Blockchain Lab S.A. przyspiesza soft launch dwóch gier „Taffy: Feed the Kitty” o
Blockchain Lab S.A. (wkrótce BTC Studios) już w tym tygodniu udostępni w formule soft launch kolejne dwie gry mobilne ze swojego portfolio. Od 9 kwietnia „Taffy: Feed the Kitty” oraz „Sadie Sparks’ Magic Match” będą mogli pobrać użytkownicy urządzeń mobilnych z systemem Android oraz iOS. Debiut gier obejmie Polskę oraz Litwę, Łotwę i Estonię. Obie gry będą działały w modelu free-to-play.
Oficjalna premiera obu tytułów planowana jest w przypadku „Taffy: Feed the Kitty” na maj 2020 r., z kolei „Sadie Sparks’ Magic Match” ma być dostępnie globalnie w czerwcu 2020 r. To już kolejny w tym roku debiuty gier mobilnych od Blockchain Lab w formule soft launch – na początku marca br. spółka dała graczom z Polski i Irlandii możliwość pobierania gry Overlords: Empires at War. Zgodnie z ogłoszonymi prognozami Blockchain Lab S.A. zamierza w tym roku zwiększyć przychody do 10 239 180 PLN, natomiast w 2024 r osiągnąć przychody rzędu 78 mln PLN i zyski netto przekraczające 23 mln PLN. Spółka zakłada również systematyczny wzrost liczby użytkowników swoich produkcji. W tym roku spółka prognozuje 418 900 użytkowników przy 6 opublikowanych grach, natomiast w 2024 r. społeczność przekraczającą 1,3 mln użytkowników przy portfolio obejmującym 12 gier.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów naszego pierwszego soft launchu, dlatego trzymamy się tego modelu. Zwłaszcza, że obecna sytuacja zarówno na poziomie globalnym jak i lokalnym sprzyja wzmożonemu zainteresowaniu grami. Z racji osiągniecia odpowiedniego stadium produkcyjnego, nie zamierzamy wstrzymywać przygotowanych tytułów i udostępnić je społeczności dużo wcześniej. Tym bardziej, że grupą docelową naszych gier mobilnych są najmłodsi, dla których zbliżający się okres świąteczny, połączony z obowiązkową izolacją, będzie z pewnością dużym wyzwaniem pod względem organizacji czasu wolnego. Poza tym w naszych grach staramy się zawierać treści edukacyjne pomocne w dobie epidemii i tak np. w Sadie Sparks’ Magic Match będziemy przypominali o konieczności mycia rąk – mówi Jarosław Zeisner, członek zarządu Blockchain LAB S.A.
Linki do pobrania:
Sadie Sparks Magic Match Google Play:
https://track.tenjin.io/v0/click/bNWnZcqKOVvt8y3aC0Im1S
Sadie Sparks Magic Match App Store:
https://track.tenjin.io/v0/click/QMYk5Rc1949EhX1xPTeOG
Taffy: Feed The Kitty App Store
https://track.tenjin.io/v0/click/d1EYFFNNlVfxH1gOnKgBZx
Taffy: Feed The Kitty Google Play:
https://track.tenjin.io/v0/click/dQHi2OhbdhbS68Ph0kl4Wo

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.