Getin Bank z wysoką jakością obsługi Klienta w kanałach zdalnych

Portal mojebankowanie.pl ponownie wyróżnił Getin Bank za najlepszą jakość obsługi w kanałach zdalnych. W drugiej fali badania sprawdzano, jak wygląda obsługa w kanałach zdalnych klienta zainteresowanego kredytem gotówkowym. Tym razem Bank uplasował się w zestawieniu z wynikiem powyżej 80%, co zagwarantowało mu miejsce w pierwszej lidze. We wrześniu, w pierwszej fali badania, która rozpoczęła tegoroczną edycję projektu Instytucja Roku, Getin Bank zajął pierwsze miejsce w kategorii kanałów zdalnych. Druga fala badania została zrealizowana w ramach 6. edycji projektu Instytucja Roku.
- Niezależnie od okoliczności, najważniejsza jest dla nas najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z bankiem. Stale rozwijamy naszą ofertę będąc uważnym na zmieniające się potrzeby Klientów. Minione 6 miesięcy koncentrowaliśmy się zarówno na wsparciu Klientów, którzy w trybie przyspieszonym rozpoczęli przygodę z Bankowością Elektroniczną oraz na wdrażaniu nowych rozwiązań, które usprawniają codzienne bankowanie. Na przykład ostatnio umożliwiliśmy całkowicie zdalny zakup kredytu gotówkowego za pośrednictwem Bankowości Internetowej. Dbamy o to, żeby każdy kontakt z nami był dla Klienta satysfakcjonujący, skutkował załatwieniem wszelkich spraw i rozwianiem wątpliwości. Cieszymy się, że niezależni eksperci doceniają nasze starania i potwierdzają, że rozwiązania, które wypracowaliśmy, są efektywne – mówi Tomasz Siara, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w Getin Noble Banku.
Badanie przeprowadzono w tradycyjnej eksperckiej formule oceniając 3 etapy: dostępne formy kontaktu, kontakt telefoniczny oraz kontakt wybranymi pozostałymi kanałami kontaktu (czat, wideo, e-mail/formularz kontaktowy). Eksperci wykonali łącznie 320 kontaktów telefonicznych, e-mailowych, czat oraz wideo. Tytuł Instytucji Roku otrzymają te banki, których średni wynik z 3 fal badania wyniesie min. 80%.
Od lat jakość obsługi w Getin Banku jest regularnie doceniana przez niezależnych ekspertów. Świadczą o tym liczne nagrody i wyróżnienia w prestiżowych rankingach, jak Złoty Bankier czy Przyjazny Bank Newsweeka.Profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań Klientów to niezmienny priorytet Banku. Co ważne, Bank nieustannie przystosowuje się do nowych okoliczności związanych z pandemią COVID-19 oraz dba o to, aby jego Klienci czuli się bezpiecznie i komfortowo.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.