuteczne – mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości w Getin Noble Banku.

 

W  ramach 2. fali badania przeprowadzonej w sierpniu i wrześniu eksperci projektu Instytucja Roku sprawdzali jakość obsługi klienta zainteresowanego ofertą rachunku osobistego pod kątem swobodnego korzystania z konta za granicą. W tym celu odwiedzili 130 placówek należących do 13 banków oraz łącznie ponad 330 razy skontaktowali się z bankami telefonicznie, za pośrednictwem e-maila, czatu lub połączenia wideo. Getin Bank okazał się bezkonkurencyjny w kategorii kanały zdalne. Pierwsze miejsce zapewniły docenione przez ekspertów: komunikacja za pomocą czatu, komunikacja e-mail oraz rozmowa przez infolinię. Z kolei w kategorii obsługa w placówce bank przekroczył próg średniej oceny na poziomie 80%. Zajął 4 miejsce, co zapewniło mu miejsce w pierwszej lidze banków.

 

Od lat wysoka jakość obsługi w Getin Banku jest regularnie doceniana w wielu niezależnych rankingach. Świadczą o tym liczne prestiżowe nagrody i wyróżnienia. Zarówno bankowość tradycyjna, jak i bankowość cyfrowa, cyklicznie znajdują się na podium branżowych konkursów. Eksperci potwierdzają, że profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań Klientów to wyróżniki Getin Banku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.