Komunikaty PR

Art Games Studio ogłosił daty premier dwóch projektów wydawniczych

2020-03-05  |  09:13
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Chołuj
Inner Value

Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/

Art Games Studio, notowany na NewConnect producent i dystrybutor gier wideo, ogłosił daty nadchodzących premier dwóch projektów z portfolio wydawniczego. Climbros, autorstwa Toucan System, trafi do sprzedaży 10 marca. Dwa dni później zadebiutuje autorski tytuł Art Games Studio – Pooplers. Oba projekty będą dostępne w wersji na PC. Od 20 marca Pooplers doczeka się także konsolowego wydania na Nintendo Switch.

- W marcu na platformie Steam dostępne będą dwa kolejne tytuły z portfolio wydawniczego Art Games Studio: Climbros i Pooplers. Naszym zdaniem są one doskonałą propozycją dla graczy, którzy lubią humorystyczno-rozrywkowe projekty. Na 10 marca zaplanowaliśmy premierę Climbors w wersji na komputery stacjonarne. To wspinaczkowo zręcznościowa gra z niezwykle ciekawym gameplay-em. – mówi Jakub Bąk, prezes Art Games Studio. – Z kolei od 12 marca na platformie Steam będzie dostępna nasza autorska gra – Pooplers. Kilka dni później, 20 marca, tytuł ten zadebiutuje także w wersji na  konsolę Nintendo Switch. Prace projektowe i programistyczne nad Pooplers i Climbros rozpoczęły się w ubiegłym roku – dodaje.

Pooplers to gra dostępna w trybie lokalny multiplayer, w którą jednocześnie mogą zagrać maksymalnie cztery osoby. Gracze przejmują kontrolę nad niesfornymi bobasami, którymi rywalizują między sobą lub grają wspólnie w jednej drużynie, w tzw. trybie co-op mode. Oprócz podstawowej rozgrywki dostępne są również takie tryby jak single player, rodzice kontra dzieci, piłka nożna czy obrona góry słodyczy przed Zoombies.

Climbros przeznaczona jest zarówno dla dzieci jak i dorosłych i podobnie jak w Pooplers może w nią zagrać do czterech graczy. Głównym zadaniem jest wspinaczka i pokonywanie napotkanych przeszkód w ściśle określonym czasie. Dodatkowej adrenaliny dostarcza konieczność podejmowania decyzji w tym samym momencie przez wszystkich graczy, zbyt szybka lub późna reakcja wpływa na dalszy przebieg rozgrywki.

- Jeśli trzy osoby grające w Climbros podskoczą jednocześnie i znajdą się poziom wyżej, a jeden z graczy się spóźni, wówczas pociągnie za sobą w dół wszystkie pozostałe osoby, co może wywołać wiele niespodziewanych i zabawnych reakcji. W naszej rozgrywce trzeba zwracać uwagę na to, aby wszystkie sterowane postacie były blisko siebie, ponieważ lina wspinaczkowa ma ograniczoną długość. Poprzez takie zabiegi chcemy pokazać, że mechanizmy w grze wcale nie muszą być skomplikowane, by uczynić ją wciągającą i emocjonującą  – mówi Jakub Bąk.

W najbliższych miesiącach Art Games Studio skoncentruje się na komercjalizacji swoich autorskich tytułów i zintensyfikowaniu działań marketingowych. Jednym z nadrzędnych celów studia jest także promocja i budowanie wewnętrznego działu wydawniczego oraz poszerzanie portfolio spółki o kolejne ciekawe projekty.



O Art Games Studio:

Art Games Studio S.A. zostało założone w 2017 r. Prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne. W swoim portfolio posiada takie gry jak: "Earthworms", „Escape Doodland”, "Bad Dream: Fever", „Unlucky 7” czy „When I Was Young (early access)”.

Spółka zadebiutowała na NewConnect w maju 2019 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania

Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.

Ochrona środowiska

Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.