Komunikaty PR

Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.

2024-08-09  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Warszawski deweloper koncentruje się na najnowszej grze Angst: A Tale of Survival

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, wypracował w pierwszej połowie 2024 roku 1,4 mln zł przychodów ze sprzedaży. Najważniejszą zmianą w tym czasie była aktualizacja strategii. Zgodnie z jej założeniami Cherrypick Games zajmie się produkcją gier z segmentu premium, które będą mogły zostać wydane na wiele platform sprzętowych, nie tylko urządzenia mobilne, ale także komputery PC oraz konsole. Aktualnie spółka koncentruje się na produkcji największego w historii projektu – Angst: A Tale of Survival (nazwa kodowa: Projekt Papillon). Gra ma być unikalnym połączeniem gatunków survival i roguelite.

- W lipcu opublikowaliśmy pierwszy trailer „Angst”, a jeszcze w tym miesiącu opublikujemy gameplay trailer oraz będziemy mieli gotowy vertical slice, który będziemy pokazywali na targach gamescom. To kluczowe elementy w naszej kampanii promocyjnej gry, a także w rozmowach z potencjalnymi wydawcami - mówi Marcin Kwaśnica, prezes zarządu Cherrypick Games. Zgodnie z planami nowa gra Cherrypick może trafić do graczy najpierw w formule early access na Steam już na początku przyszłego roku, a następnie zadebiutować na innych platformach.

Angst: A Tale of Survival to pierwsza produkcja w historii warszawskiego studia, która jest projektowana z myślą o kilku platformach. Ma ją wyróżniać zarówno gameplay – połączenie mechanik gry survivalowej i roguelite, jak i oryginalna oprawa graficzna. Gry multiplatformowe premium są kluczowym elementem zaktualizowanej strategii Spółki zgodnie, z którą Cherrypick Games zamierza produkować gry, na takie platformy jak Steam, Epic Games Store, Nintendo Switch, PlayStation i Xbox.

- Chcemy wykorzystać nasze doświadczenie w produkcji jakościowych i wymagających tytułów oraz znacząco rozszerzyć kanały sprzedaży naszych tytułów. Robimy ruch wyprzedzający, nie chcemy być zależni jedynie od rynku mobile, który po dużej konsolidacji ma coraz większe bariery wejścia, a akwizycja użytkowników jest coraz droższa. W dalszym ciągu jednak będziemy kontynuowali współpracę z dużymi partnerami, jak Apple, z którym wydaliśmy grę “Kingdoms: Merge & Buildw modelu subskrypcyjnym - podsumowuje Marcin Kwaśnica.

W pierwszej połowie 2024 roku przychody Cherrypick Games wyniosły 1,4 mln zł wobec 3,5 mln zł w porównaniu r/r. Spadek ten wynika przede wszystkim z braku nowych premier w raportowanym okresie. Większość przychodów Spółki jest efektem współpracy z firmą Apple. Od stycznia do czerwca br.  Cherrypick Games zanotowała 338 tys. zł straty netto wobec 2,3 mln zł zysku w roku ubiegłym.

***

O Cherrypick Games: Warszawskie studio Cherrypick Games zostało założone w 2014 roku przez weteranów branży gier: Marcina Kwaśnicę i Michała Sroczyńskiego. Misją spółki jest tworzenie produktów najwyższej jakości, przyjaznych dla graczy i wyróżniających się warstwą wizualną. Najbardziej znane produkcje spółki to m.in.: My Hospital, My Spa Resort, Kingdoms: Merge & Build dostepna w modelu subskrypcyjnym Apple Arcade.

W 2017 roku Cherrypick Games zadebiutowała na rynku NewConnect.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.