Getin Bank ponownie doceniony za jakość obsługi w projekcie Instytucja Roku
Getin Bank, po dwóch falach badania projektu Instytucja Roku organizowanego przez portal mojebankowanie.pl, uplasował się na pierwszym miejscu w zestawieniu banków z najlepszą jakością obsługi w kanałach zdalnych. Znalazł się także na drugim miejscu w kategorii najlepsza jakość obsługi w placówce.
– Bardzo ważne jest dla nas, aby każdy kontakt klienta z bankiem był satysfakcjonujący
i skutkował załatwieniem wszystkich spraw, niezależnie od wybranego kanału kontaktu. Rozumiemy, że klienci mają różne preferencje, dlatego dbamy o to, by bankowanie było proste i przyjemne zarówno dla tych, którzy wolą bankowość mobilną, jak i zwolenników tradycyjnej wizyty w placówce. Stawiamy na stały rozwój i doskonalenie jakości obsługi, dlatego każde kolejne wyróżnienie to dla nas powód do dumy. To także potwierdzenie, że opracowane przez nas rozwiązania są skuteczne – mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości w Getin Noble Banku.
W ramach 2. fali badania przeprowadzonej w sierpniu i wrześniu eksperci projektu Instytucja Roku sprawdzali jakość obsługi klienta zainteresowanego ofertą rachunku osobistego pod kątem swobodnego korzystania z konta za granicą. W tym celu odwiedzili 130 placówek należących do 13 banków oraz łącznie ponad 330 razy skontaktowali się z bankami telefonicznie, za pośrednictwem e-maila, czatu lub połączenia wideo. Getin Bank okazał się bezkonkurencyjny w kategorii kanały zdalne. Pierwsze miejsce zapewniły docenione przez ekspertów: komunikacja za pomocą czatu, komunikacja e-mail oraz rozmowa przez infolinię. Z kolei w kategorii obsługa w placówce bank przekroczył próg średniej oceny na poziomie 80%. Zajął 4 miejsce, co zapewniło mu miejsce w pierwszej lidze banków.
Od lat wysoka jakość obsługi w Getin Banku jest regularnie doceniana w wielu niezależnych rankingach. Świadczą o tym liczne prestiżowe nagrody i wyróżnienia. Zarówno bankowość tradycyjna, jak i bankowość cyfrowa, cyklicznie znajdują się na podium branżowych konkursów. Eksperci potwierdzają, że profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań Klientów to wyróżniki Getin Banku.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.