Komunikaty PR

Art Games Studio ma umowę z Pyramid Games

2020-04-01  |  16:31
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Chołuj
Inner Value

Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/

Art Games Studio, notowany na NewConnect producent i dystrybutor gier wideo, podpisało umowę ze spółką Pyramid Games na wyłączne wydanie i zaplanowanie w całości kampanii marketingowej strategiczno-taktycznej gry SpyHack: Episode 1 w wersji na PC. Pyramid Games jest jej producentem. Tym samym warszawskie studio pomyślnie zakończyło negocjacje z Ultimate Games w sprawie przejęcia praw na wyłączne wydanie produkcji. Szpiegowska gra w klimatach sci-fi z elementami skradanki i gry taktycznej zadebiutuje w wersji na PC w drugim kwartale 2020 roku. Docelowo będzie dostępna także na konsoli Nintendo Switch.

- Wzmocnienie pozycji Art Games Studio w segmencie wydawniczym jest jednym z elementów realizacji przyjętej przez nas strategii. W grudniu minionego roku na mocy zawartych porozumień włączyliśmy do naszego portfolio pięć różnych tytułów, których będziemy wydawcą. Kolejnym jest SpyHack, który w nadchodzącym kwartale trafi do sprzedaży. O dacie premiery poinformujemy niebawem – mówi Jakub Bąk, prezes Art Games Studio. – Jednocześnie cieszymy się, że udało nam się nawiązać bezpośrednią współpracę z Pyramid Games. Twórcy studia są pasjonatami nauki i science-fiction, co niewątpliwie znajdzie swoje odzwierciedlenie w zapowiadanej produkcji. Mam nadzieję, że pozytywnie zaskoczymy odbiorców – dodaje Jakub Bąk.

Osadzona w cyberprzestrzeni fabuła SpyHack tworzy świat, w którym gracz wciela się w agenta ATD mającego dostęp do najnowszych technologii, z których korzysta by wykonać najtrudniejsze misje. Dowolny elektroniczny sprzęt, po podłączeniu do sieci, może zostać wykorzystany jako wyrafinowana przynęta lub zabójcze narzędzie. W grze pojawi się ciężka broń z arsenału ATD – broń palna najnowszej generacji i inteligentne ładunki EMP. Na gracza czekają misje w Europie oraz w Ameryce Północnej i Południowej.

W ocenie zarządu spółki wyłączność na wydanie gry SpyHack wpłynie korzystnie na wyniki finansowe Art Games Studio oraz znacząco zwiększy możliwości marketingowe przy promocji tego tytułu. Z tytułu realizacji umowy wydawcy przysługuje większościowy procent zysków ze sprzedaży gry, tj. po odliczeniu prowizji pobieranej przez platformę sprzedażową.

SpyHack zadebiutuje w wersji na PC w drugim kwartale 2020 roku. Docelowo będzie dostępna także na konsoli Nintendo Switch.

 

O Art Games Studio:

Art Games Studio S.A. zostało założone w 2017 r. Prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne. W swoim portfolio posiada takie gry jak: Earthworms, Escape Doodland, Bad Dream: Fever, Unlucky 7, When I Was Young (early access), Climbros czy Pooplers.

Spółka zadebiutowała na NewConnect w maju 2019 r.

 

O Pyramid Games:

Pyramid Games to studio zajmujące się tworzeniem gier komputerowych założone w 2012 roku z siedzibą w Lublinie. Twórcy studia to pasjonaci nauki i gatunku science-fiction. Nadchodzące gry koncentrują się na tematyce odkrywania nieznanego i zdobywania wiedzy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.