Komunikaty PR

Art Games Studio wypracowało blisko 0,7 mln zł przychodów netto w 2019 roku

2020-03-19  |  09:20
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Chołuj
Inner Value

Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/

Art Games Studio, notowany na NewConnect producent i dystrybutor gier wideo, wypracowało
w 2019 roku blisko 0,7 mln zł przychodów netto. Spółka w minionym roku zadebiutowała na rynku NewConnect. W grudniu wydała dwa projekty – Bad: Dream Fever w wersji na Nintendo Switch oraz Unlucky Seven na PC. Obecnie studio koncentruje się na realizacji strategii, której głównym celem jest wydanie zaplanowanych wcześniej gier i budowanie wewnętrznego działu wydawniczego, rozwianie produkcji własnych tytułów oraz poszerzanie portfolio o nowe ­projekty. Jeszcze w tym miesiącu Art Games Studio wyda swoją pierwszą, autorską grę dedykowaną konsoli Nintendo Switch – Pooplers.

- Ubiegły rok był dla naszego studia bardzo intensywnym czasem. W marcu wydaliśmy grę Bad: Dream Fever w wersji na Nintendo Switch, a w sierpniu wprowadziliśmy do sprzedaży Unlucky Seven na PC. Utworzyliśmy także zespół stacjonarny w Warszawie, który pracuje nad projektem Alchemist Simulator. W maju zrealizowaliśmy nasz główny ubiegłoroczny cel, jakim było dołączenie do grona spółek publicznych – informuje Jakub Bąk, prezes Art Games Studio. – Co ważne, pod koniec 2019 roku,
w sklepie Steam, ogłosiliśmy zapowiedzi dwóch autorskich projektów – Pooplers oraz RC Service Simulator. Niewielka liczba premier oraz nakłady na produkcję własnych tytułów w minionym roku były spore, dlatego odnotowaliśmy stratę zysku netto w wysokości 46 tys. zł, przy przychodach na poziomie blisko 0,7 mln zł netto. 2020 rok będzie bogaty w premiery nowych gier, co z pewnością przełoży się na nasze wyniki finansowe. Obecnie mamy zakontraktowanych ponad dziesięć projektów, które zadebiutują na Steamie i Nintendo Switch
– dodaje.  

W 2019 roku Art Games Studio podpisało umowę o rozpoczęciu sześciu projektów z Gaming Factory oraz list intencyjny z Ultimate Games, dotyczący współpracy nad kilkoma projektami, które będą realizowane w latach 2020-2022. W grudniu spółka przejęła także prawa do wydania pięciu projektów – When i Was Young, Alchemist Simulator, Toolboy, Climbros oraz You Never Listen.

W styczniu br. spółka zawarła umowę ze studiem Polyslash na rozbudowanie gry Alchemist Simulator. Firmy połączą siły oraz kompetencje swoich zespołów w celu wzbogacenia produkcji o nowe mechaniki i funkcjonalności, co ma przełożyć się na jej uatrakcyjnienie i lepszy odbiór wśród społeczności graczy. Art Games Studio będzie odpowiadało za produkcję gry.  – W 2020 roku koncentrujemy się na realizacji przyjętej strategii, której głównym celem jest rozwijanie produkcji własnych tytułów, budowanie wewnętrznego działu wydawniczego oraz poszerzanie portfolio o nowe ­projekty. Cieszymy się, że lada dzień, 20 marca, wprowadzimy do sprzedaży w wersji na Nintendo Switch naszą pierwszą, autorską grę na konsole – Pooplers – mówi Jakub Bąk.

W styczniu Art Games Studio wprowadziło do sprzedaży w sklepie Steam tytuł When I Was Young. Kilka dni temu na PC zadebiutowało Climbros, którego spółka jest wydawcą oraz Pooplers, autorstwa Art Games Studio. – Przed nami kolejne obiecujące produkcje - m.in. Alchemist Simulator, ToolBoy, Infernal Radiation, SpyHack, WW2: Bunker Simulator czy When I Was Young w pełnej wersji. W przypadku większości z tych gier planujemy wersje na komputery stacjonarne i wydania konsolowe na Nintendo Switch. Dokładamy wszelkich starań, aby dać powody do satysfakcji zarówno graczom jak i inwestorom – mówi Jakub Bąk, prezes Art Games Studio.

Oprócz działań nakierowanych na produkcję i wydawnictwo gier studio stawia na działania promocyjne i kampanie marketingowe, których celem ma być szerokie dotarcie z tytułami do potencjalnych graczy.

 

O Art Games Studio:

Art Games Studio S.A. zostało założone w 2017 r. Prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne. W swoim portfolio posiada takie gry jak: Earthworms, Escape Doodland, Bad Dream: Fever, Unlucky 7, When I Was Young (early access), Climbros czy Pooplers.

Spółka zadebiutowała na NewConnect w maju 2019 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między
Giełda Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
2024-04-17 | 12:15

Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Popyt zgłoszony przez inwestorów kolejny miesiąc z rzędu wyraźnie przewyższył kwoty emisji i wyniósł 304,1 mln zł. W marcu emitenci przeprowadzili 6 emisji obligacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.