DRAGO entertainment szykuje się do debiutu na NewConnect
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
DRAGO entertainment zakończyło proces przekształcenia ze spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w spółkę akcyjną, studio oczekuje wpisu do KRS. Tym samym krakowski deweloper gier osiągnął kolejny krok milowy w drodze na rynek NewConnect. Debiut spółki planowany jest na przełomie trzeciego i czwartego kwartału tego roku. Wcześniej, w połowie sierpnia br., studio przeprowadzi pierwszą ofertę publiczną. Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji będzie Dom Maklerski INC SA. DRAGO entertainment obecnie buduje silną wishlistę autorskich tytułów. Wśród nich jest kilka symulatorów i większa gra typu FPS/survival w klimacie post-apokaliptycznym – FrostFall. Środki na produkcje tytułów studio pozyskało z przeprowadzonej pod koniec 2019 roku kampanii crowdfundingowej.
- Miło mi poinformować, że z powodzeniem zakończyliśmy proces przekształcenia w spółkę akcyjną i czekamy już tylko na wpis do KRS. To jeden z warunków, aby móc ubiegać się o dołączenie do grona spółek publicznych, na co jesteśmy już gotowi. Obecna koniunktura rynku sprzyja naszej branży. Debiut na rynku NewConnect planujemy więc jeszcze na ten rok. Wcześniej przeprowadzimy pierwszą ofertę publiczną. Planujemy, że IPO rozpocznie się w drugiej połowie sierpnia. W procesie wspierać nas będzie DM INC S.A. – informuje Joanna Tynor, prezes DRAGO entertainment.
W minionym roku DRAGO entertainment z sukcesem zakończyło kampanię crowdfundingową na platformie SmartFunds. W jej ramach spółka pozyskała od inwestorów 1,3 mln zł – Aktualnie dysponujemy kapitałem pozyskanym z kampanii. Zebrane wówczas środki konsekwentnie przeznaczamy na realizację kluczowych działań zaplanowanych na rok 2020, czyli produkcję autorskich tytułów oraz rozwój naszego zespołu deweloperskiego. – dodaje prezes spółki.
DRAGO entertainment obecnie buduje mocną wishlistę symulatorów, tj. Gas Station Simulator, Food Truck Simulator, Paparazzi Simulator, Airport Contraband, Detective Simulator. Niedawno spółka podpisała umowę ze spółką MD Games na port Treasure Hunter Simulator na konsole Xbox One oraz PlayStation. – Koncentrujemy się także na budowie silnej społeczności wokół naszych tytułów, m.in. w tym celu też zdecydowaliśmy się w pierwszym kroku udostępnić bezpłatne prologi do Gas Station Simulator i Food Truck Simulator – tłumaczy Joanna Tynor. Premiery pierwszych gier symulacyjnych zaplanowane są na początek 2021 roku.
Spółka pracuje także nad dużą produkcją o nazwie Frost Fall. To gra typu FPS/survival z bardzo głęboką historią i otwartym światem w klimacie post-apokaliptycznym. – Liczymy na to, że graczom spodoba się dojrzała, nieoczywista i wielowątkowa fabuła. W kwestiach technicznych, zdecydowaliśmy się na rozwiązania, które według mojej wiedzy nie pojawiły się jak dotąd w żadnej innej grze, przykładem jest dynamiczny system pogody, który pozwoli np. zaobserwować roztapianie się śniegu. – mówi Lucjan Mikociak, szef i jeden z założycieli DRAGO entertainment.
Wydawcą tytułów studia jest spółka Movie Games – jednocześnie jeden z udziałowców DRAGO entertainment.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.