Komunikaty PR

DO OK SA stawia na rozwój współpracy międzynarodowej

2020-07-30  |  08:47
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Chołuj
Inner Value

Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/

DO OK SA, notowana na NewConnect firma specjalizująca się w konsultingu IT i dostarczaniu kompleksowych usług programistycznych, nawiązała w lipcu współpracę z trzema nowymi podmiotami zagranicznymi. Szacowana wartość zamówień z kontraktów wynosi 900 tys. euro. Pozyskanie nowych klientów jest efektem rozszerzenia oferty konsultingowej w spółce – w tym przypadku chodzi o warsztaty Value-Focused, Event Storming & Discovery, inwestycji w rozwiązania własne, a także zwiększonej obecności firmy na rynku międzynarodowym.

- W lipcu nawiązaliśmy współpracę z trzema międzynarodowymi firmami ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, z Finlandii oraz Wielkiej Brytanii.  Kontrakty są efektem naszej nowej oferty konsultingowej – warsztatów Value-Focused, Event Storming & Discovery. Realizacja poszczególnych projektów dotyczy branż eventowo-hotelarskiej, FinTech oraz świadczącej usługi integracyjne dla transportu. Szacujemy, że  łączna wartość  zamówień z pozyskanych kontraktów może wynieść ponad 900 tys. euro, w zależności od stopnia zaawansowania poszczególnych działań i nakładu pracy – mówi Dmitrij Żatuchin, prezes i założyciel DO OK. – Tworzenie produktów i usług zorientowanych na klienta to inwestycja, która nierzadko przekłada się na długofalową współpracę. Liczymy, że tak będzie w tym przypadku – dodaje.

Największe przychody wygenerować może projekt innowacyjnego produktu – terminala i platformy dla płatności zbliżeniowych, który realizowany będzie dla firmy z branży FinTech z siedzibą w Finlandii. Poszczególne etapy prac zakładają opracowanie m.in. studium wykonalności, demo, oraz MVP (Minimal Viable Product), podstawowej wersji produktu, która spełnia kluczowe funkcjonalności. Rozpoczęcie prac programistycznych nastąpi jesienią br.

DO OK zajmie się również stworzeniem systemu wspomagającego planowanie projektów inwestycji kolejowych. Projektanci DO OK stworzą aplikację, która pozwoli zespołowi klienta w intuicyjny i wygodny sposób tworzyć dokumenty i schematy kolejowe. Obecnie zabudżetowane jest drugie stadium współpracy – product design wraz z analizą biznesową. Spółka zakłada, że rozpoczęcie developmentu nastąpi za dwa miesiące.

DO OK nawiązał także współpracę z firmą z branży eventowo-hotelarskiej z siedzibą w Dubaju, której zakres i budżet wycenione zostały na kwotę ponad 110 tys. euro.

- Właściwe zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów na rynkach zagranicznych to nasz priorytet – mówi prezes DO OK. Celem spółki w nadchodzących miesiącach jest rozwój przedstawicielstw zagranicznych, które pozwolą na lepsze zrozumienie potrzeb klientów spoza Polski i większą integrację projektów na rynku międzynarodowym. W lipcu tego roku otworzyliśmy nowe biuro spółki – tym razem w Tallinnie. Z uwagi na rosnące zapotrzebowanie klientów planujemy również pozyskanie partnerów do współpracy w Norwegii, Danii oraz Finlandii oraz zwiększenie liczby specjalistów odpowiedzialnych za rozwoju biznesu w Holandii – podsumowuje Dmitrij Żatuchnin.

W ostatnich miesiącach DO OK koncentruje się na budowaniu pozycji eksperckiej w oparciu o wybrane metodyki warsztatowe. Firma nie ogranicza się jedynie do dostarczania usług consultingowych, czy wytwarzania oprogramowania, ale także staje się partnerem do rozwijania biznesu w oparciu o posiadaną technologię. Przykładem może być rozwiązanie IoT Cloud – DoConnect – które ma przyczynić się do szybkiej transformacji firm produkujących osprzęt urządzeń niepodłączonych do chmury i tym samym umożliwić zdalną obsługę.

 

O spółce:

DO OK SA to spółka działająca od 10 lat w branży IT. Od 2017 roku akcje firmy są notowane na rynku NewConnect. Głównym obszarem działalności DO OK są projekty consultingowe, utrzymanie produktu oraz projektowanie i wytwarzanie dedykowanego oprogramowania. Firma koncentruje się na współpracy z klientami z takich branż jak logistyka, technologia medyczna, energetyka i zasoby, edukacja oraz finanse. Kluczowe rynki, na których oferuje swoje rozwiązania to Holandia, Polska, kraje DACH, Estonia, Norwegia i Finlandia. Biura DO OK są zlokalizowane we Wrocławiu, Zielonej Górze, Amsterdamie i Tallinnie. Poszukując rozwiązań dla swoich partnerów biznesowych spółka dużą uwagę przywiązuje do kwestii związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. DO OK od dwóch lat jest aktywnym członkiem i współzałożycielem stowarzyszenia SoDA (Software Development Association Poland).

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy czekają na doprecyzowanie przepisów dotyczących Małego ZUS-u Plus. W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em

Oddziały Biura Rzecznika MŚP prowadzą już ponad 600 spraw dotyczących Małego ZUS-u Plus. Przedmiotem sporu z ZUS-em jest interpretacja, jak długo – dwa czy trzy lata – powinna trwać przerwa, po upływie której przedsiębiorca może ponownie skorzystać z niższych składek. Pod koniec czerwca Sąd Okręgowy w Gorzowie Wielkopolskim wydał pierwszy wyrok, w którym podzielił korzystną dla przedsiębiorców argumentację Rzecznika MŚP. – Nie stanowi on jeszcze o linii interpretacyjnej. Czekamy na wejście w życie ustawy deregulacyjnej, która ułatwi od stycznia przedsiębiorcom przechodzenie na Mały ZUS Plus – mówi Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Problemy społeczne

Awaria CrowdStrike’a miała podobne skutki jak potencjalny cyberatak. Uzależnienie od technologii to ryzyko wyłączenia całych gałęzi gospodarki

Ogromna awaria systemu Windows, wywołanego błędem w aktualizacji oprogramowania CrowdStrike, doprowadziła do globalnego paraliżu. Przestały działać systemy istotne z perspektywy codziennego życia milionów ludzi. Tylko w piątek odwołano kilka tysięcy lotów na całym świecie,  a w części regionów w USA nie działał numer alarmowy. – To pokazuje, że im bardziej jesteśmy uzależnieni od technologii, tym łatwiej wykluczyć wręcz całe gałęzie gospodarki, a podobne skutki mógłby mieć cyberatak – ocenia Krzysztof Izdebski z Fundacji im. Stefana Batorego. Jego zdaniem tego typu incydenty są nie do uniknięcia i trzeba się na nie lepiej przygotować.

Ochrona środowiska

Nowelizacja przepisów ma przyspieszyć rozwój farm wiatrowych. Do 2040 roku Polska może mieć zainstalowane w nich ponad 40 GW mocy

Jeszcze w tym kwartale ma zostać przyjęty przez rząd projekt zmian w ustawie o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych. Nowelizacja zmniejsza minimalną odległość turbin wiatrowych od zabudowań do 500 m. Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej ocenia, że zmiana odległości zwiększy potencjał energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie, do poziomu 41,1 GW. – Branża czeka też na przyspieszenie procedur, przede wszystkim procedury środowiskowej i całego procesu zmiany przeznaczenia gruntów – mówi Anna Kosińska, członkini zarządu Res Global Investment.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.