Agio Smart Money FIZ zwiększył udział w kapitale zakładowym DRAGO do 13,69%
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
'Winter Survival' – największy autorski projekt od DRAGO entertainment, notowanego na GPW producenta i wydawcy gier wideo, na chwilę przed globalną premierą cieszy się rosnącym zainteresowaniem graczy. Wishlista gry przekroczyła już 200 tys. zapisów na platformie Steam, co jest rezultatem między innymi opublikowanej przed kilkoma dniami wstępnej wersji demo. Oficjalna premiera nowego dema miała miejsce 5 lutego podczas Steam Next Fest. Debiut w wersji Early Access wyznaczony jest na 28 lutego. Popularność DRAGO widoczna jest również na rynku kapitałowym, co potwierdzają z ostatniego czasu notowania i obroty Spółki, jak i kolejne zwiększenie zaangażowania Agio Smart Money FIZ w kapitał zakładowy. Fundusz Pawła Sugalskiego zwiększył właśnie udział w kapitale DRAGO do 13,69%.
- Przekroczenie przez Agio Smart Money FIZ progu 12% w DRAGO, jest dla nas dowodem ogromnego zaufania. – mówi Joanna Tynor, prezes zarządu DRAGO entertainment S.A. – Zbiega się to z bardzo intensywnym i gorącym dla nas okresem. Tylko w ostatnim czasie rozpoczęliśmy istotne dla naszej twórczości playtesty Winter Survival, opublikowaliśmy nową wersję demo i wprowadziliśmy szereg poprawek, wszystko po to by jak najlepiej usprawnić rozgrywkę. Nasz tytuł rozpoczął Next Steam Fest z wishlistą przekraczającą 200 tys. zapisów. Wydarzenie daje bardzo dużą ekspozycję na graczy korzystających z platformy Steam, z uwagi na co, liczymy na jeszcze większe tempo budowania się wishlisty. - dodaje.
‘Winter Survival' to nie tylko pierwsza autorska gra DRAGO z gatunku survival, ale i aktualnie największy projekt Studia. Tytuł oferuje unikalne doświadczenia, różniące się od wcześniejszych produkcji spółki. W ramach projektu gracze zostają przeniesieni do mroźnego świata przetrwania w rejonie Mount Washington State Park. W rozgrywce czekają wyzwania związane nie tylko z dzikimi zwierzętami i ryzykiem związanym z poruszaniem się po nieznanym terenie, ale także problemy związane z temperaturą czy poszukiwaniem pożywienia i zapasów w przykrytej śniegiem dzikiej krainie.
Projekt jest jedną z pierwszych gier wydawanych w technologii Unreal Engine 5. Technologia ta pozwala nawet niewielkim zespołom tworzyć gry w jakości, która do niedawna była dostępna tylko dla gier AAA.
- Jakość grafiki zaimplementowanej w Winterze robi na graczach bardzo duże wrażenie. Nasza gra jest porównywana z wielkimi hitami. To najlepiej pokazuje, w jaką półkę celujemy. – mówi Piotr Żygadło, COO w DRAGO entertainment. – Jedną z przygotowanych przez nas niespodzianek jest tryb „extraction mode”, który narzuca na gracza ograniczenie czasowe, co skłania do podejmowania szybkich decyzji. Rozwiązanie, które wdrożyliśmy jako tryb pod nazwą Cold Wave, dotychczas developerzy stosowali w strzelankach, i to przeważnie tych z trybem multiplayer. DRAGO jest jednak znane z wprowadzania do gier unikatowych koncepcji i niestandardowych pomysłów. Jest to nasz wyróżnik, doceniany przez fanów. – dodaje.
W najbliższych dniach Studio rozpocznie pracę ze streamerami, w ramach ostatnich przygotowań do premiery we wczesnym dostępie, która odbędzie się już 28 lutego.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.