Dadelo S.A. otworzyło kolejny salon rowerowy i stawia na dalszą ekspansję
Dadelo S. A.
Podleśna 17
85-145 Bydgoszcz
pr|dadelo.pl| |pr|dadelo.pl
607 758 657
https://ir.dadelo.pl/
Wrocławska Aleja Bielany z nową ciekawą powierzchnią zakupową
Na lokalizację tej nowoczesnej przestrzeni zakupowej wybrana została dobrze znana wszystkim wrocławianom Aleja Bielany. Salon CentrumRowerowe.pl zajmie powierzchnię niemal 3000 m2.
Na tym obszarze wszyscy amatorzy jazdy na rowerze będą mogli znaleźć, poza obszerną ofertą produktową, ścieżkę rowerową do testowania wszystkich typów rowerów, profesjonalny serwis rowerowy, strefę Click&Collect, a nawet wygodną strefę relaksu dla dorosłych i dzieci. Całość, podobnie jak w warszawskim salonie znajdującym się w CH Okęcie Park, przy Al. Krakowskiej w Warszawie, opracowana została ze szczególnym nastawieniem na consumer experience.
Rozwój modelu omnichannel i dalsza ekspansja
Z naszych dotychczasowych doświadczeń wynika, że unikalny w skali naszego kraju format takiego sklepu doskonale sprawdza się w Polsce. Świadczyć mogą o tym chociażby liczby klientów odwiedzających salon w Warszawie – mówi Jacek Zieziulewicz, Dyrektor Handlowy Dadelo S.A. – Widzimy wyraźne efekty synergii pomiędzy kanałami sprzedaży online i offline. Dlatego też będziemy rozwijać naszą strategię omnichannelową.
Ważnym punktem tej strategii jest rozwiązanie technologiczne dające możliwość synchronizacji cen w obu kanałach sprzedaży. Klienci mogą mieć pewność, że zapłacą tyle samo za produkty w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym. Dzięki technologii NFC i skanowania kodów QR klienci sklepu dostają pełną informację o produktach znajdujących się w ofercie sklepu.
Uruchomienie salonu we Wrocławiu jest częścią długofalowego planu, który zakłada rozbudowanie sieci CentrumRowerowe.pl do 7 sklepów zlokalizowanych w największych polskich miastach.
Dadelo S.A. liderem na rynku rowerowym
Od lat spółka Dadelo S.A. potwierdza swoją pozycję na rynku rowerowym, która jest solidnym fundamentem do realizowania strategii rozwoju opartej na wzroście udziału w rynku rowerowym oraz budowaniu sieci stacjonarnych sklepów pod marką CentrumRowerowe.pl. Wyróżnikiem spółki jest silna i wydajna logistyka, dzięki której ponad 95% zamówień trafia do klientów w ciągu 24 godzin. Dodatkowo nowoczesne zaplecze IT, efektywny marketing oraz rozbudowa oferty produktowej (około 45tys. SKU) pozwalają realizować coroczne założenia finansowe, które przekładają się na wzrosty w przychodach rok do roku. Według oficjalnych danych liczba użytkowników CentrumRowerowe.pl wynosiła już 6,5 mln. W minionym roku obsłużono prawie 400 tys. zamówień, co w okresie 9 miesięcy dało ponad 117 mln zł przychodu ze sprzedaży produktów. W tym okresie przychody Dadelo wzrosły o 65,4% w stosunku do roku ubiegłego.
Na wiarygodność spółki, jako partnera biznesowego wpływa również fakt, że jest ona częścią Grupy Kapitałowej Oponeo.pl S.A., która od ponad 20 lat utrzymuje pozycję lidera internetowej sprzedaży opon w Polsce. Możliwość korzystania na co dzień z bogatego know how Oponeo.pl S.A., daje pozytywne efekty prowadzonych działań, które potwierdzają statystyki.
__________
Sklep rowerowy CentrumRowerowe.pl znajduje się w:
Aleja Bielany II
ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie.
Spółka Dadelo S.A. specjalizuje się w sprzedaży rowerów, akcesoriów i części rowerowych. Platformę CentrumRowerowe.pl oraz stacjonarny salon rowerowy w Warszawie, przez które prowadzona jest dystrybucja, codziennie odwiedzają tysiące osób. Pracownicy Spółki to nie tylko specjaliści w swoich dziedzinach, ale również pasjonaci kolarstwa, którzy o rowerach wiedzą wszystko. Poza sprzedażą jak najszerszej oferty produktów, Dadelo stara się również codziennie edukować i pomagać w zakresie rowerowej wiedzy.
Adres kontaktowy: pr@dadelo.pl
DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
MediSensonic przygotowuje się do procesu certyfikacji dla Touchwave’
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”
Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Prawo
Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur
Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.
Transport
Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry
W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie. – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.