Art Games Studio wypracowało blisko 0,7 mln zł przychodów netto w 2019 roku

Inner Value
Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/
Art Games Studio, notowany na NewConnect producent i dystrybutor gier wideo, wypracowało
w 2019 roku blisko 0,7 mln zł przychodów netto. Spółka w minionym roku zadebiutowała na rynku NewConnect. W grudniu wydała dwa projekty – Bad: Dream Fever w wersji na Nintendo Switch oraz Unlucky Seven na PC. Obecnie studio koncentruje się na realizacji strategii, której głównym celem jest wydanie zaplanowanych wcześniej gier i budowanie wewnętrznego działu wydawniczego, rozwianie produkcji własnych tytułów oraz poszerzanie portfolio o nowe projekty. Jeszcze w tym miesiącu Art Games Studio wyda swoją pierwszą, autorską grę dedykowaną konsoli Nintendo Switch – Pooplers.
- Ubiegły rok był dla naszego studia bardzo intensywnym czasem. W marcu wydaliśmy grę Bad: Dream Fever w wersji na Nintendo Switch, a w sierpniu wprowadziliśmy do sprzedaży Unlucky Seven na PC. Utworzyliśmy także zespół stacjonarny w Warszawie, który pracuje nad projektem Alchemist Simulator. W maju zrealizowaliśmy nasz główny ubiegłoroczny cel, jakim było dołączenie do grona spółek publicznych – informuje Jakub Bąk, prezes Art Games Studio. – Co ważne, pod koniec 2019 roku,
w sklepie Steam, ogłosiliśmy zapowiedzi dwóch autorskich projektów – Pooplers oraz RC Service Simulator. Niewielka liczba premier oraz nakłady na produkcję własnych tytułów w minionym roku były spore, dlatego odnotowaliśmy stratę zysku netto w wysokości 46 tys. zł, przy przychodach na poziomie blisko 0,7 mln zł netto. 2020 rok będzie bogaty w premiery nowych gier, co z pewnością przełoży się na nasze wyniki finansowe. Obecnie mamy zakontraktowanych ponad dziesięć projektów, które zadebiutują na Steamie i Nintendo Switch – dodaje.
W 2019 roku Art Games Studio podpisało umowę o rozpoczęciu sześciu projektów z Gaming Factory oraz list intencyjny z Ultimate Games, dotyczący współpracy nad kilkoma projektami, które będą realizowane w latach 2020-2022. W grudniu spółka przejęła także prawa do wydania pięciu projektów – When i Was Young, Alchemist Simulator, Toolboy, Climbros oraz You Never Listen.
W styczniu br. spółka zawarła umowę ze studiem Polyslash na rozbudowanie gry Alchemist Simulator. Firmy połączą siły oraz kompetencje swoich zespołów w celu wzbogacenia produkcji o nowe mechaniki i funkcjonalności, co ma przełożyć się na jej uatrakcyjnienie i lepszy odbiór wśród społeczności graczy. Art Games Studio będzie odpowiadało za produkcję gry. – W 2020 roku koncentrujemy się na realizacji przyjętej strategii, której głównym celem jest rozwijanie produkcji własnych tytułów, budowanie wewnętrznego działu wydawniczego oraz poszerzanie portfolio o nowe projekty. Cieszymy się, że lada dzień, 20 marca, wprowadzimy do sprzedaży w wersji na Nintendo Switch naszą pierwszą, autorską grę na konsole – Pooplers – mówi Jakub Bąk.
W styczniu Art Games Studio wprowadziło do sprzedaży w sklepie Steam tytuł When I Was Young. Kilka dni temu na PC zadebiutowało Climbros, którego spółka jest wydawcą oraz Pooplers, autorstwa Art Games Studio. – Przed nami kolejne obiecujące produkcje - m.in. Alchemist Simulator, ToolBoy, Infernal Radiation, SpyHack, WW2: Bunker Simulator czy When I Was Young w pełnej wersji. W przypadku większości z tych gier planujemy wersje na komputery stacjonarne i wydania konsolowe na Nintendo Switch. Dokładamy wszelkich starań, aby dać powody do satysfakcji zarówno graczom jak i inwestorom – mówi Jakub Bąk, prezes Art Games Studio.
Oprócz działań nakierowanych na produkcję i wydawnictwo gier studio stawia na działania promocyjne i kampanie marketingowe, których celem ma być szerokie dotarcie z tytułami do potencjalnych graczy.
O Art Games Studio:
Art Games Studio S.A. zostało założone w 2017 r. Prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne. W swoim portfolio posiada takie gry jak: Earthworms, Escape Doodland, Bad Dream: Fever, Unlucky 7, When I Was Young (early access), Climbros czy Pooplers.
Spółka zadebiutowała na NewConnect w maju 2019 r.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.