Komunikaty PR

Getin Bank w ramach świątecznej oferty podwyższa oprocentowanie na lokatach

2020-12-11  |  11:45

Grudzień to wyjątkowo trudny czas na oszczędzanie. Prezenty dla bliskich, kuszące przepychem sklepowe witryny, zakupy na świąteczny stół - ostatni miesiąc w roku skutecznie drenuje kieszenie Polaków. Jednak Getin Bank nawet w grudniu zachęca  Klientów do oszczędzania z myślą o przyszłej realizacji marzeń. W ramach świątecznej oferty Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Mobilnej na Start do 2%. Dla oszczędzających w obcej walucie Bank przygotował Lokatę Powitalną w euro. 

 

Od 11 grudnia 2020 r. Getin Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Mobilnej na Start do 2%. Okres lokaty wynosi 2 miesiące. Oferta dostępna jest wyłącznie dla Klientów aktywujących swój pierwszy profil w Bankowości Mobilnej, którzy jednocześnie udzielili albo udzielą Bankowi wymaganych zgód marketingowych. Lokatę można założyć tylko raz w ciągu 30 dni od dnia aktywacji Bankowości Mobilnej. Maksymalna kwota do zdeponowania wynosi 10 000 zł.

 

Dla osób, które chcą oszczędzać w walucie obcej, Getin Bank proponuje Lokatę Powitalną w euro. Na lokacie można zdeponować środki w wysokości od 100 EUR do 100 000 EUR na 6 lub 12 miesięcy. Oprocentowanie w skali roku wynosi 0,40% w przypadku ulokowania środków na 6 miesięcy lub 0,50% w przypadku 12 miesięcy. Oferta obowiązuje od 11 grudnia 2020 r. i dostępna jest wyłącznie dla Klientów, którzy w dniu 25 listopada 2020 roku nie mieli aktywnej lokaty walutowej w euro. Lokatę można założyć w placówkach oraz za pośrednictwem Contact Center. 

 

Dodatkowo w Getin Banku nadal obowiązuje specjalna oferta dla Kont Oszczędnościowych. Promocyjne oprocentowanie dotyczące oferty „Bonus za aktywność” wynosi 2% w skali roku, a okres promocji obejmuje 12 miesięcy. Klienci mogą zdeponować kwotę do 10 000 zł. Z kolei w ofercie „Nowe środki na Elastycznym Koncie Oszczędnościowym” oprocentowanie wynosi 1,2% w skali roku, na kwotę do 400 000 zł. Promocyjne oprocentowanie obowiązuje przez okres 3 miesięcy. Klienci mogą skorzystać jednocześnie z obu ofert. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Krakowskie Podgórze bogatsze o nowy oddział VeloBanku Biuro prasowe
2024-04-30 | 09:30

Krakowskie Podgórze bogatsze o nowy oddział VeloBanku

Miłośnicy stacjonarnego bankowania z Krakowa ucieszą się z otwarcia czwartej placówki VeloBanku w tym mieście. Położny w biurowcu Hubpoint oddział, w dni robocze między godz. 9:00
Bankowość 20 lat gonienia Niemiec – jak Polska korzysta na członkostwie w UE? | Komentarz
2024-04-29 | 14:00

20 lat gonienia Niemiec – jak Polska korzysta na członkostwie w UE? | Komentarz

Piotr Arak, główny ekonomista VeloBanku Mija 20 lat członkostwa Polski w Unii Europejskiej. To okres podsumowań, patrzenia jak przez te lata zmieniała się gospodarka oraz
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.