Cooking Simulator VR grą roku VR platformy Steam 2021!
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Produkcja Cooking Simulator VR z portfolio Big Cheese Studio – notowanego na głównym rynku GPW w Warszawie producenta gier wideo – zdobyła nagrodę gry roku VR platformy Steam 2021. Jest to pierwsze takie wyróżnienie gry VR w historii polskiego gamedevu. Wkrótce spółka planuje wydanie kolejnych wersji, w tym na największą platformę VR Oculus Quest.
- Cooking Simulator VR dostał najwyższe możliwe wyróżnienie platformy Steam. Jest to pierwsza w historii polskiego gamedevu nagroda gry roku na VR, a druga nagroda dla gry roku po Wiedźminie 3. Bardzo dziękujemy za tak fantastyczny odbiór przez graczy naszej VR-owej odsłony tego projektu. Konkurencja była ogromna, o miano najlepszej gry VR 2021 roku ubiegały się także Sniper Elite VR, Medal of Honor, czy Blair Witch VR Edition – mówi Łukasz Dębski, prezes zarządu Big Cheese Studio.
Projekt Cooking Simulator VR zadebiutował 29 lipca 2021 roku, jest to najlepszy debiut oraz najlepiej sprzedająca sie gra VR z całej grupy PlayWay.
Gra od początku wyróżniała się wysoką jakością (oceny bardzo pozytywne powyżej 80%). Za port gry odpowiada Studio GameBoom VR, które wraz z Big Cheese Studio przygotowało jedną z najlepiej ocenianych gier VR na platformie Steam.
W najbliższym czasie gra doczeka się także wersji na kolejne platformy, tym samym zwiększając potencjał sprzedażowy tytułu, w pierwszym półroczu planowany jest debiut wersji na platformę Oculus Quest oraz PS VR, co zdaniem zarządu przełoży się na jeszcze lepszą sprzedaż tytułu.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z doboru partnera, jakim jest GameBoom VR do portu na VR. Oceny, wolumen sprzedaży, czy teraz nagroda gry roku VR platformy Steam, to wspólna prawie 2- letnia praca nad projektem. Technologia VR przynosi nowe możliwości w wielu dziedzinach naszego życia, także w branży gier wideo. Chcemy podążać za trendami, szykujemy więc dla fanów wersję VR kompatybilną z popularnymi goglami Oculus Quest. Niebawem podamy więcej szczegółów. Liczymy, że wersja na Oculus Quest będzie miała znaczący wpływ na wolumen sprzedaży oraz przychody w kolejnych okresach, jest to platforma, która ma prawie 50% udziałów w rynku VR. Dodatkowo szacuje się, że sprzedaż Oculus Quest w 2022 roku może wynieść 18-20 mln zestawów VR – dodaje prezes zarządu Big Cheese Studio.
Cooking Simulator to sprzedażowy hit z portfolio produkcyjnego Big Cheese Studio. Po raz pierwszy tytuł został wydany na PC w 2019 roku. Jest to najlepiej oceniana gra o tematyce kulinarnej na platformie Steam. Średni czas rozgrywki wynosi 74 minuty. Projekt dostępny jest również w wersji na Nintendo Switch, Xbox One i PlayStation 4. Gra jest regularnie rozwijana poprzez udostępnianie płatnych i bezpłatnych dodatków. Do tej pory twórcy gry udostępnili 9 dodatków tematycznych, m.in. Oktoberfest, Halloween, Modern Kitchen, czy SUPERHOT oraz 4 płatne – Cooking with Food Network, Cakes and Cookies, Pizza oraz Shelter.
Do tej pory wolumen podstawowej wersji tytułu przekroczył 700 tys. egz., a wraz z dodatkami 1,1 mln.
Zespół Big Cheese Studio pracuje obecnie nad 3 nowymi, autorskimi grami. Środki na ich realizację pochodzą z przeprowadzonej w 2021 roku pierwszej oferty publicznej, w ramach której do spółki wpłynęła kwota 4,7 mln zł.
Karta Steam Cooking Simulator VR: https://tiny.pl/95s5j
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.