Capital Market Week Online – największe wydarzenie wiosny na rynku kapitałowym!
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Ponad 3,5 tysiąca osób uczestniczyło w pierwszej edycji Capital Market Week Online – największym wydarzeniu giełdowym tej wiosny na polskim rynku kapitałowym. Przez pięć dni swoje modele biznesowe, plany i perspektywy rozwoju przedstawiło 18 spółek działających w branży gamingowej, IT i ochrony zdrowia. Event skierowany był głównie do inwestorów oraz przedstawicieli mediów finansowych. Pomysłodawcą konferencji jest agencja relacji inwestorskich – Inner Value. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Strefa Inwestorów.
Capital Market Week Online to cykl spotkań w formie webinarów, które odbywały się w dniach 20-24 kwietnia. Rejestracji do udziału w wydarzeniu dokonało ponad 100 przedstawicieli inwestorów instytucjonalnych, domów maklerskich i innych instytucji finansowych, a wystąpienia spółek śledziło ponad 20 przedstawicieli mediów redakcji finansowych. – Okres pandemii dotknął wszystkie branże, w tym również firmy zajmujące się relacjami inwestorskimi. Zainteresowanie zorganizowanym przez nas wydarzeniem bardzo mocno przerosło nasze oczekiwania, a liczba 3,5 tys. unikalnych użytkowników, którzy odwiedzili spotkania ze spółkami jest imponująca – mówi Wojciech Iwaniuk, prezes agencji Inner Value.
W wydarzeniu skierowanym głównie do inwestorów indywidualnych oraz przedstawicieli TFI, VC, PE, domów maklerskich i mediów uczestniczyło 18 innowacyjnych spółek notowanych na giełdzie oraz przyszłych debiutantów, wśród nich – Movie Games, R22, Wealthon Fund, SimFabric, VARSAV Game Studios, CI Games, Cherrypick Games, Legimi, Draw Distance, Carbon Studio, OVID Works, INC, PlayWay, Play2Chill, Skinwallet, Scope Fluidics, Infoscan oraz MedApp. Formuła spotkań zakładała półgodzinną prezentację spółki, a następnie sesję pytań i odpowiedzi.
- Po rozmowach i pozytywny odbiorze zarówno ze strony inwestorów jak i spółek możemy śmiało stwierdzić, że zakończyła się pewna epoka relacji inwestorskich na polskim rynku kapitałowym. Kontakt za pośrednictwem webinarów i wideokonferencji mocno ograniczy potrzebę bezpośrednich spotkań – komentuje Wojciech Iwaniuk.
Największym zainteresowaniem cieszyły się spotkania z prezesem Grupy PlayWay – Krzysztofem Kostowskim oraz przedstawicielami Scope Fluidics – prezesem zarządu Piotrem Garsteckim i członkiem zarządu – Szymonem Rutą. W prezentacjach tych spółek wzięło udział ok. 500 uczestników.
Organizatorem Capital Market Week Online jest agencja relacji inwestorskich Inner Value. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Strefa Inwestorów. Wkrótce odbędą się kolejne edycje konferencji.
O Inner Value:
Inner Value to wiodąca agencja relacji inwestorskich w Polsce, która oferuje kompleksowe usługi z zakresu komunikacji finansowej i korporacyjnej z inwestorami i przedstawicielami mediów. Przez 10 lat działalności zrealizowała projekty z zakresu relacji inwestorskich i public relations dla ponad 200 spółek, zarówno z tradycyjnych, jak i innowacyjnych branż oraz współpracowała przy największych ofertach publicznych w regionie. Aktualnie obsługuje ok. 50 firm notowanych na GPW i NewConnect. Dwa lata pod rząd Inner Value otrzymało najważniejszą nagrodę w branży PR/IR – Złoty Spinacz w kategorii Relacje inwestorskie i PR Finansowy – za wsparcie komunikacyjne IPO LiveChat Software i Selvita.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.