Dadelo S.A. otworzyło kolejny salon rowerowy i stawia na dalszą ekspansję
Dadelo S. A.
Podleśna 17
85-145 Bydgoszcz
pr|dadelo.pl| |pr|dadelo.pl
607 758 657
https://ir.dadelo.pl/
Wrocławska Aleja Bielany z nową ciekawą powierzchnią zakupową
Na lokalizację tej nowoczesnej przestrzeni zakupowej wybrana została dobrze znana wszystkim wrocławianom Aleja Bielany. Salon CentrumRowerowe.pl zajmie powierzchnię niemal 3000 m2.
Na tym obszarze wszyscy amatorzy jazdy na rowerze będą mogli znaleźć, poza obszerną ofertą produktową, ścieżkę rowerową do testowania wszystkich typów rowerów, profesjonalny serwis rowerowy, strefę Click&Collect, a nawet wygodną strefę relaksu dla dorosłych i dzieci. Całość, podobnie jak w warszawskim salonie znajdującym się w CH Okęcie Park, przy Al. Krakowskiej w Warszawie, opracowana została ze szczególnym nastawieniem na consumer experience.
Rozwój modelu omnichannel i dalsza ekspansja
Z naszych dotychczasowych doświadczeń wynika, że unikalny w skali naszego kraju format takiego sklepu doskonale sprawdza się w Polsce. Świadczyć mogą o tym chociażby liczby klientów odwiedzających salon w Warszawie – mówi Jacek Zieziulewicz, Dyrektor Handlowy Dadelo S.A. – Widzimy wyraźne efekty synergii pomiędzy kanałami sprzedaży online i offline. Dlatego też będziemy rozwijać naszą strategię omnichannelową.
Ważnym punktem tej strategii jest rozwiązanie technologiczne dające możliwość synchronizacji cen w obu kanałach sprzedaży. Klienci mogą mieć pewność, że zapłacą tyle samo za produkty w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym. Dzięki technologii NFC i skanowania kodów QR klienci sklepu dostają pełną informację o produktach znajdujących się w ofercie sklepu.
Uruchomienie salonu we Wrocławiu jest częścią długofalowego planu, który zakłada rozbudowanie sieci CentrumRowerowe.pl do 7 sklepów zlokalizowanych w największych polskich miastach.
Dadelo S.A. liderem na rynku rowerowym
Od lat spółka Dadelo S.A. potwierdza swoją pozycję na rynku rowerowym, która jest solidnym fundamentem do realizowania strategii rozwoju opartej na wzroście udziału w rynku rowerowym oraz budowaniu sieci stacjonarnych sklepów pod marką CentrumRowerowe.pl. Wyróżnikiem spółki jest silna i wydajna logistyka, dzięki której ponad 95% zamówień trafia do klientów w ciągu 24 godzin. Dodatkowo nowoczesne zaplecze IT, efektywny marketing oraz rozbudowa oferty produktowej (około 45tys. SKU) pozwalają realizować coroczne założenia finansowe, które przekładają się na wzrosty w przychodach rok do roku. Według oficjalnych danych liczba użytkowników CentrumRowerowe.pl wynosiła już 6,5 mln. W minionym roku obsłużono prawie 400 tys. zamówień, co w okresie 9 miesięcy dało ponad 117 mln zł przychodu ze sprzedaży produktów. W tym okresie przychody Dadelo wzrosły o 65,4% w stosunku do roku ubiegłego.
Na wiarygodność spółki, jako partnera biznesowego wpływa również fakt, że jest ona częścią Grupy Kapitałowej Oponeo.pl S.A., która od ponad 20 lat utrzymuje pozycję lidera internetowej sprzedaży opon w Polsce. Możliwość korzystania na co dzień z bogatego know how Oponeo.pl S.A., daje pozytywne efekty prowadzonych działań, które potwierdzają statystyki.
__________
Sklep rowerowy CentrumRowerowe.pl znajduje się w:
Aleja Bielany II
ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie.
Spółka Dadelo S.A. specjalizuje się w sprzedaży rowerów, akcesoriów i części rowerowych. Platformę CentrumRowerowe.pl oraz stacjonarny salon rowerowy w Warszawie, przez które prowadzona jest dystrybucja, codziennie odwiedzają tysiące osób. Pracownicy Spółki to nie tylko specjaliści w swoich dziedzinach, ale również pasjonaci kolarstwa, którzy o rowerach wiedzą wszystko. Poza sprzedażą jak najszerszej oferty produktów, Dadelo stara się również codziennie edukować i pomagać w zakresie rowerowej wiedzy.
Adres kontaktowy: pr@dadelo.pl

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.