Komunikaty PR

Art Games Studio ogłosił daty premier dwóch projektów wydawniczych

2020-03-05  |  09:13
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Chołuj
Inner Value

Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/

Art Games Studio, notowany na NewConnect producent i dystrybutor gier wideo, ogłosił daty nadchodzących premier dwóch projektów z portfolio wydawniczego. Climbros, autorstwa Toucan System, trafi do sprzedaży 10 marca. Dwa dni później zadebiutuje autorski tytuł Art Games Studio – Pooplers. Oba projekty będą dostępne w wersji na PC. Od 20 marca Pooplers doczeka się także konsolowego wydania na Nintendo Switch.

- W marcu na platformie Steam dostępne będą dwa kolejne tytuły z portfolio wydawniczego Art Games Studio: Climbros i Pooplers. Naszym zdaniem są one doskonałą propozycją dla graczy, którzy lubią humorystyczno-rozrywkowe projekty. Na 10 marca zaplanowaliśmy premierę Climbors w wersji na komputery stacjonarne. To wspinaczkowo zręcznościowa gra z niezwykle ciekawym gameplay-em. – mówi Jakub Bąk, prezes Art Games Studio. – Z kolei od 12 marca na platformie Steam będzie dostępna nasza autorska gra – Pooplers. Kilka dni później, 20 marca, tytuł ten zadebiutuje także w wersji na  konsolę Nintendo Switch. Prace projektowe i programistyczne nad Pooplers i Climbros rozpoczęły się w ubiegłym roku – dodaje.

Pooplers to gra dostępna w trybie lokalny multiplayer, w którą jednocześnie mogą zagrać maksymalnie cztery osoby. Gracze przejmują kontrolę nad niesfornymi bobasami, którymi rywalizują między sobą lub grają wspólnie w jednej drużynie, w tzw. trybie co-op mode. Oprócz podstawowej rozgrywki dostępne są również takie tryby jak single player, rodzice kontra dzieci, piłka nożna czy obrona góry słodyczy przed Zoombies.

Climbros przeznaczona jest zarówno dla dzieci jak i dorosłych i podobnie jak w Pooplers może w nią zagrać do czterech graczy. Głównym zadaniem jest wspinaczka i pokonywanie napotkanych przeszkód w ściśle określonym czasie. Dodatkowej adrenaliny dostarcza konieczność podejmowania decyzji w tym samym momencie przez wszystkich graczy, zbyt szybka lub późna reakcja wpływa na dalszy przebieg rozgrywki.

- Jeśli trzy osoby grające w Climbros podskoczą jednocześnie i znajdą się poziom wyżej, a jeden z graczy się spóźni, wówczas pociągnie za sobą w dół wszystkie pozostałe osoby, co może wywołać wiele niespodziewanych i zabawnych reakcji. W naszej rozgrywce trzeba zwracać uwagę na to, aby wszystkie sterowane postacie były blisko siebie, ponieważ lina wspinaczkowa ma ograniczoną długość. Poprzez takie zabiegi chcemy pokazać, że mechanizmy w grze wcale nie muszą być skomplikowane, by uczynić ją wciągającą i emocjonującą  – mówi Jakub Bąk.

W najbliższych miesiącach Art Games Studio skoncentruje się na komercjalizacji swoich autorskich tytułów i zintensyfikowaniu działań marketingowych. Jednym z nadrzędnych celów studia jest także promocja i budowanie wewnętrznego działu wydawniczego oraz poszerzanie portfolio spółki o kolejne ciekawe projekty.



O Art Games Studio:

Art Games Studio S.A. zostało założone w 2017 r. Prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne. W swoim portfolio posiada takie gry jak: "Earthworms", „Escape Doodland”, "Bad Dream: Fever", „Unlucky 7” czy „When I Was Young (early access)”.

Spółka zadebiutowała na NewConnect w maju 2019 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.