Crimen - Mercenary Tales na Meta Quest 2 i Pico już dziś!
Już dziś o godz. 19.00 swoją premierę na Meta Quest 2 i Pico ma Crimen - Mercenary Tales – najnowsza propozycja od notowanej na NewConnect spółki Carbon Studio. Emocjonujący slasher zabierze graczy w osiem pełnych przygód historii, poznanych z perspektywy wielu bohaterów, w tym m.in. łowcy wampirów czy złodzieja. Rozrywkę wzbogaca ciekawa oprawa graficzna w stylu komiksowym. Zarząd Carbon Studio, z uwagi na konsekwentnie rosnącą liczbę użytkowników sprzętu VR, liczy że debiutująca gra zostanie ciepło przyjęta przez graczy i osiągnie oczekiwane wyniki sprzedażowe.
- Już dziś odbędzie się premiera jednej z naszych tegorocznych premier. O godz. 19.00 w ręce użytkowników Meta Quest 2 oraz Pico trafi Crimen - Mercenary Tales. – mówi Błażej Szaflik, prezes zarządu w Carbon Studio S.A. – Gra dostarczy fascynującą rozgrywkę opartą na przeróżnych baśniowych przygodach. Liczymy więc na spore zainteresowanie i pozytywne oceny graczy, wierząc że projekt ma szansę stać się kolejnym polskim longsellerem.
Już dzisiaj od godziny 19.00 gracze będą mogli zagrać w najnowszy slasher od Carbon Studio. Premierę poprzedzała akcja promocyjna tytułu, w ramach której twórcy udostępnili materiały z gry, w tym trailer projektu.
Crimen - Mercenary Tales to pierwszoosobowa gra VR typu slasher, której akcja rozgrywa się w XVII-wiecznej Europie. Grę wyróżnia możliwość wcielenia się w różnorodne postacie i humorystyczny styl walki przeciwko hordom przeciwników, a gracze mogą cieszyć się aż ośmioma różnymi przygodami.
- Crimem jest z pewnością wyjątkowym projektem. Tytuł charakteryzuje się krwawą akcją arcade slasher, która wyróżnia nas spośród konwencjonalnych gier VR opartych na fizyce. Do tego gra posiada bogatą i inspirowaną komiksową grafikę, a także nietypową oprawę muzyczną, bowiem poszczególne etapy rozgrywki wzbogaca słowiańska muzyka ludowa. Liczymy, że gracze docenią unikalność naszego najnowszego tytułu, co przełoży się na jego sprzedaż. – dodaje Aleksander Caban.
Carbon Studio ma już na swoim koncie kilka ciekawych i rozpoznawalnych tytułów. Jednym z ogólnoświatowych hitów jest gra The Wizards – Dark Times. Projekt od premiery cieszy się niesłabnącą popularnością, zarówno wśród graczy PC VR jak i entuzjastów gogli Meta Quest.
Rynek gier VR nieustannie się rozwija. Oczekuje się, że skumulowany roczny wskaźnik wzrostu rynku gier na urządzenia wirtualnej rzeczywistości (VR) w latach 2021–2026 wyniesie aż 33 proc. - wynika z raportu Research and Markets.
O Carbon Studio SA:
Carbon Studio to notowany na NewConnect pionier na polskim i europejskim rynku w dziedzinie developmentu gier dedykowanych technologii VR. Studio powstało w 2015 roku. Podstawową działalnością spółki jest tworzenie i wydawanie gier dedykowanych wiodącym platformom VR: Steam VR, Oculus, HTC, PlayStation VR, Microsoft VR. Carbon Studio ma także status wydawcy Sony PlayStation i Microsoft Xbox. Jednocześnie Studio rozwija swoją działalność w obszarze technologii Metaverse.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania
Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.