Komunikaty PR

ADP liderem globalnego rynku płac według trzech niezależnych raportów

2023-12-15  |  15:00

W trzech różnych raportach przygotowanych przez wiodących analityków branżowych, ADP zostało uznane za niekwestionowanego lidera zarówno na globalnym, jak i północnoamerykańskim rynku płac. Raporty przygotowane przez trzy niezależne organizacje – Everest Group, NelsonHall i Ventana Research – stanowią skrupulatną ocenę wiodących globalnych dostawców usług płacowych, uwzględniające wywiady z klientami oraz szeroko zakrojone badania rynku i produktów. Dane te dostarczają nabywcom technologii płacowych kluczowych informacji potrzebnych do wyboru partnera biznesowego.

Everest Group umieściła ADP na pierwszym miejscu spośród 27 dostawców w raporcie „Multi-Country Payroll (MCP) Solutions PEAK™ Matrix” w trzech segmentach: Global, EMEA i APAC. Analiza Everest Group definiuje liderów jako dostawców technologii, którzy mają zarówno silną wizję i odpowiednie narzędzia, jak i wpływ na rynek. Ponadto liderzy inwestują we własne technologie i bezpieczeństwo danych. ADP konsekwentnie zdobywa laury lidera od pierwszej edycji raportu w 2013 roku, dzięki wspieraniu zróżnicowanych potrzeb globalnych klientów i wprowadzaniu innowacji w branży płacowej. Klienci cytowani w raporcie w szczególności doceniają zarządzanie relacjami i proaktywne podejście zespołu wdrożeniowego i operacyjnego ADP.

Szeroki zasięg działania i świadczenia usług oraz rozbudowane możliwości integracji sprawiają, że ADP ma silną pozycję na rynku płac wielostronnych – wyjaśnia Priyanka Mitra, wiceprezes Everest Group.Firma stale ulepsza swoją platformę, kładąc duży nacisk na analitykę i dane oraz płynne wdrażanie zmian, aby poprawiać odbiór klientów. Dzięki budowaniu oferty otwartej na przyszłość i ciągłym inwestycjom w tym kierunku, firma utrzymała pozycję lidera w klasyfikacji Everest Group's MCP Solutions PEAK Matrix® Assessment.

Raport NelsonHall z listopada 2023 r. wskazał ADP jako lidera we wszystkich segmentach rynku, w tym w obszarach cyfrowych możliwości kadrowo-płacowych, obsługi wielu krajów i Payroll Plus (Extended HR). Metodologia NelsonHall definiuje liderów jako dostawców oferujących zarówno wysoką zdolność do dostarczania natychmiastowych korzyści, jak i wysoką zdolność do spełnienia przyszłych wymagań klientów. Oceny dostawców opierają się na szeroko zakrojonej analizie rynku i informacjach zwrotnych od klientów, głównie w odniesieniu do wspierania innowacji, transformacji i zaspokajania przyszłych potrzeb klientów w zakresie płac.

– ADP jest liderem branży płac we wszystkich segmentach rynku ze względu na ciągłe innowacje, dojrzałość i szeroki zakres oferty oraz zdolność do wspierania organizacji każdej wielkości, konsekwentnie dostarczając wartość i silną kulturę obsługi – mówi Liz Rennie, dyrektor ds. badań nad technologiami i usługami HR w NelsonHall. – Co więcej, pozycja ADP jako lidera w dziedzinie cyfrowych rozwiązań płacowych jest świadectwem ciągłych inwestycji firmy w rozwój nowych narzędzi płacowych i ciągłego unowocześniania technologii w celu wspierania procesów cyfrowych.

W globalnym raporcie Ventana Research firma ADP uzyskała najlepsze wyniki w obszarze ogólnych wymagań dotyczących produktu i doświadczenia klienta. Ventana Research uznała ADP również za lidera w raporcie „North American Domestic and Payroll Management (Overall Payroll)”. Raporty wykorzystują metodologię Ventana Value Index, która opiera się na szeroko zakrojonych badaniach rynkowych i produktowych i ocenia dostawców pod kątem kluczowych elementów oprogramowania płacowego w siedmiu kategoriach.

Konieczność zagwarantowania skutecznego przetwarzania płac jest kluczowa dla każdej organizacji, a firma ADP pokazuje swoje zaangażowanie i umiejętności w tym procesie – powiedział Mark Smith, partner i dyrektor ds. oprogramowania w Ventana Research. – Oceny ADP Exemplary i Leader wskazują na ciągłe zaangażowanie w zarządzanie płacami na całym świecie, dlatego należy pogratulować firmie ADP wyniku zarówno na rynku globalnym, jak i w USA.

Jesteśmy zaszczyceni, że zostaliśmy wyróżnieni na rynku Stanów Zjednoczonych, jak i globalnie – mówi Virginia Magliulo, prezes Employer Services International w ADP. – W dynamicznym świecie pracy nieustannie wprowadzamy innowacje i odpowiadamy na potrzeby naszych klientów na całym świecie. Łącząc nasze bezkonkurencyjne dane o pracownikach – oparte na świadczeniu usług płacowych w ponad 140 krajach – z mocą technologii nowej generacji, możemy dostarczać rozwiązania dostosowane do potrzeb, aby pomóc firmom odnieść sukces niezależnie od wielkości organizacji i miejsca jej funkcjonowania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.