DO OK SA stawia na rozwój współpracy międzynarodowej
Inner Value
Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/
DO OK SA, notowana na NewConnect firma specjalizująca się w konsultingu IT i dostarczaniu kompleksowych usług programistycznych, nawiązała w lipcu współpracę z trzema nowymi podmiotami zagranicznymi. Szacowana wartość zamówień z kontraktów wynosi 900 tys. euro. Pozyskanie nowych klientów jest efektem rozszerzenia oferty konsultingowej w spółce – w tym przypadku chodzi o warsztaty Value-Focused, Event Storming & Discovery, inwestycji w rozwiązania własne, a także zwiększonej obecności firmy na rynku międzynarodowym.
- W lipcu nawiązaliśmy współpracę z trzema międzynarodowymi firmami ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, z Finlandii oraz Wielkiej Brytanii. Kontrakty są efektem naszej nowej oferty konsultingowej – warsztatów Value-Focused, Event Storming & Discovery. Realizacja poszczególnych projektów dotyczy branż eventowo-hotelarskiej, FinTech oraz świadczącej usługi integracyjne dla transportu. Szacujemy, że łączna wartość zamówień z pozyskanych kontraktów może wynieść ponad 900 tys. euro, w zależności od stopnia zaawansowania poszczególnych działań i nakładu pracy – mówi Dmitrij Żatuchin, prezes i założyciel DO OK. – Tworzenie produktów i usług zorientowanych na klienta to inwestycja, która nierzadko przekłada się na długofalową współpracę. Liczymy, że tak będzie w tym przypadku – dodaje.
Największe przychody wygenerować może projekt innowacyjnego produktu – terminala i platformy dla płatności zbliżeniowych, który realizowany będzie dla firmy z branży FinTech z siedzibą w Finlandii. Poszczególne etapy prac zakładają opracowanie m.in. studium wykonalności, demo, oraz MVP (Minimal Viable Product), podstawowej wersji produktu, która spełnia kluczowe funkcjonalności. Rozpoczęcie prac programistycznych nastąpi jesienią br.
DO OK zajmie się również stworzeniem systemu wspomagającego planowanie projektów inwestycji kolejowych. Projektanci DO OK stworzą aplikację, która pozwoli zespołowi klienta w intuicyjny i wygodny sposób tworzyć dokumenty i schematy kolejowe. Obecnie zabudżetowane jest drugie stadium współpracy – product design wraz z analizą biznesową. Spółka zakłada, że rozpoczęcie developmentu nastąpi za dwa miesiące.
DO OK nawiązał także współpracę z firmą z branży eventowo-hotelarskiej z siedzibą w Dubaju, której zakres i budżet wycenione zostały na kwotę ponad 110 tys. euro.
- Właściwe zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów na rynkach zagranicznych to nasz priorytet – mówi prezes DO OK. – Celem spółki w nadchodzących miesiącach jest rozwój przedstawicielstw zagranicznych, które pozwolą na lepsze zrozumienie potrzeb klientów spoza Polski i większą integrację projektów na rynku międzynarodowym. W lipcu tego roku otworzyliśmy nowe biuro spółki – tym razem w Tallinnie. Z uwagi na rosnące zapotrzebowanie klientów planujemy również pozyskanie partnerów do współpracy w Norwegii, Danii oraz Finlandii oraz zwiększenie liczby specjalistów odpowiedzialnych za rozwoju biznesu w Holandii – podsumowuje Dmitrij Żatuchnin.
W ostatnich miesiącach DO OK koncentruje się na budowaniu pozycji eksperckiej w oparciu o wybrane metodyki warsztatowe. Firma nie ogranicza się jedynie do dostarczania usług consultingowych, czy wytwarzania oprogramowania, ale także staje się partnerem do rozwijania biznesu w oparciu o posiadaną technologię. Przykładem może być rozwiązanie IoT Cloud – DoConnect – które ma przyczynić się do szybkiej transformacji firm produkujących osprzęt urządzeń niepodłączonych do chmury i tym samym umożliwić zdalną obsługę.
O spółce:
DO OK SA to spółka działająca od 10 lat w branży IT. Od 2017 roku akcje firmy są notowane na rynku NewConnect. Głównym obszarem działalności DO OK są projekty consultingowe, utrzymanie produktu oraz projektowanie i wytwarzanie dedykowanego oprogramowania. Firma koncentruje się na współpracy z klientami z takich branż jak logistyka, technologia medyczna, energetyka i zasoby, edukacja oraz finanse. Kluczowe rynki, na których oferuje swoje rozwiązania to Holandia, Polska, kraje DACH, Estonia, Norwegia i Finlandia. Biura DO OK są zlokalizowane we Wrocławiu, Zielonej Górze, Amsterdamie i Tallinnie. Poszukując rozwiązań dla swoich partnerów biznesowych spółka dużą uwagę przywiązuje do kwestii związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. DO OK od dwóch lat jest aktywnym członkiem i współzałożycielem stowarzyszenia SoDA (Software Development Association Poland).

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.