Komunikaty PR

Art Games Studio wypracowało blisko 0,7 mln zł przychodów netto w 2019 roku

2020-03-19  |  09:20
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Chołuj
Inner Value

Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/

Art Games Studio, notowany na NewConnect producent i dystrybutor gier wideo, wypracowało
w 2019 roku blisko 0,7 mln zł przychodów netto. Spółka w minionym roku zadebiutowała na rynku NewConnect. W grudniu wydała dwa projekty – Bad: Dream Fever w wersji na Nintendo Switch oraz Unlucky Seven na PC. Obecnie studio koncentruje się na realizacji strategii, której głównym celem jest wydanie zaplanowanych wcześniej gier i budowanie wewnętrznego działu wydawniczego, rozwianie produkcji własnych tytułów oraz poszerzanie portfolio o nowe ­projekty. Jeszcze w tym miesiącu Art Games Studio wyda swoją pierwszą, autorską grę dedykowaną konsoli Nintendo Switch – Pooplers.

- Ubiegły rok był dla naszego studia bardzo intensywnym czasem. W marcu wydaliśmy grę Bad: Dream Fever w wersji na Nintendo Switch, a w sierpniu wprowadziliśmy do sprzedaży Unlucky Seven na PC. Utworzyliśmy także zespół stacjonarny w Warszawie, który pracuje nad projektem Alchemist Simulator. W maju zrealizowaliśmy nasz główny ubiegłoroczny cel, jakim było dołączenie do grona spółek publicznych – informuje Jakub Bąk, prezes Art Games Studio. – Co ważne, pod koniec 2019 roku,
w sklepie Steam, ogłosiliśmy zapowiedzi dwóch autorskich projektów – Pooplers oraz RC Service Simulator. Niewielka liczba premier oraz nakłady na produkcję własnych tytułów w minionym roku były spore, dlatego odnotowaliśmy stratę zysku netto w wysokości 46 tys. zł, przy przychodach na poziomie blisko 0,7 mln zł netto. 2020 rok będzie bogaty w premiery nowych gier, co z pewnością przełoży się na nasze wyniki finansowe. Obecnie mamy zakontraktowanych ponad dziesięć projektów, które zadebiutują na Steamie i Nintendo Switch
– dodaje.  

W 2019 roku Art Games Studio podpisało umowę o rozpoczęciu sześciu projektów z Gaming Factory oraz list intencyjny z Ultimate Games, dotyczący współpracy nad kilkoma projektami, które będą realizowane w latach 2020-2022. W grudniu spółka przejęła także prawa do wydania pięciu projektów – When i Was Young, Alchemist Simulator, Toolboy, Climbros oraz You Never Listen.

W styczniu br. spółka zawarła umowę ze studiem Polyslash na rozbudowanie gry Alchemist Simulator. Firmy połączą siły oraz kompetencje swoich zespołów w celu wzbogacenia produkcji o nowe mechaniki i funkcjonalności, co ma przełożyć się na jej uatrakcyjnienie i lepszy odbiór wśród społeczności graczy. Art Games Studio będzie odpowiadało za produkcję gry.  – W 2020 roku koncentrujemy się na realizacji przyjętej strategii, której głównym celem jest rozwijanie produkcji własnych tytułów, budowanie wewnętrznego działu wydawniczego oraz poszerzanie portfolio o nowe ­projekty. Cieszymy się, że lada dzień, 20 marca, wprowadzimy do sprzedaży w wersji na Nintendo Switch naszą pierwszą, autorską grę na konsole – Pooplers – mówi Jakub Bąk.

W styczniu Art Games Studio wprowadziło do sprzedaży w sklepie Steam tytuł When I Was Young. Kilka dni temu na PC zadebiutowało Climbros, którego spółka jest wydawcą oraz Pooplers, autorstwa Art Games Studio. – Przed nami kolejne obiecujące produkcje - m.in. Alchemist Simulator, ToolBoy, Infernal Radiation, SpyHack, WW2: Bunker Simulator czy When I Was Young w pełnej wersji. W przypadku większości z tych gier planujemy wersje na komputery stacjonarne i wydania konsolowe na Nintendo Switch. Dokładamy wszelkich starań, aby dać powody do satysfakcji zarówno graczom jak i inwestorom – mówi Jakub Bąk, prezes Art Games Studio.

Oprócz działań nakierowanych na produkcję i wydawnictwo gier studio stawia na działania promocyjne i kampanie marketingowe, których celem ma być szerokie dotarcie z tytułami do potencjalnych graczy.

 

O Art Games Studio:

Art Games Studio S.A. zostało założone w 2017 r. Prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne. W swoim portfolio posiada takie gry jak: Earthworms, Escape Doodland, Bad Dream: Fever, Unlucky 7, When I Was Young (early access), Climbros czy Pooplers.

Spółka zadebiutowała na NewConnect w maju 2019 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto Biuro prasowe
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca
Giełda Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.
2024-08-09 | 11:00

Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.

Warszawski deweloper koncentruje się na najnowszej grze Angst: A Tale of Survival Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, wypracował w pierwszej połowie 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Kosmiczne śmieci są coraz większym problemem. Ich obecność na orbicie generuje znaczne koszty

Liczba kosmicznych odpadów stale rośnie. Ich źródłem są obiekty, które zostały wysłane w kosmos, zakończyły misję lub uległy rozpadowi. Krążące w przestrzeni kosmicznej fragmenty tych obiektów stwarzają ryzyko kolizji z tymi, które są obecnie eksploatowane. Unikanie takich zdarzeń wiąże się z koniecznością ponoszenia wydatków na monitoring zagrożeń czy zwiększeniem zużycia paliwa poprzez obieranie niekolizyjnych kursów. Jednym ze sposobów na zmniejszenie tego problemu jest wydłużenie eksploatacji obiektów poprzez ich tankowanie na orbicie. Polacy pracują nad taką technologią.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.