Komunikaty PR

Carbon Studio wprowadza na rynek Mindset - premiera 29 czerwca

2023-06-16  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Uznany deweloper gier VR – Carbon Studio SA – zaprezentował pierwsze materiały ze swojego najnowszego projektu wydawniczego. Mindset, bo o nim mowa, to gra logiczna VR z elementami łamigłówek. Tytuł oferuje nieosiągalny dotąd poziom immersji i interaktywności oraz wykorzystuje zaawansowaną technologię śledzenia rąk. Projekt docelowo trafi na większość wiodących platform VR, w pierwszej kolejności na Meta Quest 2 – premiera już 29 czerwca br. Cena detaliczna gry w dystrybucji cyfrowej ustalona została na 9,99 USD.

- Pierwotnie gra znana pod tytułem Dreamo ukazała się w wersji PC na platformie Steam, natomiast plan wydawniczy od początku zakładał przeniesienie jej do świata wirtualnej rzeczywistości. Po konsultacjach z partnerami i właścicielami platform sprzedażowych, zdecydowaliśmy się wykorzystać główne założenia projektowe i przenieść grę na Meta Quest 2 - mówi Błażej Szaflik, Prezes Zarządu Carbon Studio.

W ramach prowadzonego projektu, Carbon Studio koncentrowało się przede wszystkim na części związanej z zagadkami logicznymi, a sposób ich działania jest doskonały do obsługi gry za pomocą gestów rąk.

- Aktywnie rozważamy potencjał przeniesienia Mindset także na inne platformy VR, jak również jesteśmy podekscytowani możliwością wprowadzenia trybu rozszerzonej rzeczywistości. – mówi Karolina Koszuta, współzałożycielka Carbon Studio. – Rynek VR dynamicznie się rozwija, a pojawienie się nowych urządzeń, tj. nadchodzące gogle VR od Apple, otwiera przed nami wiele nowych możliwości. Przyszłość wydaje się niezwykle obiecująca. – dodaje.

Mindset został zapowiedziany podczas Upload VR Showcase Summer 2023 i będzie dostępny na Meta Quest 2 od 29 czerwca 2023 r.

Mindset to produkt łączący wymagające zagadki, unikalną oprawę graficzną, nieoczywistą historię rozgrywającą się w ludzkiej podświadomości oraz mnóstwo mechanik opartych na ruchu dłońmi, grawitacji i ogólnej fizyce. Celem rozgrywki jest sprawne i jak najlepsze rozwiązanie dziesiątek zróżnicowanych zagadek w kształcie sześcianu, z wieloma sposobami ich rozwiązania. By rozgrywka była jeszcze ciekawsza, do gry dodano wymagający tryb wyzwań, wymuszający u gracza  umiejętność szybkiej dedukcji oraz zręczności.

Grę cechuje także zaawansowany system śledzenia dłoni, który w szybki sposób umożliwia aktywację, łączenie i przesuwanie szeregu kombinacji za pomocą dłoni. Dzięki temu realizm w grze jeszcze lepiej odczuwalny.

Wśród osób współtworzących ww. tytuł VR jest Aleksander Caban, drugi założyciel Carbon Studio, który skupił się  przy projekcie na potencjale sterowania gestami. – W Carbon Studio nieustannie testujemy i eksplorujemy nowe technologie, aby przekształcić je w unikalne doświadczenia dla graczy. Sterowanie gestami, które zastosowaliśmy w Mindset, to tylko początek. Wierzymy, że ta technologia ma ogromny potencjał i może zrewolucjonizować sposób, w jaki doświadczamy gry. – komentuje Aleksander Caban.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto Biuro prasowe
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca
Giełda Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.
2024-08-09 | 11:00

Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.

Warszawski deweloper koncentruje się na najnowszej grze Angst: A Tale of Survival Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, wypracował w pierwszej połowie 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Kosmiczne śmieci są coraz większym problemem. Ich obecność na orbicie generuje znaczne koszty

Liczba kosmicznych odpadów stale rośnie. Ich źródłem są obiekty, które zostały wysłane w kosmos, zakończyły misję lub uległy rozpadowi. Krążące w przestrzeni kosmicznej fragmenty tych obiektów stwarzają ryzyko kolizji z tymi, które są obecnie eksploatowane. Unikanie takich zdarzeń wiąże się z koniecznością ponoszenia wydatków na monitoring zagrożeń czy zwiększeniem zużycia paliwa poprzez obieranie niekolizyjnych kursów. Jednym ze sposobów na zmniejszenie tego problemu jest wydłużenie eksploatacji obiektów poprzez ich tankowanie na orbicie. Polacy pracują nad taką technologią.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.