DRAGO zawarło współpracę z Duality S.A.
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
DRAGO entertainment, twórca globalnego hitu Gas Station Simulator, realizując rozległy plan rozwoju swojego flagowego tytułu, zamierza w bieżącym roku, co kwartał, wydawać do niego nowe płatne dodatki. W między czasie pojawiać się będą bezpłatne aktualizacje i rozszerzenia. Największym płatnym dodatkiem będzie DLC Shady Deals. Jak podała Spółka, jego produkcję wspierać będzie doświadczony developer Duality S.A. Projekt trafi na rynek już w III kwartale br.
W październiku ub. roku, z okazji 25-lecia istnienia firmy oraz uroczystości debiutu DRAGO entertainment na rynku regulowanym GPW, spółka przedstawiła ambitną mapę rozwoju swojego globalnego hitu Gas Station Simulator. W myśl tego, w bieżącym roku, co kwartał, swoją premierę będą miały duże płatne dodatki. Dotychczas zapowiedziane to: Tidal Wave (premiera w I kwartale), Car Junkyard (premiera w II kwartale) oraz największe DLC: Shady Deals (premiera w III kwartale).
- Zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z kompetentnym developerem – Duality S.A. Doświadczony partner wesprze nas produkcyjnie przy największym z zaplanowanych dodatków do Gas Station Simulator – DLC Shady Deals. Naszym przepisem na dalsze rozszerzanie grona fanów tego tytułu jest stałe i różnorodne zwiększanie zawartości gry. Dotyczy to zarówno wydawania płatnych dodatków, jak i bezpłatnych update’ ów i rozszerzeń. Chcąc utrzymać intensywne tempo rozwoju tytułu, zawarliśmy umowę z ww. podwykonawcą. Duality, podobnie jak my, cechuje się profesjonalnym i zaangażowanym podejściem do produkcji, co ma znaczenie przy tematyce GSS. Liczymy na udaną współpracę. – mówi Joanna Tynor, Prezes Zarządu DRAGO entertainment S.A.
DLC Shady Deals, pod względem poziomu wishlisty, to najbardziej oczekiwany dodatek do Gas Station Simulator. Jednocześnie to największy z dotychczas zaplanowanych DLC.
- DRAGO entertainment, które osiągnęło tak duży sukces na Gas Station Simulator, zdecydowało się na współpracę z nami przy tak ważnym i dużym dodatku jak Shady Deals. To dla nas komplement i wyróżnienie. Jesteśmy fanami gry podstawowej i z przyjemnością zrobimy jej „ciemniejszą stronę” pozostając jednak w klimacie wypracowanym przez DRAGO, który tak pokochali gracze. Przed nami duże wyzwanie, bo to trochę Gas Station Simulator 2, tylko w wersji „szemranej”. – mówi Tomasz Strzałkowski, Prezes Zarządu Duality S.A.
Duality Games S.A. powstało w 2017 roku. W swoim portfolio ma takie tytuły jak Barn Finders, Unholy czy Accident. Studio specjalizuje się w produkcji gier z gatunku symulatorów. Akcje spółki są przedmiotem obrotu na NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.