Art Games Studio wypracowało blisko 0,7 mln zł przychodów netto w 2019 roku

Inner Value
Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/
Art Games Studio, notowany na NewConnect producent i dystrybutor gier wideo, wypracowało
w 2019 roku blisko 0,7 mln zł przychodów netto. Spółka w minionym roku zadebiutowała na rynku NewConnect. W grudniu wydała dwa projekty – Bad: Dream Fever w wersji na Nintendo Switch oraz Unlucky Seven na PC. Obecnie studio koncentruje się na realizacji strategii, której głównym celem jest wydanie zaplanowanych wcześniej gier i budowanie wewnętrznego działu wydawniczego, rozwianie produkcji własnych tytułów oraz poszerzanie portfolio o nowe projekty. Jeszcze w tym miesiącu Art Games Studio wyda swoją pierwszą, autorską grę dedykowaną konsoli Nintendo Switch – Pooplers.
- Ubiegły rok był dla naszego studia bardzo intensywnym czasem. W marcu wydaliśmy grę Bad: Dream Fever w wersji na Nintendo Switch, a w sierpniu wprowadziliśmy do sprzedaży Unlucky Seven na PC. Utworzyliśmy także zespół stacjonarny w Warszawie, który pracuje nad projektem Alchemist Simulator. W maju zrealizowaliśmy nasz główny ubiegłoroczny cel, jakim było dołączenie do grona spółek publicznych – informuje Jakub Bąk, prezes Art Games Studio. – Co ważne, pod koniec 2019 roku,
w sklepie Steam, ogłosiliśmy zapowiedzi dwóch autorskich projektów – Pooplers oraz RC Service Simulator. Niewielka liczba premier oraz nakłady na produkcję własnych tytułów w minionym roku były spore, dlatego odnotowaliśmy stratę zysku netto w wysokości 46 tys. zł, przy przychodach na poziomie blisko 0,7 mln zł netto. 2020 rok będzie bogaty w premiery nowych gier, co z pewnością przełoży się na nasze wyniki finansowe. Obecnie mamy zakontraktowanych ponad dziesięć projektów, które zadebiutują na Steamie i Nintendo Switch – dodaje.
W 2019 roku Art Games Studio podpisało umowę o rozpoczęciu sześciu projektów z Gaming Factory oraz list intencyjny z Ultimate Games, dotyczący współpracy nad kilkoma projektami, które będą realizowane w latach 2020-2022. W grudniu spółka przejęła także prawa do wydania pięciu projektów – When i Was Young, Alchemist Simulator, Toolboy, Climbros oraz You Never Listen.
W styczniu br. spółka zawarła umowę ze studiem Polyslash na rozbudowanie gry Alchemist Simulator. Firmy połączą siły oraz kompetencje swoich zespołów w celu wzbogacenia produkcji o nowe mechaniki i funkcjonalności, co ma przełożyć się na jej uatrakcyjnienie i lepszy odbiór wśród społeczności graczy. Art Games Studio będzie odpowiadało za produkcję gry. – W 2020 roku koncentrujemy się na realizacji przyjętej strategii, której głównym celem jest rozwijanie produkcji własnych tytułów, budowanie wewnętrznego działu wydawniczego oraz poszerzanie portfolio o nowe projekty. Cieszymy się, że lada dzień, 20 marca, wprowadzimy do sprzedaży w wersji na Nintendo Switch naszą pierwszą, autorską grę na konsole – Pooplers – mówi Jakub Bąk.
W styczniu Art Games Studio wprowadziło do sprzedaży w sklepie Steam tytuł When I Was Young. Kilka dni temu na PC zadebiutowało Climbros, którego spółka jest wydawcą oraz Pooplers, autorstwa Art Games Studio. – Przed nami kolejne obiecujące produkcje - m.in. Alchemist Simulator, ToolBoy, Infernal Radiation, SpyHack, WW2: Bunker Simulator czy When I Was Young w pełnej wersji. W przypadku większości z tych gier planujemy wersje na komputery stacjonarne i wydania konsolowe na Nintendo Switch. Dokładamy wszelkich starań, aby dać powody do satysfakcji zarówno graczom jak i inwestorom – mówi Jakub Bąk, prezes Art Games Studio.
Oprócz działań nakierowanych na produkcję i wydawnictwo gier studio stawia na działania promocyjne i kampanie marketingowe, których celem ma być szerokie dotarcie z tytułami do potencjalnych graczy.
O Art Games Studio:
Art Games Studio S.A. zostało założone w 2017 r. Prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne. W swoim portfolio posiada takie gry jak: Earthworms, Escape Doodland, Bad Dream: Fever, Unlucky 7, When I Was Young (early access), Climbros czy Pooplers.
Spółka zadebiutowała na NewConnect w maju 2019 r.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.